[HK] Je B-debuut in 2018 of rustig verder in de B?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cobiie

Berichten: 7304
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 17:34

Tinkerlove, een goed gevoel is altijd belangrijker dan een puntje, op naar de volgende wedstrijd. Die jury zal zelf al in geen tijden een schimmel of zo gehad hebben, met dit natte weer is wit houden drama zeker als je in een buitenbak moet losrijden. :+

KH, super dat je met een manegepony mag starten, succes komend jaar!

Whiskey, buitenrit is heerlijk voor paarden, lekker hoor.

xVera94

Berichten: 129
Geregistreerd: 08-08-09
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 17:46

Tinkerlove_ schreef:
xVera94 schreef:
Sulindabaf en Tinkerlove zijn op wedstrijd geweest. Fijn dat het een mooie ervaring was, Sulindabaf. Gefeliciteerd! Tinkerlove, wel apart dat er echt niemand een wp heeft gereden. Was het een grote rubriek? Heb je wel commentaar gehad waar in je je kunt vinden?

Ik heb vandaag gereden en ik mag niet klagen. Wel was hij heeel heet, ik denk door de kou :brr:, maar we hebben het op een fijne manier kunnen omzetten en juist in het rijden kunnen gebruiken.


Koudbloeden wedstrijd + een jury die er niet van houd = gegarandeerd succes :') verder wel tevreden, heb in een normaal tempo kunnen galopperen. Eerste paar x toen ik startte scheurde ik heel die bak door haha.

Wat fijn dat je fijn hebt kunnen rijden, heb je de beschikking tot een binnenbak?


Ik las het net... balen! Maar je eigen gevoel is inderdaad het belangrijkst en er zit dus progressie in. Dat moet goed komen!

Ik sta op een spring/fokstal (als dressuurprikker }:0) met een buitenbaan van ongeveer 40x70 en een binnenbaan van (gegokt) 30x60, dus ik ben flink verwend haha. Binnen staan wel altijd hindernissen en i.c.m. de afmetingen is gericht figuren rijden soms wat lastiger, maar het zijn echt hele fijne banen met een super bodem. Zelfs de bodem buiten is nu nog steeds prima.
Laatst bijgewerkt door xVera94 op 07-01-18 17:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 17:47

Tinkerlove_ schreef:
xVera94 schreef:
Sulindabaf en Tinkerlove zijn op wedstrijd geweest. Fijn dat het een mooie ervaring was, Sulindabaf. Gefeliciteerd! Tinkerlove, wel apart dat er echt niemand een wp heeft gereden. Was het een grote rubriek? Heb je wel commentaar gehad waar in je je kunt vinden?

Ik heb vandaag gereden en ik mag niet klagen. Wel was hij heeel heet, ik denk door de kou :brr:, maar we hebben het op een fijne manier kunnen omzetten en juist in het rijden kunnen gebruiken.


Koudbloeden wedstrijd + een jury die er niet van houd = gegarandeerd succes :') verder wel tevreden, heb in een normaal tempo kunnen galopperen. Eerste paar x toen ik startte scheurde ik heel die bak door haha.

Wat fijn dat je fijn hebt kunnen rijden, heb je de beschikking tot een binnenbak?


In het weekend eigenlijk altijd wel. Marnewaard sowieso. Wel moet je onder een viaduct door, dat kan wel spannend zijn. Maar qua terrein kan je vaak lekker ff de benen laten strekken, wel uitkijken naar hoe het is, ivm spoorvorming van voertuigen in het terrein natuurlijk

__Leonie

Berichten: 1979
Geregistreerd: 15-01-08
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 19:44

Hi! Zou ik hier ook mee mogen kletsen?

Sinds een paar weken rijd ik een erg leuke Friese merrie waarmee de planning is om in het buitenseizoen te gaan starten. Nog genoeg tijd dus!

