Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Buxy

Berichten: 2309
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Beltrum

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 11:54

Mijn punten van 21e zijn er ook, een klein winstpuntje die ik niet verwacht had, benieuwd naar m'n protocol!

Hilli

Berichten: 22949
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 12:01

Hier ook een mail, ik denk vooral vanwege de enquête. Die heb ik ook meteen maar even ingevuld :j

urosa

Berichten: 2454
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 12:11

Hier is de inschrijving ook weer gelukt. Kreeg ook vaak het YT filmpje. Lukte mij ergens rond 09.15 en probeerde al vanaf 09.00 in te schrijven.

Spaansepony
Berichten: 992
Geregistreerd: 03-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 12:11

Als ze slim zijn doen ze gewoon van 9 tot 10 een x aantal inschrijvingen hanteren, van 12 tot 13 x aantal
En dan nog een keer in de avond oid. Dan kunnen ze veel meer rust houden op de servers en hoeven de mensen die werken niet massaal alles om te gooien voor de inschrijving.

DoretteK

Berichten: 844
Geregistreerd: 12-04-15

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 12:14

Ik zag wel dat er al verschillende meetmomenten op de KNHS kalender staan. Ik kan alleen niet filteren op afstand bij dressuur, terwijl voor springen dit wel lukt? :(

rozebadeend

Berichten: 348
Geregistreerd: 09-09-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 12:15

Spaansepony schreef:
Als ze slim zijn doen ze gewoon van 9 tot 10 een x aantal inschrijvingen hanteren, van 12 tot 13 x aantal
En dan nog een keer in de avond oid. Dan kunnen ze veel meer rust houden op de servers en hoeven de mensen die werken niet massaal alles om te gooien voor de inschrijving.


Nog beter is denk ik dat je in een wachtrij geplaatst word. Net als dat je concertkaartjes ofzoiets koopt. Dan kom je er vanzelf in, en de mensen die op de site zitten kunnen dan ook gewoon snel alles doen omdat er geen te hoge belasting is.
Als je meerdere inschrijfmomenten op een dag hebt blijf je denk ik het probleem houden dat er veel mensen tegelijk op willen, en dat de site daardoor slecht functioneert.

Ik heb de enquete ook ingevuld.

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 12:32

Scum schreef:
Iedereen ooit heeft meegedaan heeft die mail gekregen volgens mij. Helaas nog steeds wel punten maar geen protocol van 14-5. Ik denk dat ze het kwijt hebben gemaakt.
Worden steeds afgewimpeld.

Welke klasse Scum? Ik heb rond die datum wel meerdere proeven beoordeeld en ik bewaar de protocollen.

xmarritw

Berichten: 457
Geregistreerd: 22-04-19
Woonplaats: Groningen

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 12:43

Het is opzich wel een goede methode om de mensen die echt graag mee willen rijden er uit te filteren. Ik heb mij voor elke week vanaf 7 mei in kunnen schrijven omdat ik altijd op tijd was. Laptop en telefoon klaarleggen en om 09:00 op beide proberen in te schrijven. Ik heb geen werk dus dat maakt het makkelijker maar ook als ik wel zou moeten werken zou ik een oplossing zoeken. Een ander vragen voor mij in te schrijven of pauze vragen om 9 uur. Ik heb genoeg mensen om mij heen die ik zou kunnen vragen voor een wederdienst.

FriesWytske
Berichten: 9904
Geregistreerd: 05-08-06

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 12:46

Van mij mogen ze dat uploaden ook wel veranderen. Duurt verschrikkelijk lang. En mag hem nu voor de tweede keer uploaden, omdat ze hem niet goed hebben binnen gekregen. Is nu weer 10 minuten bezig. Maar schiet totaal niet op. Wifi is gewoon aan. Want die gebruik ik ook op de laptop. Heb ze dit ook gezegd in de mail.

M_arjolein

Berichten: 1441
Geregistreerd: 13-04-13
Woonplaats: Friesland

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 13:03

Dat van het uploaden heb ik ook aangegeven al moet ik zeggen dat ik wel verschil merkte. Woon zelf echt in een gehucht en mijn ouders wonen in een iets groter dorp en heb het daar ook een x geprobeerd en was het binnen 5minuten klaar.

FriesWytske
Berichten: 9904
Geregistreerd: 05-08-06

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 13:05

Hij bleef hier beide keren een tijdje hangen op een bepaald punt. Had toen wel wifi. Want ik was tussentijds gewoon op bokt aan het lezen. Maar hoor het wel weer. En anders moeten ze het maar toelaten hem via de mail toe te zenden.

xVerax

Berichten: 5073
Geregistreerd: 02-05-10
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 13:05

Ik heb tot nu toe 2x filmpjes geupload en dat ging beide keren simpel binnen een minuut of 3.. ligt denk ik echt aan je eigen internet

FriesWytske
Berichten: 9904
Geregistreerd: 05-08-06

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 13:06

Nou, ik heb gewoon normaal internet. Sites laden binnen een seconde. Dus denk niet dat het daar aan ligt. Want dan zouden die ook langzaam moeten laden.

