Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
GiGi_90

Berichten: 658
Geregistreerd: 14-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 09:42

vaaleriee schreef:
Sunniva schreef:
Dat heet geen drammers dat noem je benieuwd, nieuwsgierig, geïnteresseerd en gemotiveerd... Geloof dat er de afgelopen pagina niemand heeft ‘gedramd’ waarom het er nog niet op staat!

Gemotiveerd? Eerder ongeduldig. Maar snap dat je het graag wilt weten maar als KNHS aangeeft 3 werkdagen en dat het erg druk is, wacht dan gewoon geduldig af.


Ja zeker gemotiveerd. Ik heb mijn punten overigens al, maar ben benieuwd naar het jurycommentaar zodat ik daar weer wat van opsteek en in mijn training extra mee kan nemen! Ongeduldig ja misschien ook wel een beetje maar zeker niet op een negatieve manier.

En dat iemand van de 5de nog geen punten heeft en wilt informeren is ook niet zo gek, want je leest hier ook dat mensen achteraf te weten komen dat hun filmpje toch niet goed door is gekomen.
Laatst bijgewerkt door GiGi_90 op 12-05-20 09:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Queelens

Berichten: 8027
Geregistreerd: 07-10-07
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 09:44

Ongeduld uit enthousiasme.
Is alleen maar mooi toch dat mensen zo benieuwd zijn. Ik doe gezellig mee, kijk alweer uit naar 28 mei. Zo lang de knhs er niet onnodig mee gestalkt wordt is het prima toch.

Het is een beetje als op een heel leuk pakketje wachten die je online hebt gekocht :+

GiGi_90

Berichten: 658
Geregistreerd: 14-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 09:45

Queelens schreef:
Ongeduld uit enthousiasme.
Is alleen maar mooi toch dat mensen zo benieuwd zijn. Ik doe gezellig mee, kijk alweer uit naar 28 mei. Zo lang de knhs er niet onnodig mee gestalkt wordt is het prima toch. :+


Ik denk dat je dat mooi omschrijft zo!

Spenk
Berichten: 21814
Geregistreerd: 30-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 09:45

Sunniva schreef:
Dat heet geen drammers dat noem je benieuwd, nieuwsgierig, geïnteresseerd en gemotiveerd... Geloof dat er de afgelopen pagina niemand heeft ‘gedramd’ waarom het er nog niet op staat!

Je weet toch dat 3 dagen een richtlijn is en geen harde deadline? Dan hoeven mensen toch niet steeeeeds te vragen waarom het er nog niet opstaat en of het wel klopt en of ze de KNHS gaan bellen.

linn1502

Berichten: 735
Geregistreerd: 28-05-13
Woonplaats: Veluwe

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 09:52

Het was van mij uit maar een vraag of meerdere mensen dat hadden zodat ik weet of het klopt. Juist zodat je KNHS niet hoeft lastig te vallen maar dan kan ik wel een 16 jarig meisje gerust stellen die nu twijfelt of haar filmpje wel goed gegaan is. Is voor ons de eerste keer dus dan heb je wel eens een vraagje, maar vind dat er behoorlijk fel gereageerd word. Nou, excuus!

xmarritw

Berichten: 457
Geregistreerd: 22-04-19
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 09:53

Yvank_ schreef:
Sunniva schreef:
Dat heet geen drammers dat noem je benieuwd, nieuwsgierig, geïnteresseerd en gemotiveerd... Geloof dat er de afgelopen pagina niemand heeft ‘gedramd’ waarom het er nog niet op staat!

Je weet toch dat 3 dagen een richtlijn is en geen harde deadline? Dan hoeven mensen toch niet steeeeeds te vragen waarom het er nog niet opstaat en of het wel klopt en of ze de KNHS gaan bellen.

Ik snap het wel het is gewoon erg leuk om je punten te zien. En je wilt ook niet twee weken wachten om vervolgens te horen dat je filmpje niet goed is doorgekomen. Daarbij wordt er gevraagd of de knhs bellen al kan. Juist dat mensen nieuwsgierig zijn naar hun uitslag geeft mij aan dat mensen enthousiast zijn en ik vind het ook leuk om te lezen. Daarbij is het niet moeilijk om over berichten heen te lezen of het topic te negeren.

Voor alle mensen zonder uitslag ik hoop voor jullie dat de uitslag snel komt en dat jullie mooie punten hebben gereden.