Het was even zoeken, maar ik heb het gevoel dat we langzaam elkaar beter begrijpen. Binnenkort starten met lessen op een andere locatie.:) Beneden een foto van gisteren.
Afbeelding

Siepi

Berichten: 516
Geregistreerd: 08-11-09

Re: [HK] Je B-debuut in 2018 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 20:33

Jee wat een rare jury dan kunnen ze beter niey de koudbloeden jureren en die opmerking wit is wit snap ik ook niet ik hen een schimmel maar ga haar nuet helemaal wassen met dit koude weer. Doe me best om haar zo schoon mogelijk te krijgen dat wel en had de laatste wedstrijd ook een acht voor de verzorging terwijl de meeste een zeven hadden. Dus sommige jury’s zien wel dat je er zoveel mogelijk aan doet

Tinkerlove_
Berichten: 35
Geregistreerd: 01-10-12
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 00:09

yfkelover schreef:
Jee wat een rare jury dan kunnen ze beter niey de koudbloeden jureren en die opmerking wit is wit snap ik ook niet ik hen een schimmel maar ga haar nuet helemaal wassen met dit koude weer. Doe me best om haar zo schoon mogelijk te krijgen dat wel en had de laatste wedstrijd ook een acht voor de verzorging terwijl de meeste een zeven hadden. Dus sommige jury’s zien wel dat je er zoveel mogelijk aan doet


Ja idd, had een dubbele hengstenvlecht, staart gevlochten, voorpluk met naald en draad. Alleen had die z'n eigen wat versmeerd maar dat was met cowboy magic zo weg. En vies was die echt niet, Maargoed volgende x beter.
Ja meestal krijg je volgens mij wel standaard een 7 of 8 toch als het goed is gevlochten? Ja met dit weer is wassen amper te doen, of je moet warm water hebben of iets.

Siepi

Berichten: 516
Geregistreerd: 08-11-09

Re: [HK] Je B-debuut in 2018 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 08:03

Standaard is hier een zeven terwijl ik vond dat sommige er wel meer aan mogen doen maar ja heb een keer bij een jury geschreven die gaf een vijf omdat ze de sokken niet had geknipt nou vraag ik je dat moet je toch zelf weten paard zag er verder goed verzorgt uit

xVera94

Berichten: 129
Geregistreerd: 08-08-09
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: [HK] Je B-debuut in 2018 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 12:09

Ik ben het met jullie eens hoor. Zelfde met bijvoorbeeld toiletteren. Ik hou mijn paard bij, maar ik wil hem wel 'paard' laten. Hij heeft niet veel behang, maar sokken heeft een paard niet voor niets, zeker niet als ze in de regen buiten staan. Die knip ik wel bij, maar nu met het natte weer houd ik ze langer. Hetzelfde met tastharen. Ik knip ze wel bij, maar niet compleet af.. ze zitten er niet voor niets.

eldora1

Berichten: 1858
Geregistreerd: 06-04-11
Woonplaats: Kamerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 12:11

Wat ziet het er allemaal fijn uit bij jullie!

Ik heb vandaag weer les en wil volgende maand mn startpas aanvragen :D

Qua toilleteren, daar ben ik altijd wel druk mee. Vind het heerlijk om te tutten.
Zeker in de zomer lekker wassen, staart recht en bovenkant een stukje vlechten tegen de springhaartjes, benen scheer ik helemaal op tot de knie met 2mm ( de koot holte en voorkant ) en daarna laat ik het langer overlopen naar de knie. Baard word geschoren, 3 de oor, oren, tastharen knip ik alleen de hele lange een beetje bij. Hoefjes in de naf paint in clear en cowboy magic over het hele paard. En natuurlijk netjes knotten met naald en draad.

Maar nu in de winter vind ik het allemaal wel prima.. 1 ding is zeker : ze worden harig en vies.
Dus laat ze maar lekker gaan

dena_mii

Berichten: 817
Geregistreerd: 04-01-07

Re: [HK] Je B-debuut in 2018 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 12:45

Jammer dat er dan zon jury zit bij een koudbloedenwedstrijd. Lijkt me dat je dan als jury toch ook niet graag daar gaat zitten? Zoveel krijgen juryleden niet als vergoeding dacht ik. Jammer en zonde..
Erg flauw ook de opmerking over het wit.

Inmiddels een aantal nieuwelingen! Welkom!

