Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dancer

Berichten: 2146
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 14:47

Ik heb mijn punten van 4 juni net binnen, 189 punten in het M1. Dit was mijn laatste online event. Ga vanaf volgende week weer fijn op locatie rijden.

wythlove

Berichten: 701
Geregistreerd: 11-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 14:51

xmarritw schreef:
Kan je ook al de middag na het insturen vragen of het filmpje is aangekomen?


Dat lijkt mij voor de knhs niet te doen als iedereen dat doet.

xmarritw

Berichten: 457
Geregistreerd: 22-04-19
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 14:52

wythlove schreef:
xmarritw schreef:
Kan je ook al de middag na het insturen vragen of het filmpje is aangekomen?


Dat lijkt mij voor de knhs niet te doen als iedereen dat doet.

Dat snap ik, maar het filmpje is ondertussen al erg lang aan het insturen en mijn beeldscherm was even uit. Dan stuur ik liever een appje dan dat ik eerst twee weken wacht om vervolgens nog een keer anderhalf a twee uur te moeten wachten.

wythlove

Berichten: 701
Geregistreerd: 11-12-08

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 15:07

Wow, wat lang zeg. Dan misschien wel een bericht sturen.

Dancer

Berichten: 2146
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 15:07

Dat lijkt mij voor de knhs niet te doen als iedereen dat doet.[/quote]
Dat snap ik, maar het filmpje is ondertussen al erg lang aan het insturen en mijn beeldscherm was even uit. Dan stuur ik liever een appje dan dat ik eerst twee weken wacht om vervolgens nog een keer anderhalf a twee uur te moeten wachten.[/quote]

Ze hebben daar een speciaal nummer voor via de app. Je moet dan filmcheck sturen + je combinatienummer.

06-22645441

estell__

Berichten: 953
Geregistreerd: 31-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 15:11

xmarritw schreef:
Dat snap ik, maar het filmpje is ondertussen al erg lang aan het insturen en mijn beeldscherm was even uit. Dan stuur ik liever een appje dan dat ik eerst twee weken wacht om vervolgens nog een keer anderhalf a twee uur te moeten wachten.

Je kunt het altijd proberen. Als ze niet reageren is het pech toch? Zo sta ik er een beetje in. Ik hou er ook niet zo van dat ik het niet kan checken haha

Edit; ik wacht trouwens ook op de punten van 11/6 en ik ben erg benieuwd, juist door de “grote” fout die erin zat hahaha!

Sakura789

Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 15:14

Ga er maar vanuit dat als het beeldscherm uit gaat, dat het niet gelukt is. Ik had het ook, kreeg melding dat het gelukt was, maar volgende dag melding van de KNHS dat het filmpje niet goed was aangekomen. Voorgaande filmpjes zijn wel allemaal gelukt zonder dat het beeldscherm ‘uit’ ging.

GiGi_90

Berichten: 658
Geregistreerd: 14-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 15:19

Bij mij ging het beeldscherm ook op vergrendelen, maar dat kwam omdat het wel even duurde... het filmpje speelde bij mij af tijdens het uploaden, heeft dat nog invloed dat iemand weet of het dan niet lukt?
Laatst bijgewerkt door GiGi_90 op 16-06-20 15:19, in het totaal 1 keer bewerkt

estell__

Berichten: 953
Geregistreerd: 31-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 15:19

Sunniva schreef:
Bij mij ging het beeldscherm ook op vergrendelen, maar dat kwam omdat het wel even duurde... Ik vraag me af het filmpje speelde bij mij af tijdens het uploaden, heeft dat nog invloed?

Dat deed het bij mij ook. Heb het gecheckt en was goed binnen gekomen

GiGi_90

Berichten: 658
Geregistreerd: 14-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 15:20

estell__ schreef:
Sunniva schreef:
Bij mij ging het beeldscherm ook op vergrendelen, maar dat kwam omdat het wel even duurde... Ik vraag me af het filmpje speelde bij mij af tijdens het uploaden, heeft dat nog invloed?

