3 in 1 wedstrijdverslag

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

3 in 1 wedstrijdverslag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-04 12:24

De vorige 2x had ik geen zin om het op Bokt te zetten, dus vandaar dit 3 in 1 verslag Haha! .

24 Januari had ik wedstrijd in Oudewater. Voor mijn gevoel ging de proeven wel aardig goed, maar Sevin miste wat impuls. Helaas behoorlijke bagger punten 142 en 147. Niet leuk Boos!

1 Februari had ik selectiewedstrijd in Houten. Met de vorige selectiewedstrijd had ik niet meegereden, dus ik reed gewoon voor de winst. De eerste proef was ie heel erg kijkerig en ik moest hem behoorlijk inhouden. Daardoor ging het een beetje rommelig naar mijn zin. Tweede proef ging veel beter, maar toen was de impuls weer een beetje weg. Die kon ik trouwens wel veel netter rijden. Resultaat 153 en 147. Die 153 kreeg ik wel van de jury die ik ook in Oudewater had, dus ze vond het blijkbaar wel beter. Een schrale troost. Haha!

Gisteren had ik dan weer wedstrijd in Montfoort. Met inrijden was alles eng, want het waaide heel erg hard, gelukkig was het wel droog! Eerste proef ging wel goed, maar ik moest heel erg drijven, echt voorwaarts was ie niet. Tweede proef ging veel beter. Zaten best nette stukken in, vooral over de galop was ik tevreden. Uitslag 152 en 161! Pling
Eindelijk een wp! Ik was echt blij. Ik had lekker gereden met m'n schimmel en nog een wp ook! Nu heb ik er 5 in de L2, dus we zijn op de helft!
Groetjes Manon

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 12:45

Goed hoor!Ook fijn dat je er zelf een goed gevoel over hebt!Dit smaakt naar meer he, de volgende keer ga je gewoon voor 2 wp Haha!

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 13:38

Goed hoor, gefeliciteefrd!!
En veel succes de volgende keer.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-04 18:46

Hihi, dankjullie wel!
Smaakt zeker naar meer, haha, kan bijna niet wachten tot de volgende wedstrijd, maar eerst nog ff flink oefenen! Cool