Mij zakt de moed me in de schoenen na gisteren :+ . Ben een week op vakantie geweest en heb gisteren een poging gedaan tot rijden, eerst maar even gelongeerd. Een nog heftigere reactie op het zadel dan met de eerste keren ooit n zadel op.. Net alsof ie niet zadelmak is. Met opstappen wel braaf, wel wat gespannen. Met draven weer super bol in de rug, hij kan dan echt ontploffen. Komende week maar even doorpakken, want heb de 20e ingeschreven :o

cobiie

Berichten: 7304
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 13:29

Dena, gisteren met de wind waren wel meer paarden extra fris zag ik in mijn omgeving, hopelijk was het eenmalig en kan je lekker rijden komende week.

Hier is de inschrijving (aanmelding bij de vereniging) door de rijvereniging fout gedaan. Het is een rijvereniging op onze stal, de persoon die het secretariaat doet kent mij al jaren (contact is alleen minder goed geworden) en ik ben al eerder lid geweest van deze vereniging.
Is ten eerste mijn naam verkeerd gespeld en als e-mailadres is die van mijn man gebruikt :roll: (welke totaal niet lijkt op die van mij, dus een bewuste keuze) , waardoor ik bij het knhs een compleet nieuw relatienummer hebt gekregen en mijn oude wedstrijdgegevens natuurlijk niet meer bekend zijn op het nieuw aangemaakte nummer.
Ben benieuwd hoelang het duurt voordat het gecorrigeerd is. :=
De eerste wedstrijd die ik wil starten is 28 jan, dus ik ben nog niet in de stress maar een goed begin is dit niet te noemen. :+

dena_mii

Berichten: 817
Geregistreerd: 04-01-07

Re: [HK] Je B-debuut in 2018 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 13:31

Dat is balen cobiie! Ik heb met het aanvragen van mijn startkaart rechtstreeks contact gehad met de knhs, is dat niet makkelijker? Zij kunnen dat vrij eenvoudig corrigeren en zijn erg snel :)

loismooij15

Berichten: 296
Geregistreerd: 24-12-14
Woonplaats: bergschenhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 13:32

hoi allemaal!

leuk zo'n topic. :D

Ik ga zondag de 21e voor het eerst op pad met mijn 3,5 jarige kwpn ruin Jack Daniels.
Omdat ik geen B meer mag heb ik gekozen om lekker HC mee te doen.

Waar let de jury tegenwoordig op? hoe bevalt proef 4?


Afbeelding

Afbeelding

Myrthee_

Berichten: 2567
Geregistreerd: 12-07-10
Woonplaats: Aalsmeer

Re: [HK] Je B-debuut in 2018 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 13:36

Cobiie, ik zou ook even bellen inderdaad. Met mailen duurt het vaak erg lang voor ze reageren, als ze al reageren. Met bellen waren mijn problemen met 5 minuten opgelost.

Wat betreft het toiletteren van de paarden, daar doe ik niet aan. Die van mij staan puur natuur met lange manen op stal met dikke wintervacht etc. Op wedstrijd is het ook de regel dat niemand mijn paard aan mag raken omdat je dan ziet dat ze stoffig is :'). Knotten is ook niet verplicht, dit doe ik dan wel maar sla de voorpluk bij mijn oude merrie over. Die is namelijk niet te knotten.

cobiie

Berichten: 7304
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 13:40

dena_mii schreef:
Dat is balen cobiie! Ik heb met het aanvragen van mijn startkaart rechtstreeks contact gehad met de knhs, is dat niet makkelijker? Zij kunnen dat vrij eenvoudig corrigeren en zijn erg snel :)

Ik heb eerst de betreffende persoon een mail gestuurd dat ik het gewijzigd wil hebben en een mail naar het knhs of zij het kunnen wijzigen want ik heb weinig vertrouwen dat het goed gecorrigeerd wordt. :=

De startpas aanvragen is zo gedaan (voordeel van digitaal :+ ), mijn paard is een kwpn'er die al bekend is in het systeem, dus als mijn aanmelding voor lidmaatschap bij de vereniging juist staat dan voorzie ik niet veel problemen met de startpas.

cobiie

Berichten: 7304
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Re: [HK] Je B-debuut in 2018 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 13:44

Als ik voor volgende week nog geen reactie hebt gehad ga ik de knhs wel even bellen, ervaring leert dat ik graag schriftelijke bevestigingen van het knhs hebt.

