Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Muronia

Berichten: 19674
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 21:50

Ik vind het helemaal niet erg om even geduld te moeten hebben hoor. Maar omdat ik vorige week pas na 4 dagen een mailtje kreeg dat mijn filmpje niet goed was aangekomen vertrouw ik het nu niet meer. Ik kreeg na het uploaden namelijk wel de melding dat het was gelukt, maar dat was dus niet zo.

MyWishMax

Berichten: 25518
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 21:53

Fijn dat die groep er is. :j En ja ik denk dat ze ook wel gek worden van de vragen haha. Maar als het vrijdag gemaild is, daarna opnieuw gestuurd zal het er ook aan liggen hoe laat, gok ik? Of het diezelfde dag nog doorgestuurd kan worden naar jullie? En dan weer terug en invoeren. Komt dat op de stapel of krijgen ze voorrang met invoeren?

Carolyn8
Berichten: 58
Geregistreerd: 25-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 21:54

Suzan_bobar schreef:
Wij filmen volgende week voor het eerst. Je moet het filmpje een specifieke naam geven, hoe doen jullie dat? In de app?

Omschrijving geef je bij het uploaden in een veld. Hoe deze omschrijving precies moet zijn staat in de App beschreven onder uitleg. Houd ook je ordernummer bij de hand (gekregen in mail na inschrijving) Succes!

PSvanLot

Berichten: 10186
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 21:55

Muronia schreef:
Ik vind het helemaal niet erg om even geduld te moeten hebben hoor. Maar omdat ik vorige week pas na 4 dagen een mailtje kreeg dat mijn filmpje niet goed was aangekomen vertrouw ik het nu niet meer. Ik kreeg na het uploaden namelijk wel de melding dat het was gelukt, maar dat was dus niet zo.


Dat geloof ik meteen! Hopelijk is het nu wel gelukt.

MyWishMax schreef:
Fijn dat die groep er is. :j En ja ik denk dat ze ook wel gek worden van de vragen haha. Maar als het vrijdag gemaild is, daarna opnieuw gestuurd zal het er ook aan liggen hoe laat, gok ik? Of het diezelfde dag nog doorgestuurd kan worden naar jullie? En dan weer terug en invoeren. Komt dat op de stapel of krijgen ze voorrang met invoeren?


Het zal inderdaad ook liggen aan het moment dat het filmpje binnen komt, maar ik krijg ze echt tot iets over 5 vaak nog binnen. Ik denk dat die proeven redelijk voorrang krijgen om overzicht te kunnen houden.

MyWishMax

Berichten: 25518
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 21:57

Dank je voor het uitleggen, PSvanLot!

PSvanLot

Berichten: 10186
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 21:59

MyWishMax schreef:
Dank je voor het uitleggen, PSvanLot!


Graag gedaan. Ze zijn er echt heel fanatiek mee bezig vanuit de KNHS en het is ook allemaal best ingewikkeld. Het zijn inmiddels ook zulke grote events!

MyWishMax

Berichten: 25518
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 22:05

Ja, heel bizar. Vooral dat het telkens ook zo snel vol zit, hoewel ik ook wel veel mensen ken die elk evenement ingeschreven hebben, terwijl andere mensen er niet tussen komen. Dat is wel jammer, maar oneindig laten inschrijven is geen doen voor jullie als juryleden en de KNHS zelf haha

Buxy

Berichten: 2312
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Beltrum

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 22:17

Ik vind dat ze het knap doen! Tuurlijk is het vervelend als er iets mis gaat en je lang moet wachten, maar als ik jou zo hoor PSvanLot, hebben ze er een goed systeem voor om deze 'misgelopen' filmjes toch nog snel weer retour te krijgen!

Sanned

Berichten: 1491
Geregistreerd: 20-11-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 22:33

Scum schreef:
Iedereen ooit heeft meegedaan heeft die mail gekregen volgens mij. Helaas nog steeds wel punten maar geen protocol van 14-5. Ik denk dat ze het kwijt hebben gemaakt.
Worden steeds afgewimpeld.


