Balen... niet gestart vandaag!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Balen... niet gestart vandaag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-04 19:14

Ik baal er wel van. Vandaag zou ik voor de laatste keer L2 starten na 6 weken wedstrijdstop. Ik had in december al 17 winstpunten vergaard maar het leek ons beter om na de korte stop toch nog een keer in de oude klasse te starten. Dus ik nog 1 keer L2 ingeschreven en verder alles in de M1.
Kan ik vandaag gewoon niet gaan, combinatie van slecht weer en een zere schouder. Voor mijn schouder had ik het eigenlijk nog niet willen laten maar mijn vriendje en chauffeur vond het te gevaarlijk om dat hele eind te rijden met windstoten van 60 tot 90 km/uur! Gisteren na de training zwiepte onze trailer ook al een keer goed heen en weer en dat vind ik al best link.
Als we nou een klein halfuurtje hadden moeten rijden dan hadden we het wel gedaan maar Waspik is voor ons al snel 1,5 uur rijden. Dus mijn vriendje wilde niet chauffeuren vandaag en daar had ik goed de baal van in!!! Ach gut
Maar nou zit ik dus met een volgend "probleem". Ik had zo graag nog een keertje L2 gereden om er weer even in te komen in een bekende klasse met bekende en goed bevestigde oefeningen en dat kan nu niet meer. En ik heb ook de betreffende wedstrijden gebeld die ik had ingeschreven maar de startlijsten zijn voor de meesten al gemaakt en ik kan niet naar een lagere klasse omgezet worden. Ik zou me dan moeten afmelden en startgeld betalen en ergens anders nog een plaatsje moeten zien te veroveren in de L2. En dat zal nergens meer lukken binnen 2 weken denk ik.
Ik reed in de L2 wel steeds fijn in de punten maar kon e.e.a. nog niet zo fijn afwerken voor het gevoel. In de M1 zal dit allemaal nog zwaarder bestraft worden.
Nu zal ik met 17wp ook nog maar goed en wel 1 keer L2 MOGEN starten en dan MOET ik toch over, dat besef ik ook wel. Dus dan maar meteen?
Duimen jullie voor me mee dat het over 2 weken goed gaat komen meteen in de M1 na bijna 8 weken niet in de ring....ben er best zenuwachtig voor... . OK dan!

I recommend a psychoptherapist to clean up your brain


Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 19:46

je kan je gewoon afmelden hoor zonder te betalen!tenzij je al betaald hebt. maar anders kan je je gewoon afmelden.
tis altijd gedoe met betalen!
maar ik zou je gewoon afmelden en ergens anders nog L2 rijden, is denk ik wel beter aangezien de overstap nogal groot is van het L naar het M.
Suc6 ermee!

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 19:55

De M1 lukt jou toch wel? Gewoon er voor gaan, een keer slecht rijden (in het ergste geval) is toch ook geen ramp?

Succes in de M1!

Z2+14 tussen de paarden met mijn superpony!
Mijn beste maatje is met welverdiend paarden pensioen.
Vita B+21 L1+2

Coby10

Berichten: 1008
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 09:12

Princess schreef:
je kan je gewoon afmelden hoor zonder te betalen!tenzij je al betaald hebt. maar anders kan je je gewoon afmelden.
tis altijd gedoe met betalen!
maar ik zou je gewoon afmelden en ergens anders nog L2 rijden, is denk ik wel beter aangezien de overstap nogal groot is van het L naar het M.
Suc6 ermee!


Als de wedstrijd al over 2 weken is, is de kans groot dat de inschrijving is gesloten en dan moet je toch gewoon betalen!

Als het niet anders kan zou ik denk ik toch maar gewoon op hoop van zegen gaan. Of zou je volgende week nog ergens een plekje kunnen veroveren? Vaak zijn er toch genoeg mensen die 1 a 2 dagen vantevoren afzeggen, dus ik zou er vrijdag gewoon nog een rondje bellen aan wagen!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 09:29

Joh, ga er gewoon voor, het gaat vast best lukken. Die laatste keer L1 is eigenlijk alleen voor je eigen 'rust'. Je hebt mooie punten behaald in de L2 en ik denk dat je best klaar bent voor de M1. Succes hoor!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 09:31

Met die nieuwe proeven valt de overstap naar het M1 best wel mee hoor. En als je al 17 wp's hebt ben je toch al redelijk bevestigd in het L2. Je kunt gewoon thuis lekker dooroefenen en dadelijk lekker M1 starten. En so what als je de eerste paar keren geen mega-score hebt? Gewoon lekker doorrijden! Knipoog