Dat deed het bij mij ook. Heb het gecheckt en was goed binnen gekomen


Oke fijn om te weten, dan zal het bij mij ook wel gelukt zijn want het uploadbalkje liep ook nog gewoon.

Buxy

Berichten: 2309
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Beltrum

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 15:26

Mijn scherm gaat met uploaden regelmatig op zwart omdat het ca 1 uur duurt voor hij geuploaud is. Tot nu toe zijn ze allemaal wel goed aangekomen.

kimwilliam

Berichten: 1187
Geregistreerd: 04-04-19
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 16:14

oeh wordt nu toch wel erg nieuwsgierig dat de eerste de punten hebben voor de 11de, ze staan er nog niet op bij mij maar houdt de spanning hoog :D :D

* proef was naar mijn idee niet winstwaardig maar toch benieuwd hoe de jury de proef zag :)

xmarritw

Berichten: 457
Geregistreerd: 22-04-19
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 16:51

Dancer schreef:
Dat lijkt mij voor de knhs niet te doen als iedereen dat doet.

Dat snap ik, maar het filmpje is ondertussen al erg lang aan het insturen en mijn beeldscherm was even uit. Dan stuur ik liever een appje dan dat ik eerst twee weken wacht om vervolgens nog een keer anderhalf a twee uur te moeten wachten.[/quote]

Ze hebben daar een speciaal nummer voor via de app. Je moet dan filmcheck sturen + je combinatienummer.

06-22645441[/quote]
Ik heb inderdaad een bericht gestuurd naar dat nummer. Alleen dan zonder filmcheck. Zou dat een probleem zijn? Ik heb iets gestuurd als is mijn filmpje goed aangekomen.

Net een berichtje terug dat het insturen gelukt is. Fijn dat ik mij daar dan niet meer druk om hoef te maken

PowerHorseW

Berichten: 447
Geregistreerd: 04-07-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 16:54

Pffff ik wacht nogsteeds op mijn ingestuurde proeven van 28 mei, 4 juni en afgelopen week de 11e ..... vooral van de 28e duurt wel lang, en zeker als er mensen van de 4e al hun cijfers hebben :(

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 16:58

Dat nummer is toch gewoon het algemene Whatsapp nummer?
Kunnen ze niet aan de hand van de startlijst een aantal kolommen toevoegen: filmpje ontvangen | spullen aan jury gestuurd | spullen terug van jury | punten ingevoerd | protocol gepubliceerd | punten verwerkt? Gewoon een checklist. Nu lijken ze vooral reactief te zijn en pas te handelen als een ruiter aan de bel trekt.

DWensink
Berichten: 500
Geregistreerd: 08-01-14
Woonplaats: Groenlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 17:09

Oh yes! Had de hoop al opgegeven dat ik vandaag punten zou krijgen van 4 juni maar heb ze toch binnen! 202pt dus, zoals gehoopt, zijn onze laatste 2wp in het L1 binnen!

Voor ons waren de online Events met 212.5, 207 en 202 dus toch een succes. *\o/*

swatch
Berichten: 1387
Geregistreerd: 08-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 17:10

Ik heb inmiddels een reactie van de KNHS gekregen mbt het zichtbaar zijn van de proeven. Dit is gewoon ondervangen doordat ze de algemene bepalingen hebben veranderd, ze hebben er toch staan dat het voor derden te zien is.
Dat de naam van de persoon genoemd wordt, is ook geen probleem dat is anders ook.
Alle informatie zichtbaar in het paspoort daar wordt niet over gesproken.

Deze verandering in de bepalingen hebben ze volgens hen in overleg gedaan met de autoriteit persoonsgegevens.

Ik blijf het een beetje apart vinden eigenlijk.