PrimaDonna_

Berichten: 3679
Geregistreerd: 10-03-07

Re: [HK] Je B-debuut in 2018 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 00:15

Ik ga aanstaande zondag weer *\o/*
Zaterdag weer even een lesje en dan knallen!
Mijn doel is van het voorjaar L starten!

Jullie zijn allemaal lekker bezig!
Sorry dat ik als TS niet zo actief ben maar zit niet veel meer op bokt :o

Hananass

Berichten: 91
Geregistreerd: 02-03-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 08:47

Welkom iedereen die nieuw is :D Jullie hebben wel knappe paarden!

En iedereen (het zijn er weer veel) met een prijs en/of winstpunt, GEFELICITEERD! Nu zitten jullie weer dichter bij de L1 :D

cobiie, ik heb ook ervaren dat bellen de beste methode is bij de KHNS. Wel lastig dat de vereniging zo geblunderd heeft....

Toiletteren van paarden doe ik wel, al is dat bij mijn Fries niet zo veel :P Hier ook de baard bij knippen, onder zijn buik een weerborstel bij knippen en dat was het wel. Bij de wedstrijdpony is spé zal dit hetzelfde verhaal zijn.. voordeel van lange manen :D Als ze heel vies zijn dan was ik ze hier wel. Lastig is dat de pony van geboorte geel was... lijkt hij helaas viezer als schimmel :P

Ook vervelend van de koudbloedenwedstrijd! Ik heb gelukkig tot op heden geen problemen gehad op een koudbloedenwedstrijd, wel een keer dat de jury streng, lees:gejureerd had zoals hij alle paarden zou jureren, dus ook warmbloeden. Hierdoor hadden sommige combinaties ook geen winstpunt(en). Hoorde ik van combinaties die niet blij waren, want koudbloedenwedstrijden moesten laagdrempelig en eenvoudiger zijn :\ Vond ik wel apart :P Ik denk dat je geen verschil moet maken in wedstrijd, echter moet je wel kijken naar de kwaliteiten van een paard en de uitvoering :j

_KellyAV

Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Re: [HK] Je B-debuut in 2018 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 08:52

Ik heb volgende week weer wedstrijd! Zit wel een beetje te twijfelen.. Weinig kunnen trainen afgelopen weken. En ik moet dat weekend ook werken, dus dan zou ik dat na de wedstrijd moeten. En ik twijfel dus omdat ik vaak erg moe ben daarna, misschien zeg ik dus af en ga ik die week daarna.

Het is goed voor de ervaring, dat wel. Ik hoop in februari of maart L te gaan starten! Dus dat wordt hard trainen :D

Josien_

Berichten: 9009
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 09:13

Hananass schreef:
Ook vervelend van de koudbloedenwedstrijd! Ik heb gelukkig tot op heden geen problemen gehad op een koudbloedenwedstrijd, wel een keer dat de jury streng, lees:gejureerd had zoals hij alle paarden zou jureren, dus ook warmbloeden. Hierdoor hadden sommige combinaties ook geen winstpunt(en). Hoorde ik van combinaties die niet blij waren, want koudbloedenwedstrijden moesten laagdrempelig en eenvoudiger zijn :\ Vond ik wel apart :P Ik denk dat je geen verschil moet maken in wedstrijd, echter moet je wel kijken naar de kwaliteiten van een paard en de uitvoering :j


Verschil zou er niet moeten zijn maar die reputatie hebben die wedstrijden vaak wel :D. MakkelijkEr punten rijden.

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 09:25

Je kan de KNHS nu ook appen, vind ik persoonlijk ook erg handig, aangezien ik vaak onder kantooruren werk en met een appje ik sneller mijn antwoord hebt (ook meestal dezelfde dag).

