Momenteel zit ik midden in een verhuizing naar boerderij met de paarden aan huis.
Aangezien ik een vereniging had met verplichtingen, welke nu een uur rijden is, heb ik deze afgezegd per 1 juli. Deze vereniging ging per halfjaar.
Had daar altijd fijn contact als er wat was, wat ik erg kon waarderen.
Echter heb ik nu zo zelf zoveel werk liggen dat ik gewoon geen tijd heb voor vrijwilligers werk!
Nu heb ik een startpas en knhs lidmaatschap maar per 1 juli dus geen vereniging meer!
Ik had een hele leuke papieren vereniging gevonden dacht ik, kreeg netjes elke woensdag reactie zoals aangegeven op de website, dus formulier opgestuurd en klaar.
Nu bijna 2 maanden later nogsteeds geen bevestiging gehad, 5 mails verder, 2x gebeld, geappt en messenger bericht via facebook. Gestuurd te hebben krijg ik nergens meer reactie op, dus ik. Begin hem toch wel te knijpen, ik heb een vereniging nodig zodat mijn startpas blijft doorlopen!
Lichte paniek dus!
Ik zoek een vereniging zonder verplichtingen, er hoeft geen accomodatie bij te zitten want deze heb ik zelf.
Kosten dus ook graag niet te hoog, maar wel fijn contact en een vereniging die snel handeld!
Wie helpt mij uit de brand?!