Lau schreef:Yoga, ademhalingsoefeningen, kamille thee, Bach rescue en in het aller ergste geval oxazepam maar die is alleen op recept van de HA.
Verder vooral niet te veel mee bezig zijn en een dag van te voren lekker je spullen klaar leggen. En genieten het is leuk!
Autumnn schreef:Lau schreef:Yoga, ademhalingsoefeningen, kamille thee, Bach rescue en in het aller ergste geval oxazepam maar die is alleen op recept van de HA.
Verder vooral niet te veel mee bezig zijn en een dag van te voren lekker je spullen klaar leggen. En genieten het is leuk!
Geen thee want dan moet je plassen
Autumnn schreef:Lau schreef:Yoga, ademhalingsoefeningen, kamille thee, Bach rescue en in het aller ergste geval oxazepam maar die is alleen op recept van de HA.
Geen thee want dan moet je plassen
Lau schreef:Yoga, ademhalingsoefeningen, kamille thee, Bach rescue en in het aller ergste geval oxazepam maar die is alleen op recept van de HA.
AfricanLady schreef:Ik heb 30 april voor het eerst een proefje gereden
Ook f3!
Ben sinds september weer begonnen met lessen en ik was ook erg zenuwachtig.
Achteraf nergens voor nodig geweest en ik had 234 punten en eerste
Iedereen heeft het gehaald terwijl er kleine foutjes gemaakt werden.
Dus je hoeft niet perfect te rijden
CharleyT schreef:Lau schreef:Yoga, ademhalingsoefeningen, kamille thee, Bach rescue en in het aller ergste geval oxazepam maar die is alleen op recept van de HA.
Denk niet dat de huisarts oxazepam voor zal schrijven. Dat is met een kanon op een mug schieten.
M_arvellous schreef:Hoe is het gegaan TS?
SvS88 schreef:M_arvellous schreef:Hoe is het gegaan TS?
Wat leuk dat je dat vraagt!![]()
Ik was echt super zenuwachtig, dus dat kon ik helaas niet helemaal loslaten en dat was wel in de proef terug te zien.
Maar ik heb het gehaald met 221 punten, dus ik ben trots op mezelf! En door vaker te doen ga ik hopelijk steeds meer ontspannen rijden !
SvS88 schreef:M_arvellous schreef:Hoe is het gegaan TS?
Wat leuk dat je dat vraagt!![]()
Ik was echt super zenuwachtig, dus dat kon ik helaas niet helemaal loslaten en dat was wel in de proef terug te zien.
Maar ik heb het gehaald met 221 punten, dus ik ben trots op mezelf! En door vaker te doen ga ik hopelijk steeds meer ontspannen rijden !
Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, ynskek en 2 bezoekers