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 6682
Geregistreerd: 28-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 09:53

Hier de uitslag van 7 mei ook terug. Een heel klein winstpuntje (180.5) in de M2. Maar ik had mezelf op 181 gejureerd, dus ik vind het wel heel fijn om zo ook terug te "zien" dat mijn gevoel/wat ik zie op het filmpje dan wel redelijk klopt :j Nu nog even wachten op mijn protocol, daar ben ik wel benieuwd naar! :D

MyWishMax

Berichten: 25423
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 09:54

NadjaNadja schreef:
Hier de uitslag van 7 mei ook terug. Een heel klein winstpuntje (180.5) in de M2. Maar ik had mezelf op 181 gejureerd, dus ik vind het wel heel fijn om zo ook terug te "zien" dat mijn gevoel/wat ik zie op het filmpje dan wel redelijk klopt :j Nu nog even wachten op mijn protocol, daar ben ik wel benieuwd naar! :D


Heel fijn dat je het zo overeenkomt! Gefeliciteerd

Dispar_Vulgo

Berichten: 2997
Geregistreerd: 23-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 09:55

Sunniva schreef:
Ja zeker gemotiveerd. Ik heb mijn punten overigens al, maar ben benieuwd naar het jurycommentaar zodat ik daar weer wat van opsteek en in mijn training extra mee kan nemen! Ongeduldig ja misschien ook wel een beetje maar zeker niet op een negatieve manier.

En dat iemand van de 5de nog geen punten heeft en wilt informeren is ook niet zo gek, want je leest hier ook dat mensen achteraf te weten komen dat hun filmpje toch niet goed door is gekomen.


Thanks inderdaad. Dáárom overweeg ik ook om de bellen over mijn inzending van 5 mei.
Mijn eerste filmpje was namelijk niet goed doorgekomen. Ik had geen email gehad, dus ná 3 werkdagen belde ik, bleek het filmpje niet goed binnen.

MyWishMax

Berichten: 25423
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 09:58

Ik zou sowieso niet bellen, maar mailen of een appje. Kost voor hen ook minder tijd. Aan de andere kant zou ik tot donderdag of vrijdag wachten en dan pas gaan navragen.

M_arjolein

Berichten: 1447
Geregistreerd: 13-04-13
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 09:59

Gefeliciteerd Nadja!

En ik snap het enthousiasme ook wel. Wachten duurt lang hoe Marrit het verwoord ben ik het helemaal mee eens.

Navragen over een filmpje van 5 mei zou ik zelf ook niet eerder doen dan volgende week denk ik.

tammiebels

Berichten: 973
Geregistreerd: 06-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 10:03

MyWishMax schreef:
Ik zou sowieso niet bellen, maar mailen of een appje. Kost voor hen ook minder tijd. Aan de andere kant zou ik tot donderdag of vrijdag wachten en dan pas gaan navragen.


En als je dan in je mail dezelfde tekst zet die je bij uploaden van het filmpje, dus eventdatum-proef-combinummer zet kunnen ze het snel opzoeken en scheelt het voor hun werk. Ook gedaan toen ik moest mailen en kreeg daarop terug dat dat zeer fijn was zodat makkelijk de gegevens te vinden waren

DoretteK

Berichten: 844
Geregistreerd: 12-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 10:04

Ik denk dat het vooral ook enthousiasme is, en hier even vragen hoe het met de uitslag van anderen staat is toch niet zo'n ramp?

Ik zie wel dat mijn winstpunt ondertussen al is verwerkt, dat is wel snel gedaan. Maar nog geen protocol helaas.

GiGi_90

Berichten: 658
Geregistreerd: 14-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 10:05

DoretteK schreef:
Ik denk dat het vooral ook enthousiasme is, en hier even vragen hoe het met de uitslag van anderen staat is toch niet zo'n ramp?

Ik zie wel dat mijn winstpunt ondertussen al is verwerkt, dat is wel snel gedaan. Maar nog geen protocol helaas.


Hier inmiddels hetzelfde! Al wel verwerkt inmiddels. Nu alleen nog het protocol ☺️

MyWishMax

Berichten: 25423
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 10:07

DoretteK schreef:
Ik denk dat het vooral ook enthousiasme is, en hier even vragen hoe het met de uitslag van anderen staat is toch niet zo'n ramp?

Ik zie wel dat mijn winstpunt ondertussen al is verwerkt, dat is wel snel gedaan. Maar nog geen protocol helaas.


Waarschijnlijk omdat de punten uiteindelijk automatisch verwerkt worden van uitslag naar puntenregistratie en het protocol door jury opgestuurd en dan nog bij juiste combinatie geüpload moet worden?

Juryleden, hoe werkt het precies met alle gegevens terug sturen?

swatch
Berichten: 1385
Geregistreerd: 08-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 10:11

Eigenlijk wel heel fijn dat je na een concours (fysiek) je zo snel na afloop van de rubriek de punten en protocol krijgt.

Het is wel een leuk tijdverdrijf deze online wedstrijden. Je filmt een paar dagen voor het event. Dan stuur je het in. Dan gaat er nog een weekend overheen en dan volgt er een keer een uitslag. Ik ben al na het filmen benieuwd naar de beoordeling... dus voor mij een goede oefening in geduldig wachten.

Ik heb nu echt eens het gevoel alsof de KNHS iets extra's doet voor de basisleden en niet alleen voor de topsport.