Carolyn8
Berichten: 58
Geregistreerd: 25-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 13:09

Bij mij staat er bij 21mei "i.a.v. controlebrief".

Iemand een idee wat dit betekent?

horzel
Berichten: 160
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 13:10

Ik heb er ook veel problemen mee. De app upload en verstuurd bij mij pas na 6x proberen. Springt steeds terug naar beginscherm of camerascherm na het comprimeren. Het uploaden zelf duurt niet lang. Echter blijf ik meldingen krijgen van de knhs dat het niet goed aangekomen is. De app geeft elke keer wel gewoon aan dat het filmpje geupload is.

JorisDy

Berichten: 8418
Geregistreerd: 05-09-06
Woonplaats: Amersfoort

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 13:15

Helaas kwam ik er vanmorgen echt niet doorheen. Hoelaat denken jullie dat ik vanmiddag het beste nog een keer kan kijken?

FriesWytske
Berichten: 9904
Geregistreerd: 05-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 13:17

horzel schreef:
Ik heb er ook veel problemen mee. De app upload en verstuurd bij mij pas na 6x proberen. Springt steeds terug naar beginscherm of camerascherm na het comprimeren. Het uploaden zelf duurt niet lang. Echter blijf ik meldingen krijgen van de knhs dat het niet goed aangekomen is. De app geeft elke keer wel gewoon aan dat het filmpje geupload is.


Hier geeft hij dat dus ook aan. Anders maar via het mobiele internet. Maar vind dat zonde van mijn MB's

Lottekuhh_x

Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 13:20

Wat vervelend dat sommigen van jullie zoveel problemen hebben met uploaden. Bij mij duurt het uploaden ook maar zo'n 3 minuten. Bij mij ging het de allereerste 2x wel verkeerd, kwam de eerste keer doordat de video te groot was en de tweede keer geen idee. Daarna geen problemen meer gehad gelukkig (heb er net weer een ingestuurd, dus dat weet ik dan nog niet...) Ik maak m'n video's zelf al wel wat kleiner, althans stuur geen video's meer in die groter zijn dan 1,5GB, want dan doet ie het bij mij niet.

Capriootje

Berichten: 6765
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 13:36

Carolyn8 schreef:
Bij mij staat er bij 21mei "i.a.v. controlebrief".

Iemand een idee wat dit betekent?


Als je op de computer inlogt staat er onder uitslagen ook een kopje met controle brieven. Misschien kan je daar meer vinden?

xx_Irisje

Berichten: 12347
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 13:52

Carolyn8 schreef:
Bij mij staat er bij 21mei "i.a.v. controlebrief".

Iemand een idee wat dit betekent?

Kan het zijn dat je een klasse bent gestart die je niet mocht starten oid?

Carolyn8
Berichten: 58
Geregistreerd: 25-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 13:54

Capriootje schreef:
Carolyn8 schreef:
Bij mij staat er bij 21mei "i.a.v. controlebrief".

Iemand een idee wat dit betekent?


Als je op de computer inlogt staat er onder uitslagen ook een kopje met controle brieven. Misschien kan je daar meer vinden?

Dank vd tip. Daar staat niets onder. Ik contact KNHS wel even.

Carolyn8
Berichten: 58
Geregistreerd: 25-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 13:54

xx_Irisje schreef:
Carolyn8 schreef:
Bij mij staat er bij 21mei "i.a.v. controlebrief".

Iemand een idee wat dit betekent?

Kan het zijn dat je een klasse bent gestart die je niet mocht starten oid?

Dat is niet het geval. Zover ik weet :D

veertje99

Berichten: 1184
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 14:01

Carolyn8 schreef:
Bij mij staat er bij 21mei "i.a.v. controlebrief".

Iemand een idee wat dit betekent?

Dit heb ik ook gehad, na een tijdje veranderde dit in 'verwerkt'. Volgens mij zijn ze dan bezig met de behaalde punten te verwerken en alles te controleren :)

Carolyn8
Berichten: 58
Geregistreerd: 25-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 14:14

veertje99 schreef:
Carolyn8 schreef:
Bij mij staat er bij 21mei "i.a.v. controlebrief".

Iemand een idee wat dit betekent?

Dit heb ik ook gehad, na een tijdje veranderde dit in 'verwerkt'. Volgens mij zijn ze dan bezig met de behaalde punten te verwerken en alles te controleren :)

Oké, Tnx!

Ladypronk
Berichten: 372
Geregistreerd: 26-09-11
Woonplaats: Fryslan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 14:15

Ik heb de punten van 21 mei binnen. Nog geen protocol. Hij staat op de app bij de uitslagen, maar bij de desktop versie staat het er nog niet bij :?
Nu ja, ik ben heel blij met de punten we hebben 195 gereden en mag dus 2 winstpunten bijschrijven *\o/*