Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xmarritw

Berichten: 457
Geregistreerd: 22-04-19
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 09:09

Ik heb mij net ingeschreven voor 11-06 denk ik, maar hij staat nog in mijn winkelwagen. Ik heb al wel betaald. Bij mijn kalender staat bij status: in winkelwagen online betaald. Moet ik er nu nog wat mee?

afkepieteke

Berichten: 240
Geregistreerd: 21-10-13
Woonplaats: Trynwalden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 09:11

Hier al opgegeven voor 11 juni, debuut klasse M1!

Tinkerlove_
Berichten: 35
Geregistreerd: 01-10-12
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 09:13

tammiebels schreef:
Tinkerlove_ schreef:
Mag je je ook inschrijven in 2 klasses? Ik mag bijvoorbeeld al L starten. Dus dat ik mij inschrijf voor 11/6 voor een B proef en een L1 proef?


Alleen met verschillende paarden, dus niet met hetzelfde paard


Jammer, maar wel begrijpelijk. Dan blijf ik denk ik nog wel even veilig in de B :')

IrishDraught

Berichten: 5114
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Brabant

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 09:18

Ik kom er nog niet door bij afronden

Iris_92
Berichten: 181
Geregistreerd: 23-02-16

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 09:19

Hier precies hetzelfde. Toch maar even wachten met inschrijven. Maar wil zo graag :')

kimwilliam

Berichten: 1175
Geregistreerd: 04-04-19
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 09:19

ik kan nog niet betalen door de drukte wel staat het in mijn winkelwagen. heb je dan wel al een plekje of dat ook nog niet?

*betaling doe ik zodra de app niet meer plat ligt

GiGi_90

Berichten: 658
Geregistreerd: 14-12-05

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 09:21

Ja hier hetzelfde, volgens mij blijft hij wel een uur ofzo in de winkelwagen staan dat ik van een vriendin hoorde. Erna gooit hij hem er wel uit.

Levita

Berichten: 1416
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 09:21

kimwilliam schreef:
ik kan nog niet betalen door de drukte wel staat het in mijn winkelwagen. heb je dan wel al een plekje of dat ook nog niet?

*betaling doe ik zodra de app niet meer plat ligt


Volgens mij niet. Ik weet niet hoe lang ze het vasthouden in je winkelwagentje.... Ik zou via de computer het proberen af te ronden. Weet niet of je er 1 bij de hand hebt?

Bij mij en mijn stalgenootje is het gelukt in ieder geval. :D

saarie

Berichten: 2148
Geregistreerd: 22-02-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 09:22

Hier hetzelfde, wel al betaald, is ook afgeschreven, maar blijft in winkelwagen staan. Er staat op de website een melding dat als dit gebeurd: NIET opnieuw betalen, NIET verwijderen, maar bericht sturen naar emailadres of whatsappnr. Inschrijving is wel gelukt als het goed is.
Laatst bijgewerkt door saarie op 20-05-20 09:22, in het totaal 1 keer bewerkt

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 09:22

xmarritw schreef:
Ik heb mij net ingeschreven voor 11-06 denk ik, maar hij staat nog in mijn winkelwagen. Ik heb al wel betaald. Bij mijn kalender staat bij status: in winkelwagen online betaald. Moet ik er nu nog wat mee?


Nee, in de loop van de dag komt hij op bevestigd te staan.

IrishDraught

Berichten: 5114
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Brabant

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 09:26

Ja ik ben er door B paarden

M_arjolein

Berichten: 1447
Geregistreerd: 13-04-13
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 09:27

Ik heb er hier 2 in de winkelwagen staan wat niet de bedoeling is en ik er niet uit krijg dus kom ook nog niet verder helaas

Nickeltje

Berichten: 28258
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Dalfsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 09:27

Mijn stalgenootje die toegang heeft tot mijn KNHS account voor het inschrijven van wedstrijden (je kan accounts toevoegen bij mijn KNHS, handig!!) heeft ons allebei in kunnen schrijven. Wel heel erg fijn dus.

Buxy

Berichten: 2309
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Beltrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 09:28

Hier ging inschrijven in een keer en vlot dus wij mogen ook weer meedoen.

Gister avond nog gefilmd voor morgen,voor het eerst zelf helemaal niet tevreden :Y)

Anoniem

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 09:29

Ik sla deze x even over! Ik hoop die van eind juni weer mee te doen (en die van 4 juni sta ik al aangemeld).

GiGi_90

Berichten: 658
Geregistreerd: 14-12-05

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 09:32

Gelukt!