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 17:26

swatch schreef:
Ik heb inmiddels een reactie van de KNHS gekregen mbt het zichtbaar zijn van de proeven. Dit is gewoon ondervangen doordat ze de algemene bepalingen hebben veranderd, ze hebben er toch staan dat het voor derden te zien is.
Dat de naam van de persoon genoemd wordt, is ook geen probleem dat is anders ook.
Alle informatie zichtbaar in het paspoort daar wordt niet over gesproken.

Deze verandering in de bepalingen hebben ze volgens hen in overleg gedaan met de autoriteit persoonsgegevens.

Ik blijf het een beetje apart vinden eigenlijk.

Geloof ik echt geen reet van.

@dwensink: Wow joh! Was jij de B ook zo snel door? Super joh!

_Anneruth

Berichten: 5142
Geregistreerd: 15-03-07
Woonplaats: Annerveenschekanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 17:35

DWensink schreef:
Oh yes! Had de hoop al opgegeven dat ik vandaag punten zou krijgen van 4 juni maar heb ze toch binnen! 202pt dus, zoals gehoopt, zijn onze laatste 2wp in het L1 binnen!

Voor ons waren de online Events met 212.5, 207 en 202 dus toch een succes. *\o/*


O lekker zeg! Gefeliciteerd!

_Anneruth

Berichten: 5142
Geregistreerd: 15-03-07
Woonplaats: Annerveenschekanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 17:35

swatch schreef:
Ik heb inmiddels een reactie van de KNHS gekregen mbt het zichtbaar zijn van de proeven. Dit is gewoon ondervangen doordat ze de algemene bepalingen hebben veranderd, ze hebben er toch staan dat het voor derden te zien is.
Dat de naam van de persoon genoemd wordt, is ook geen probleem dat is anders ook.
Alle informatie zichtbaar in het paspoort daar wordt niet over gesproken.

Deze verandering in de bepalingen hebben ze volgens hen in overleg gedaan met de autoriteit persoonsgegevens.

Ik blijf het een beetje apart vinden eigenlijk.


Heel apart! Ik kan me niet voorstellen dat dit ok is op deze manier.

Dispar_Vulgo

Berichten: 2997
Geregistreerd: 23-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 17:40

Ik heb net de uitslag van 4 juni terug. Helemaal blij verrast met de score en super motiverende opmerking:

“Wat een fijne, vlotte, ontspannen proef! Het ziet er heel makkelijk uit en zo hoort het. Succes verder!”

Score was 205,5 punten! Eindelijk weer een positief protocol ipv de afgelopen paar 6jes proeven!
Leuke bijkomstigheid, ben nu ook M2 startgerechtigd.

*\o/*

eefjuh20
Berichten: 561
Geregistreerd: 06-02-07

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 18:07

Even een vraagje..Krijg je bericht als ze je filmpje hebben ontvangen??Ik heb die van mij zondag ingestuurd maar geen bevestiging gehad(is de eerste keer dat ik mee heb gedaan met een online event..)

Dispar_Vulgo

Berichten: 2997
Geregistreerd: 23-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 18:12

eefjuh20 schreef:
Even een vraagje..Krijg je bericht als ze je filmpje hebben ontvangen??Ik heb die van mij zondag ingestuurd maar geen bevestiging gehad(is de eerste keer dat ik mee heb gedaan met een online event..)


Nee je krijgt alleen bericht als hij niet goed ontvangen is door KNHS.
Als je erg twijfelt of je filmpje goed is aangekomen, kan je KNHS een appje sturen. Zie paar berichten terug!

urosa

Berichten: 2454
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 19:28

Dispar_Vulgo:wat fijn! Gefeliciteerd :D

Dwensink: wat een punten :oo zo vlieg je een klasse wel door, gefeliciteerd :D

wythlove

Berichten: 701
Geregistreerd: 11-12-08

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 20:03

Zijn er al veel mensen die ook meetmomenten hebben gereden. Merk je veel verschil tussen meetmoment en thuis filmen?