Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sakura789

Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 15:14

Fijne punten komen voorbij!

Voor de L1 heb ik mijn laatste uitslagen allemaal binnen twee werkdagen gekregen. Die van deze week verwacht ik pas na het weekend, ook ivm hemelvaartsdag.

spruitje12
Berichten: 623
Geregistreerd: 01-08-13

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 15:29

Ik heb de uitslag van de 21e ook al binnen! 193,5 dus zeker tevreden, jammer van het weinige commentaar.
Ook viel me op dat de jury denk ik doorgespoeld heeft na het voorstellen tot het begin van de proef. Aangezien ik de datum zei na het rondje om het paard omdat ik het vergat en onderaan als enigste commentaar staat dat ik de datum voortaan moet noemen. Niks op tegen maar opvallend. :o

Sannnn
Berichten: 4815
Geregistreerd: 23-10-07
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 15:30

_x_Vace_x_ schreef:
Suc6 allemaal straks met inschrijven

Nog meer mensen die nog aan het wachten zijn op de uitslag m2 van 14-5?


Ja, ik ook. :)

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 15:52

Ik had gisterochtend ingestuurd dus nog geen werkdag.

Fritsfrats

Berichten: 479
Geregistreerd: 28-06-09

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 17:37

Ik ben nu ook wel heel benieuwd naar mijn punten. Heb de 15e filmpje geüpload voor de 21e.
Uitslag komt toch op mijnknhs bij klasseringen?

Suzan_bobar

Berichten: 4249
Geregistreerd: 02-04-08
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 17:58

Ik heb ook een maand startkaart en vanmorgen m'n tweede wedstrijd opgegeven. Ben benieuwd,... Wel liep het betalen vast en kreeg ik geen bevestiging. Maar de KNHS was snel en ik had vanmiddag de bevestiging alsnog gekregen met een mail van de KNHS erbij.

Getty_Maan

Berichten: 2593
Geregistreerd: 14-04-06
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 18:03

Ik wacht nog op de uitslag van de 14e, gister mail gehad dat het filmpje niet goed was aangekomen. Gelijk weer verstuurd, maar was zo snel verzonden dat ik het niet vertrouw of het wel goed is aangekomen...

In alle enthousiasme voor meerdere events ingeschreven, maar merk dat de lol er wel een beetje af is om elke week weer te filmen en dezelfde proef te rijden.. Dus ga het nu houden op 1/2x in de maand.

_Anneruth

Berichten: 5142
Geregistreerd: 15-03-07
Woonplaats: Annerveenschekanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 18:05

tanee_blaze schreef:
Ik ben nu ook wel heel benieuwd naar mijn punten. Heb de 15e filmpje geüpload voor de 21e.
Uitslag komt toch op mijnknhs bij klasseringen?

Bij resultaten :-).

swatch
Berichten: 1384
Geregistreerd: 08-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 18:17

Ik heb inmiddels ook de punten voor 14-5 en dat zijn er 179. Fijn commentaar en tips, maar wel jammer dat het dan net niet goed genoeg is voor winst. Was geen foutloze proef, maar dacht wel voldoende compensatie te hebben.

Wel apart dat je al de uitslag kan hebben voor de datum van het event. Maar een beetje spreiding is misschien wel fijn voor de site.

Zouden ze niet iets in kunnen bouwen in de site dat als ze de punten in jouw uitslagenlijst zetten je een automatische melding krijgt?
Dat scheelt heel veel mensen die misschien wel om het uur kijken of de uitslag er al is.

xVerax

Berichten: 5073
Geregistreerd: 02-05-10
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 19:17

Wil ik op mijnknhs.nl kijken wat mijn combinatienummer ookalweer was, kom ik op een youtube filmpje uit als ik daar probeer te komen :').

Edit: Is alweer gefixt!

Ladypronk
Berichten: 372
Geregistreerd: 26-09-11
Woonplaats: Fryslan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 20:18

Ik probeer mijn proefje in te sturen. Als ik dan naar open camera ga en filmpje heb uitgezocht begint hij met comprimeren en verder gebeurt er dan niets. Ik kan ook nergens de gegevens invullen. Snap er niks van :( Is er iemand die dit ook heeft gehad of doe ik iets verkeerd?