Pattypaard

Berichten: 11720
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Nederweert-Eind(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 09:32

M_arjolein schreef:
Ik heb er hier 2 in de winkelwagen staan wat niet de bedoeling is en ik er niet uit krijg dus kom ook nog niet verder helaas


Gewoon beide betalen en dan annuleert de KNHS er zelf een en krijg je het te veel betaalde bedrag terug :)
Zo is het iig ook een keer bij mij gegaan.

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 09:32

Geprobeerd in te schrijven voor de 11e en nu staat hij twee keer in m'n winkelwagen. Probeer om er eentje te verwijderen maar het duurt en het duurt maar.

M_arjolein

Berichten: 1447
Geregistreerd: 13-04-13
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 09:35

Pattypaard schreef:
M_arjolein schreef:
Ik heb er hier 2 in de winkelwagen staan wat niet de bedoeling is en ik er niet uit krijg dus kom ook nog niet verder helaas


Gewoon beide betalen en dan annuleert de KNHS er zelf een en krijg je het te veel betaalde bedrag terug :)
Zo is het iig ook een keer bij mij gegaan.


Ja dat was ook nog een goede geweest inderdaad. Maar hij is er uit. Nu nog betalen

kimwilliam

Berichten: 1175
Geregistreerd: 04-04-19
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 09:38

pfff vorige week ook al niet gelukt en nu bij de betalingen blijft hij hangen........

Danique07

Berichten: 2492
Geregistreerd: 23-07-07
Woonplaats: Deventer

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 09:39

Ik kwam er rond 9:35 in 1 minuut doorheen. Echter kon ik de vorige 2 weken makkelijk om 11 uur nog inschrijven (was het steeds vergeten).

Muronia

Berichten: 19625
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 09:39

Mij is het ook gelukt. L1. Ging deze keer niet zo heel soepel, ik ben denk ik wel 20 minuten bezig geweest voordat ik er door kwam.

Ik heb mijn punten van 14 mei terug, heel terecht geen wp. Het ging ook niet goed, veel te veel onrust in de aanleuning en het was even niet onze dag. Dat kan op concours ook gebeuren dus ik heb hem maar gewoon ingestuurd. Gisteren die voor 21 mei gereden en ingestuurd. Daar ben ik veel tevredener over en ik ben ook benieuwd hoe die wordt beoordeeld. Dus maar weer aan het refreshen haha.

elin2412
Berichten: 59
Geregistreerd: 14-07-14

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 09:42

De knhs poste dit op Facebook. Ik ben benieuwd of ik zo nog kan inschrijven.

Vandaag, woensdag 20 mei, kun je je vanaf 9.00 uur inschrijven voor het online event op 11 juni. Geen zorgen, je hoeft niet meteen om 9.00 uur paraat te zitten om je in te schrijven. Het is zelfs beter als het inschrijven verspreid over de ochtend gebeurd zodat ons systeem niet overbelast raakt. Gemiddeld duurt het zo’n 6 à 7 uur totdat een online event vol zit.
Nog meer goed nieuws, door de versoepelde maatregelen vanuit de overheid en het RIVM mag je proef voor het online event voor 11 juni voorgelezen worden. Lees meer over het rijden van de online proeven op https://paardrijden.nl/

kimwilliam

Berichten: 1175
Geregistreerd: 04-04-19
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 09:46

ja! betaald en is ingediend!! nu hopen dat ik erbij zit!! wanneer krijg je meestal of het definitief is?

Scum

Berichten: 33101
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 09:50

elin2412 schreef:
De knhs poste dit op Facebook. Ik ben benieuwd of ik zo nog kan inschrijven.

Vandaag, woensdag 20 mei, kun je je vanaf 9.00 uur inschrijven voor het online event op 11 juni. Geen zorgen, je hoeft niet meteen om 9.00 uur paraat te zitten om je in te schrijven. Het is zelfs beter als het inschrijven verspreid over de ochtend gebeurd zodat ons systeem niet overbelast raakt. Gemiddeld duurt het zo’n 6 à 7 uur totdat een online event vol zit.
Nog meer goed nieuws, door de versoepelde maatregelen vanuit de overheid en het RIVM mag je proef voor het online event voor 11 juni voorgelezen worden. Lees meer over het rijden van de online proeven op https://paardrijden.nl/


Nou, op die website staat dat je de proef uit het hoofd moet rijden:

Voorwaarde 6

De proef moet uithet hoofd gereden worden

9. Dan mag de combinatie beginnen aan de proef, in verband met de geldende maatregelen is het niet toegestaan voorgelezen te worden. De ruiter of amazone rijdt de proef dus uit het hoofd. Zorg ervoor dat jij de proef ook kent, dan weet je welke richting het paard opgaat en is het makkelijker volgen tijdens het filmen.


Dus hopelijk wordt dat nog aangepast. Niet iedereen heeft Facebook, ze kunnen het beter eerst op de officiele site hiervoor aankondigen.