Ik ben laatst op wedstrijd geweest en toen moest ik meer betalen dan dat er op de knhs stond (bij de wedstrijd en dan inschrijfgeld). Ik ben nieuwschierig of dit mag?! Weet iemand dat?
Alvast bedankt!

fleur1970 schreef:daantjuhhh schreef:Kan het zijn dat je na sluitingsdatum hebt ingeschreven? Dan komen er ook nog wel eens kosten overheen
Dat is toch ook apart?
Moeten ze dan extra inspanningen leveren die die extra kosten legitimeren.
XxChelsey1xX schreef:fleur1970 schreef:
Dat is toch ook apart?
dit is normaal hoor...
Bij mijn wedstrijden (wran) betaal je geloof ik 2,50 extra als je je inschrijft na sluitingsdatum
Of ze echt extra dingen moeten regelen denk ik niet maar ik snap dat het wel heel vervelend is wanneer je een deadline geeft en mensen zonder pardon zich toch daarna nog kunnen inschrijven
fleur1970 schreef:Dat is toch ook apart?
Punz schreef:Nee, het mag niet.
De organiserende vereniging dient een vraagprogramma ter goedkeuring in bij het KNHS. Als dit vraagprogramma goed gekeurd wordt, dan is het ook DIT vraagprogramma wat goedgekeurd is. De organiserende vereniging mag daar dus geen wijzigingen meer in aanbrengen.
Dus als in het orginele vraagprogramma een bedrag van 8 euro als inschrijfgeld wordt genoemd, dan moet het ook 8 euro zijn.
Wel even het hele vraagprogramma even goed bekijken om te zien of ze niet verschillende tarieven hanteren voor bv pony's of paarden etc. Maar als je zeker weet dat je goed gekeken hebt en er staat echt 8 euro, dan mogen ze je op de wedstrijd zelf geen 9 euro laten betalen
Punz schreef:Nee, het mag niet.
De organiserende vereniging dient een vraagprogramma ter goedkeuring in bij het KNHS. Als dit vraagprogramma goed gekeurd wordt, dan is het ook DIT vraagprogramma wat goedgekeurd is. De organiserende vereniging mag daar dus geen wijzigingen meer in aanbrengen.
Dus als in het orginele vraagprogramma een bedrag van 8 euro als inschrijfgeld wordt genoemd, dan moet het ook 8 euro zijn.
Wel even het hele vraagprogramma even goed bekijken om te zien of ze niet verschillende tarieven hanteren voor bv pony's of paarden etc. Maar als je zeker weet dat je goed gekeken hebt en er staat echt 8 euro, dan mogen ze je op de wedstrijd zelf geen 9 euro laten betalen
daantjuhhh schreef:Punz schreef:Nee, het mag niet.
Maar in een vraagprogramma kan ook staan dat er bij opgave na sluitingsdatum bijvoorbeeld 2,50€ extra in rekening gebracht wordt.
Veraaaaah schreef:Wat betaal je dan weinig? Bij ons kost een onderlinge wedstrijd zoveel.
Maar goed volgens mij moeten ze de prijs uit het vraagprogramma aanhouden, of er moet gemeld zijn dat er na sluitingsdatum extra kosten komen.
Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, MariekeS_, Roulette_, Yantheeeee en 2 bezoekers