Ineens verscheen er toch het verdere invul gedeelte. Dus gelukt.
Maar tsjonge dat viel niet mee, haha. Proefje was al een uitdaging en als afsluiting ook nog met mijn verkeerde hand af gegroet. Hoe dom ook. Had zweepje in mijn rechter hand, normaal heb ik die links en had niks in de gaten }:0
Nou ja, we gaan weer kijken om voor een nieuw event in te schrijven. Nu weet ik hoe het werkt.
Laatst bijgewerkt door Ladypronk op 20-05-20 20:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Chocomelll

Berichten: 261
Geregistreerd: 05-04-09
Woonplaats: Westmaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 20:32

Ladypronk schreef:
Ik probeer mijn proefje in te sturen. Als ik dan naar open camera ga en filmpje heb uitgezocht begint hij met comprimeren en verder gebeurt er dan niets. Ik kan ook nergens de gegevens invullen. Snap er niks van :( Is er iemand die dit ook heeft gehad of doe ik iets verkeerd?


Ik weet niet zeker of ik begrijp wat je bedoelt, maar ik heb wel gehad dat het filmpje dan gecomprimeerd was en dat ik daarna opeens in een soort scherm kwam dat m’n camera werd geopend. Dan moet je het gewoon opnieuw proberen (je kan dan als het goed is op een pijltje terug klikken) en op een gegeven moment pakt hij hem dan wel en dan kom je in het scherm dat je je gegevens kunt invullen.

kaatje89

Berichten: 2862
Geregistreerd: 02-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 20:35

Ladypronk schreef:
Ik probeer mijn proefje in te sturen. Als ik dan naar open camera ga en filmpje heb uitgezocht begint hij met comprimeren en verder gebeurt er dan niets. Ik kan ook nergens de gegevens invullen. Snap er niks van :( Is er iemand die dit ook heeft gehad of doe ik iets verkeerd?


Dit had ik ook steeds. Als ik dan even de app wegklik (niet helemaal afsluiten maar gewoon even terug naar m’n home scherm zeg maar) en dan weer aan klik dan stond er bij mij het scherm waar ik de informatie in kon vullen en kon ik hem uploaden.

Alleen blijf ik het lastig vinden dat je niet kunt zien of je filmpje echt goed geüpload is.

Ladypronk
Berichten: 372
Geregistreerd: 26-09-11
Woonplaats: Fryslan

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 20:41

Dankjewel! Het is gelukt *\o/*

xmarritw

Berichten: 457
Geregistreerd: 22-04-19
Woonplaats: Groningen

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 21:33

Gefeliciteerd allemaal met de punten *\o/*
Ik ben nu mijn filmpje voor de 21ste aan het insturen, dus moet denk ik nog even wachten op de uitslag.
Ik kom alleen niet meer in mijnknhs, als ik er heen wil dan krijg ik dat youtube filmpje dat de site overbezocht is. Het lijkt mij toch dat er nu niet teveel mensen opzitten.

xVerax

Berichten: 5073
Geregistreerd: 02-05-10
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 21:34

xmarritw schreef:
Gefeliciteerd allemaal met de punten *\o/*
Ik ben nu mijn filmpje voor de 21ste aan het insturen, dus moet denk ik nog even wachten op de uitslag.
Ik kom alleen niet meer in mijnknhs, als ik er heen wil dan krijg ik dat youtube filmpje dat de site overbezocht is. Het lijkt mij toch dat er nu niet teveel mensen opzitten.


Ik had dat daarstraks ook! Ben dus niet de enige. Ik heb het uiteindelijk geprobeerd door via knhs.nl door te klikken naar mijnknhs en toen lukte het op een gegeven moment, maar kostte wel een paar pogingen!

xmarritw

Berichten: 457
Geregistreerd: 22-04-19
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 21:39

xVerax schreef:
xmarritw schreef:
Gefeliciteerd allemaal met de punten *\o/*
Ik ben nu mijn filmpje voor de 21ste aan het insturen, dus moet denk ik nog even wachten op de uitslag.
Ik kom alleen niet meer in mijnknhs, als ik er heen wil dan krijg ik dat youtube filmpje dat de site overbezocht is. Het lijkt mij toch dat er nu niet teveel mensen opzitten.


Ik had dat daarstraks ook! Ben dus niet de enige. Ik heb het uiteindelijk geprobeerd door via knhs.nl door te klikken naar mijnknhs en toen lukte het op een gegeven moment, maar kostte wel een paar pogingen!