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 09:43

Ik heb dus al een rondje gebeld maar dit weekend kan ik nergens meer terecht, anders startte ik toch nog effe in de L2 en dan de week erop voor de echie in de M1.
Maar het ziet er nu naar uit dat ik 15/01 M1 zal moeten starten. Ik weet ook wel dat 17wp in principe genoeg bevestiging zouden moeten zijn maar het is voor mijn gevoel allemaal wat te snel gegaan en daardoor is het gevoelsmatig nog niet helemaal wat het moet zijn.
Ik kan hem tijdens het schouderbinnenwaarts nog niet helemaal fijn sluiten en rechts komt ie teveel naar binnen en op links is het weer te weinig. Galop en dergelijke gaat allemaal wel goed. Hij staat ook niet altijd vierkant achter bij het halthouden en dat soort dingetjes.
Maar ik ben zo'n miep; ik wil op zijn minst een nette proef afleggen.
Het is echt de onzekerheid die bij mezelf ligt, ik wil het te goed doen. Daarbij is mijn paard op concours ook geen doetje Knipoog
Maar ik ga het gewoon proberen volgende week zondag. Het ergste wat er kan gebeuren is dat ik een minpunt rijd en dan heb ik nog steeds een buffer van 7 punten... moet goed komen Knipoog hihihihihihhihi!!!!

I recommend a psychoptherapist to clean up your brain

Maitu
Berichten: 619
Geregistreerd: 28-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 10:13

Jij woont toch ook in Brabant? Misschien is het een idee om in Asten een keer een oefenwedstrijdje te rijden.....???
Dan schrijf je je bijv. in voor het L2 en voor het M1, die twee proeven loopt die van jou makkelijk! Deze oefenwedstrijd is op vrijdag, gewoon even Heijligers bellen, is ie meteen lekker scherp voor zondag!

Succes

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 10:43

He, da's ook nog een idee! Asten is voor mij ook maar een half uurtje rijden. Dan heb ik dus geen startcoupons nodig? En ik kan dan zowel een L2 als een M1 proef rijden zonder dat er iets van af hangt?
Ik zal eens gaan bellen. Super idee!
Thanx!

I recommend a psychoptherapist to clean up your brain

Maitu
Berichten: 619
Geregistreerd: 28-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 12:40

Hou er wel rekening mee dat het een 'latertje' kan worden....meestal beginnen ze met de pony's om 19.00 afhankelijk van het aantal starters kan het dus wel een uur of 11 of zo worden..

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 12:55

Oh, maar dat geeft niks. Ik ga zometeen even bellen naar Heijligers en maar hopen dat ik nog op de startlijst kan!

Thanx!!!

I recommend a psychoptherapist to clean up your brain

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131846
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 13:20

Jammer dat je gisteren niet hebt kunnen starten.
't Was ook wel erg slecht weer hoor, ik had ook niet graag met de trailer op stap gegaan.

Voor je eigen gemoedsrust zou het fijn zijn als je voor je M1-debuut nog een (oefen)wedstrijdje mee kunt pikken.
Ik geloof absoluut niet dat de M1 een probleem voor je zal zijn, jullie kunnen het makkelijk aan.
En stel dat het een keertje wat minder gaat...... je leven staat niet op het spel Knipoog

Maar afijn, ik ken je een klein beetje, en weet ondertussen ook wel dat wat in je hoofd zit, niet in je kont zit *LOL*
Dus rest mij niets anders dan even mee te zoeken naar wedstrijden Knipoog

Heb je de volgende al geprobeerd ?
- Nistelrode
- Kaatsheuvel
- Eindhoven
- De Mortel
- Rosmalen
- Helmond

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 13:32

Ja, Oscar. Heb de meeste van je lijstje al gebeld en er is geen plaats meer maar de oplossing om mijn gemoedsrust te sussen is gevonden. Ik ga volgende week vrijdag eerst eens even een oefenwedstrijdje meepikken in de M1 in Asten. Heb net gebeld in ik sta op de startlijst. Ik kon helaas niet een L2 proef rijden en ook een M1 proef.
Ik heb me dan maar meteen in de M1 ingeschreven en dan heb ik in ieder geval de kans om wat "aan te klooien" Knipoog
Hopelijk is ie dan ook lekker scherp voor de zondag voor de echie Knipoog

I recommend a psychoptherapist to clean up your brain

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 13:35

Als je 17 winstpunten hebt wordt het tijd dat je de overstap gaat maken! .Wat maakt die ene keer starten nou uit.Kijk anders of je de eerste keer hors concours kunt starten als je nog niet helemaal zeker bent van je zaak

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131846
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 13:38

Dat heb je goed geregeld
Ik wens je alvast heel veel succes !
Zal ik de verhuiswagen alvast bellen om de prijzen te vervoeren ? Knipoog Tong uitsteken

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 13:50

Oscar schreef:
Dat heb je goed geregeld
Ik wens je alvast heel veel succes !
Zal ik de verhuiswagen alvast bellen om de prijzen te vervoeren ? Knipoog Tong uitsteken


Hihihi, daar ga ik wel van blozen Bloos
Ik ben ook eigenlijk een giga watje he Scheve mond
Maar goed, we gaan niet meer terug naar de L2. Eerst efkes voor de oefen en dan voor de echie... M1 here we come!
En Oscar, het wordt tijd dat we mekaar weer eens tegenkomen. Dan kan je mooi mijn bink even uitstappen Tong uitsteken Knipoog

I recommend a psychoptherapist to clean up your brain


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: wisja en 6 bezoekers