Dit heb ik ook... Ook van 14 mei. De punten had ik op 13 mei al, het protocol nog steeds niet. Als ik er over mail krijg ik een standaard antwoord, heb niet het idee dat ze er echt naar gekeken hebben.

kiki1976

Berichten: 16916
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 22:40

Mijn dochter wacht ook nog steeds op de beoordeling van 14-5.
Ik vind het ook niet echt handig dat je het niet in de app kan zien of deze goed is doorgekomen. Dit ook aan gegeven bij en enquête. Kreeg na een paar dagen bericht dat deze niet goed was doorgekomen. Gelijk opnieuw geupload en erover gemaild of deze goed was aangekomen. Maar geen enkele reactie op terug gehad.
Paar dagen later via de app maar gevraagd en kreeg te horen dat deze goed was doorgekomen.
Maar tot op heden geen beoordeling. Mijn dochter vandaag er nog over geappt, en toen zeiden ze geduld te hebben, duurde namelijk 3-5 dagen voordat je beoordeling bekend was.

Dus ze wacht maar weer geduldig af, net als de vorige keer toen duurde het ook bijna 14 dagen haha

MisticRider

Berichten: 2756
Geregistreerd: 06-03-09

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 22:43

Vraagje voor de andere mensen die mee doen aan de pliot voor het Z starten, klopt het dat je ook bij een Z proef niet in mag zoomen? of mag je dan wel inzomen maar gewoon zo dat je wel nog de letters ook ziet?

Heb een beetje proefje gemaakt, maar als ik helemaal niet inzoom is het achterin de bak wel echt moeilijk te beoordelen vrees ik!

Lottegold

Berichten: 1358
Geregistreerd: 11-10-10
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 22:44

Vanavond (laat) mijn punten binnen. Nog geen protocol. Dit was voor het event van de 21e. Dus ik zou zeker blijven refreshen als je op je punten van de 21e wacht.. :D

Ik heb voor het event van de 28e 2 filmpjes. Maar kan zo moeilijk kiezen.. in beide proefjes zitten kleine foutjes. Als het halthouden 4 kant is. Dan is t achterwaarts niet diagonaal en andersom... en zo nog meer van die foutjes.

Hebben jullie nog tips waar je naar kijkt als je tussen 2 proeven moet kiezen?

MerleSimone

Berichten: 5736
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 22:51

Lottegold schreef:
Vanavond (laat) mijn punten binnen. Nog geen protocol. Dit was voor het event van de 21e. Dus ik zou zeker blijven refreshen als je op je punten van de 21e wacht.. :D

Ik heb voor het event van de 28e 2 filmpjes. Maar kan zo moeilijk kiezen.. in beide proefjes zitten kleine foutjes. Als het halthouden 4 kant is. Dan is t achterwaarts niet diagonaal en andersom... en zo nog meer van die foutjes.

Hebben jullie nog tips waar je naar kijkt als je tussen 2 proeven moet kiezen?


Jij bent niet goed voor mijn nieuwsgierigheid :') Ik wacht ook nog voor de 21e. Wel pas donderdag zelf ingeleverd. Verwacht geen winst maar heel benieuwd naar commentaar, volgende week zaterdag oefendressuur dus wil met het commentaar graag nog trainen.

Flicka12

Berichten: 3114
Geregistreerd: 05-12-10
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 07:35

MisticRider schreef:
Vraagje voor de andere mensen die mee doen aan de pliot voor het Z starten, klopt het dat je ook bij een Z proef niet in mag zoomen? of mag je dan wel inzomen maar gewoon zo dat je wel nog de letters ook ziet?

Heb een beetje proefje gemaakt, maar als ik helemaal niet inzoom is het achterin de bak wel echt moeilijk te beoordelen vrees ik!

Vanaf z mag inzoomen wel

xmarritw

Berichten: 457
Geregistreerd: 22-04-19
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 08:16

Lottegold schreef:
Vanavond (laat) mijn punten binnen. Nog geen protocol. Dit was voor het event van de 21e. Dus ik zou zeker blijven refreshen als je op je punten van de 21e wacht.. :D

Ik heb voor het event van de 28e 2 filmpjes. Maar kan zo moeilijk kiezen.. in beide proefjes zitten kleine foutjes. Als het halthouden 4 kant is. Dan is t achterwaarts niet diagonaal en andersom... en zo nog meer van die foutjes.

Hebben jullie nog tips waar je naar kijkt als je tussen 2 proeven moet kiezen?

Ik had dat ook. Wat ik heb gedaan is beide proeven zelf beoordeeld en dan de beste kiezen. Dus protocol printen en ik heb beide twee keer beoordeeld. Toen was er een proef waarbij ik mijzelf twee hoger had gegeven dan de andere dus die heb ik ingestuurd.