Flicka12

Berichten: 3113
Geregistreerd: 05-12-10
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 10:12

Ik heb gister rond het middaguur mijn punten gekregen en zonet de protocol, dus het zal vast bijna komen :j Heel Fair gejureerd vind ik, fijn commentaar en tips waar ik iets mee kan. Er staan 4,5en op en ook 7ens en beide had ik ook verdiend, dus ondanks dat ik net geen winst had wel tevreden en kan ik weer lekker mee verder trainen :) .

xmarritw

Berichten: 457
Geregistreerd: 22-04-19
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 10:17

swatch schreef:
Eigenlijk wel heel fijn dat je na een concours (fysiek) je zo snel na afloop van de rubriek de punten en protocol krijgt.

Het is wel een leuk tijdverdrijf deze online wedstrijden. Je filmt een paar dagen voor het event. Dan stuur je het in. Dan gaat er nog een weekend overheen en dan volgt er een keer een uitslag. Ik ben al na het filmen benieuwd naar de beoordeling... dus voor mij een goede oefening in geduldig wachten.

Ik heb nu echt eens het gevoel alsof de KNHS iets extra's doet voor de basisleden en niet alleen voor de topsport.

Helemaal met je eens. Ik heb zaterdag gefilmd en zondagavond opgestuurd voor 14 mei en ik zit nu al te wachten op de uitslag. Ik moet echt mijzelf vertellen dat ik minstens tot vrijdag moet wachten en waarschijnlijk het weekend ook. Ik vind het wel erg leuk dat je meteen weer door traint. Vrijdag gaan wij weer filmen dus gisteren al weer geoefend op de punten die vorige keer minder gingen.

daffodil

Berichten: 10450
Geregistreerd: 12-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 10:49

MyWishMax schreef:
Juryleden, hoe werkt het precies met alle gegevens terug sturen?



Ik vul de protocollen in, zijn in een excel format sla ze op als kopie met exact dezelfde benaming als de KNHS aanhoudt en mail ze in 1x terug als ik klaar ben. Ik maak nooit een nieuwe mail maar antwoord op de mail die zij aan mij gestuurd hebben. Zo hebben zij alle gegevens gelijk erbij!

En mocht ik er dus 1 tussen hebben zitten die ik niet beoordeeld heb, meld ik dat in de mail maar zet het ook in het protocol waarom én ik zet in de naam van het bestand NIET BEOORDEELD. Zo is het duidelijk..

Kreeg van de KNHS bericht terug dat mijn klacht in behandeling genomen was, ik ben benieuwd naar de terugkoppeling!

Mettee

Berichten: 3094
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Deventer

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 11:09

Mijn punten staan er ook net op van de B paarden, totaaal niet mee eens maar goed.
Maar even wachten op het protocol. Ik hoop nu nog meer dat er iets gaat komen voor de springruiters. :+

DWensink
Berichten: 500
Geregistreerd: 08-01-14
Woonplaats: Groenlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 11:14

Waaaah *\o/* ik heb m'n punten ook binnen. 212,5 voor onze 2e keer in het L1 :):)

Helemaal blij en ontzettend benieuwd naar het protocol!

Dancer

Berichten: 2146
Geregistreerd: 07-11-01

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 11:17

Wauw gefeliciteerd! Wat een prachtige punten!

xVerax

Berichten: 5073
Geregistreerd: 02-05-10
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 11:20

DWensink schreef:
Waaaah *\o/* ik heb m'n punten ook binnen. 212,5 voor onze 2e keer in het L1 :):)

Helemaal blij en ontzettend benieuwd naar het protocol!



Wauw super gaaf!!



Ik neem aan dat jury's de proeven niet voorafgaand aan de eventdatum opgestuurd krijgen toch? Heb mijn filmpje van de 14e al ingestuurd, maar dat wordt neem ik aan sowieso maandag of dinsdag op zijn vroegst?

M_arjolein

Berichten: 1447
Geregistreerd: 13-04-13
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 11:23

xVerax schreef:
DWensink schreef:
Waaaah *\o/* ik heb m'n punten ook binnen. 212,5 voor onze 2e keer in het L1 :):)

Helemaal blij en ontzettend benieuwd naar het protocol!



Wauw super gaaf!!



Ik neem aan dat jury's de proeven niet voorafgaand aan de eventdatum opgestuurd krijgen toch? Heb mijn filmpje van de 14e al ingestuurd, maar dat wordt neem ik aan sowieso maandag of dinsdag op zijn vroegst?


Ja reken daar maar niet op inderdaad

M_arjolein

Berichten: 1447
Geregistreerd: 13-04-13
Woonplaats: Friesland

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 11:24

@Mettee ja begrijpelijk misschien wordt het wat duidelijker n.a.v. het protocol! @Dwensink wat een mooie punten gefeliciteerd!