Het ligt dan gelukkig niet aan mijn account. Ik kom er met de app wel in en ik heb het nu ook niet nodig dus ik laat het maar even zo.

tammiebels

Berichten: 973
Geregistreerd: 06-07-11

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 21:55

Wachten ook nog op de punten van de 14e. Was eigenlijk gewoon een behoorlijk beroerde proef maar was benieuwd naar de tips, waar we mee aan het werk zouden kunnen

afkepieteke

Berichten: 239
Geregistreerd: 21-10-13
Woonplaats: Trynwalden

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 00:29

Hier ook de punten van 21-5 binnen klasse L2 paarden + protocol. Erg 6jes protocol met weinig feedback, 184 punten. Pony was ook hengstig en dan niet heel fijn aan te rijden en deze punten waren dan ook verwacht, alleen als commentaar dat ze meer moet verruimen en meer bergop. Hier trainen wij ook vrolijk op door :j
Ik had trouwens om 18.00 gekeken, toen nog niks en ik kijk nu net nog een keer en het stond er wel op, buiten kantoortijden wordt er dus ook nog het een en ander verwerkt!

kimmetje26

Berichten: 479
Geregistreerd: 15-05-09

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 08:38

Wat hebben jullie de punten van 21e al snel binnen.
Ik heb zondag ingeleverd en ben in afwachting van punten M1

_E_

Berichten: 381
Geregistreerd: 18-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 09:25

Mooi snel de punten allemaal! Ik moet m'n proefje zo nog opnemen :D

Verder wilde ik in juni nog graag een paar keer mee doen, maar ben telkens te laat met inschrijven omdat ik aan het werk ben. Zo balen! Volgende week maar proberen of iemand anders mij wil inschrijven..

Iris_123
Berichten: 77
Geregistreerd: 02-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 10:36

Even een vraagje voor de gene die ook in de bak filmen en dus de bak korter maken. Verplaatsen jullie alle letters? Bij ons zitten de letter vast, dus dat wordt best lastig. Ik leg nu balken iets voor de G-lijn (tussen C en G), maar hierdoor kloppen mijn hoeken (letters) dus niet meer.

Ik heb nu meerdere filmpjes opgestuurd en hier verder geen commentaar op gekregen, tot die van 14 mei. Ik heb bij bijna elk onderdeel commentaar gekregen.
Ik vraag mij nu een beetje af wat andere doen?

Jester_

Berichten: 12270
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 10:41

Iris_123 schreef:
Even een vraagje voor de gene die ook in de bak filmen en dus de bak korter maken. Verplaatsen jullie alle letters? Bij ons zitten de letter vast, dus dat wordt best lastig. Ik leg nu balken iets voor de G-lijn (tussen C en G), maar hierdoor kloppen mijn hoeken (letters) dus niet meer.

Ik heb nu meerdere filmpjes opgestuurd en hier verder geen commentaar op gekregen, tot die van 14 mei. Ik heb bij bijna elk onderdeel commentaar gekregen.
Ik vraag mij nu een beetje af wat andere doen?



Prikpaaltjes gebruiken

Eveline77

Berichten: 323
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Schoonhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 10:59

afkepieteke schreef:
Hier ook de punten van 21-5 binnen klasse L2 paarden + protocol. Erg 6jes protocol met weinig feedback, 184 punten. Pony was ook hengstig en dan niet heel fijn aan te rijden en deze punten waren dan ook verwacht, alleen als commentaar dat ze meer moet verruimen en meer bergop. Hier trainen wij ook vrolijk op door :j
Ik had trouwens om 18.00 gekeken, toen nog niks en ik kijk nu net nog een keer en het stond er wel op, buiten kantoortijden wordt er dus ook nog het een en ander verwerkt!


Grapjas... kunnen we met zn allen 24/7 gaan refreshen... ;)

afkepieteke

Berichten: 239
Geregistreerd: 21-10-13
Woonplaats: Trynwalden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 11:00

joyvalentijn schreef:
afkepieteke schreef:
Hier ook de punten van 21-5 binnen klasse L2 paarden + protocol. Erg 6jes protocol met weinig feedback, 184 punten. Pony was ook hengstig en dan niet heel fijn aan te rijden en deze punten waren dan ook verwacht, alleen als commentaar dat ze meer moet verruimen en meer bergop. Hier trainen wij ook vrolijk op door :j
Ik had trouwens om 18.00 gekeken, toen nog niks en ik kijk nu net nog een keer en het stond er wel op, buiten kantoortijden wordt er dus ook nog het een en ander verwerkt!


Grapjas... kunnen we met zn allen 24/7 gaan refreshen... ;)



Hihi sorry :')