Lottegold

Berichten: 1358
Geregistreerd: 11-10-10
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 09:06

xmarritw schreef:
Lottegold schreef:
Vanavond (laat) mijn punten binnen. Nog geen protocol. Dit was voor het event van de 21e. Dus ik zou zeker blijven refreshen als je op je punten van de 21e wacht.. :D

Ik heb voor het event van de 28e 2 filmpjes. Maar kan zo moeilijk kiezen.. in beide proefjes zitten kleine foutjes. Als het halthouden 4 kant is. Dan is t achterwaarts niet diagonaal en andersom... en zo nog meer van die foutjes.

Hebben jullie nog tips waar je naar kijkt als je tussen 2 proeven moet kiezen?

Ik had dat ook. Wat ik heb gedaan is beide proeven zelf beoordeeld en dan de beste kiezen. Dus protocol printen en ik heb beide twee keer beoordeeld. Toen was er een proef waarbij ik mijzelf twee hoger had gegeven dan de andere dus die heb ik ingestuurd.


Ja zo heb ik t nu ook gedaan. Ik had 1 proefje welke beter aanvoelde dus die heb ik maar ingestuurd. Maar voor volgende keer een goed idee! ( al vind ik t nog steeds lastig, ben zelf geen jury) haha

FriesWytske
Berichten: 9913
Geregistreerd: 05-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 09:18

MisticRider schreef:
Vraagje voor de andere mensen die mee doen aan de pliot voor het Z starten, klopt het dat je ook bij een Z proef niet in mag zoomen? of mag je dan wel inzomen maar gewoon zo dat je wel nog de letters ook ziet?

Heb een beetje proefje gemaakt, maar als ik helemaal niet inzoom is het achterin de bak wel echt moeilijk te beoordelen vrees ik!


In het Z moet je juist inzoomen. Anders kun je inderdaad niet goed zien wat er bij de A gebeurd. Wij hebben tot ongeveer de helft van de baan ingezoomd. En toen kon je bij mij goed zien wat er daar gebeurde. Dat is ook 1 van de redenen dat ze nog niet meetellen voor de punten.

Capriootje

Berichten: 6784
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 09:22

Weet iemand dit toevallig: Maakt het uit via welke account de video geüpload is? Ik heb gefilmd voor m’n moeder maar de AirDrop werkt niet mee vandaag.

Dacht als het haar combinatie nummer etc is dat het misschien niet uitmaakt maar wil geen onnodig risico nemen.

Suprice_Iris

Berichten: 1854
Geregistreerd: 08-01-09
Woonplaats: Hoeksche Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 09:27

Capriootje schreef:
Weet iemand dit toevallig: Maakt het uit via welke account de video geüpload is? Ik heb gefilmd voor m’n moeder maar de AirDrop werkt niet mee vandaag.

Dacht als het haar combinatie nummer etc is dat het misschien niet uitmaakt maar wil geen onnodig risico nemen.


Nee, dat maakt niet uit. Vriendin van me doet het ook via mijn account omdat het via haar account niet binnen komt.

Capriootje

Berichten: 6784
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 09:35

Super dan doe ik dat, bedankt voor je bericht!

_x_Vace_x_

Berichten: 1459
Geregistreerd: 22-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 09:41

Zijn er al uitslagen bekend van de 28e

* puur uit nieuwsgierigheid

Rosanna1990
Berichten: 702
Geregistreerd: 29-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 09:48

_x_Vace_x_ schreef:
Zijn er al uitslagen bekend van de 28e

* puur uit nieuwsgierigheid


Ik wacht nog op die van 21 mei.
Weet dat het vandaag de 5e werkdag is, maar als je de vorige keren na 1,5 dag de uitlsga al had duurt het wachten wel lang :( .

xmarritw

Berichten: 457
Geregistreerd: 22-04-19
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 09:50

Rosanna1990 schreef:
_x_Vace_x_ schreef:
Zijn er al uitslagen bekend van de 28e

* puur uit nieuwsgierigheid


Ik wacht nog op die van 21 mei.
Weet dat het vandaag de 5e werkdag is, maar als je de vorige keren na 1,5 dag de uitlsga al had duurt het wachten wel lang :( .

Precies dit. Vorige keer had ik de dag na het event mijn uitslag al en nu wacht ik nog. Welke klasse wacht jij op?

saarie

Berichten: 2148
Geregistreerd: 22-02-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 09:51

Same here... Wacht op de klasse B paarden van de 21e.

Capriootje

Berichten: 6784
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 09:51

Hier ook nog niks van 21-05, klasse B. Iig ‘fijn’ dat het er meer zijn, ga je minder twijfelen dat er iets mis is gegaan.