De proef ging echt lekker, vond ik zelf. Hij liep lekker door z'n lijf, goede stellingen en buigingen overal, lekker van achteren naar voren enzo, echt super gewoon.
Helaas zat er 1 echt grote misser in, want hij struikelde in de uitgestrekte draf en daardoor kreeg ik een paar galoppassen.
Dan de punten: De jury bij C was het aardig met me eens, en daar had ik dan ook 190 punten van! Van de jury bij H had ik helaas maar 168 (!) punten, 22 punten verschil dus!

Ze waren het dus helemáál niet eens met elkaar, want waar soms bij de ene jury een 8 stond, stond bij de andere een 4!!!
Dan begin je toch wel aan jezelf te twijfelen...
Maar ik vond het zelf erg goed gaan, en de mensen die hadden staan kijken ook. En wat ook heeel leuk was: er kwam nog iemand naar me toe, die ik niet kende, en die zei: ik heb echt genoten van je proef, ik kreeg er een brok van in mijn keel, zo mooi.

Maar de meesten waren het er wel mee eens dat ik zeker bij de erste 5 had moeten zitten.
De jury bij de had me geloof ik iets van 3e of 4e ofzo staan, en bij die andere jury stond ik zowat of heel onderaan!!

Helaas dus.....