Qua toitetteren ben ik laks ... ik moet al weken mijn staart (hij hangt nog niet op de grond) en manen weer eens knippen en mijn 3e oor en baard weer scheren, maar heb er niet zoveel zin in en aangezien de eerste wedstrijd op stal pas in maart is, heb ik nog wel even de tijd.
Mijn paard wordt wel volledig geschoren, niet omdat ik het makkelijk vind, maar ze zit erg dik in haar vacht waardoor ze in september al met een halve wintervacht loopt. Dit is het eerste jaar geweest dat ik haar heb laten scheren, jaar ervoor was ze ook geschoren, maar nog door de verkopende partij. Moet zeggen dat ze (volgens stalgenootje) braaf was, alleen der hoofd vond ze niet leuk, maar ondertussen heb ik die zelf bijgewerkt.


Om even terug te komen op de koudbloed wedstrijden, deze heb ik met mijn vorige pony ook gereden.
Wel apart dat een organisatie dan iemand neemt die het niet zo op koudbloeden heeft. Zal wel een fout geweest zijn, want meestal heb je elke keer wel dezelfde jury (of wisseling, maar er zijn er lig een boel).
Ik moet wel zeggen dat ik vaak genoeg gereden hebt bij de "normale" wedstrijden en af en toe een koudbloed, maar had vaak genoeg het idee dat het rond de 185 zou zitten en dan kwam ik op 194 ofzo, dus ze zijn wel laks met punten geven, wat ik ook wel erg jammer vind, want daardoor heb je mensen die alleen maar die wedstrijden starten, omdat ze anders geen punten rijden.

CaVaLaPhoto

Berichten: 1618
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Heythuysen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 12:01

Ik lees in stilte mee (had mij al eerder gemeld met mijn Forester BullForce, aka Boelie)

Even in het algemeen. Welkom nieuwelingen en gefeliciteerd aan iedereen die fijne wedstrijden gereden heeft!
Dat van de koudbloedenwedstrijd is inderdaad een apart verhaal.

Hier nog steeds druk met mijn afvallen, Boelie's conditie op peil brengen en houden en er staan 2 afspraken gepland van de tandarts en osteopaat.
Eentje vanmiddag al, de tandarts. Stalgenootje rijdt hem bij en zodra zij teugels op contact pakte, liep hij als een passagerende lama door de bak. Is weer eens wat anders, maar niet echt de bedoeling en lijkt mij voor stalgenootje en paard ook totaal niet prettig :Y) Osteopaat had ik eerst contact mee gelegd en die gaf de hint/tip wanneer ik voor het laatst de tanden nagekeken had. Niet meer aan gedacht, aangezien ik hem met de hele stal mee wilde laten gaan als de tandarts van de staleigenaresse voor de hele stal kwam. Dus toch mijn eigen dierenarts, tevens tandarts, gebeld om eerder te komen.
En de osteopaat komt 31 januari nog even. Vorig jaar heeft hij ongeveer 2 maanden moeten herstellen van de behandeling, voordat de toenmalige verzorgstertje weer er op kon rijden. Meneer sleept nou ook weer met zijn achterhand, ondanks passoa, balkjes, etc., en een nieuwe behandeling na zo'n zware van vorig jaar kon zeker geen kwaad. Even kijken wat er nog meer dwars zit en hoe dit na de behandeling te voorkomen met training :)

Verder wel al contact gehad met een kennis die dus blijkbaar ook gaat over leden van de club waar ik wel interesse in had. Heb dus ook de nodige informatie nu wat ik kan verwachten als ik mij aanmeld. Ze wou mij gelijk aanmelden, want ze vond het kei leuk dat ik naar informatie vroeg en is super fan van Boelie, maar heb toch gevraagd nog even te wachten daarmee totdat ik zeg dat we er ook wel klaar voor zijn :Y)
Lid van KNHS ben ik al ivm een ruiterbewijs dat ik via de paardenhouderij-opleiding gehaald heb. Dus wil ook even bij hun navragen of ik dan gewoon kan aanmelden bij een club of dat ik nog wat aan mijn lidmaatschap moet wijzigen dan :P

Heb nog wel een longeerfoto om de lap tekst op te fleuren :)) Ik ben al gewezen op het katrolletje dat blijkbaar aan het verkeerde ringetje zat (ipv longeersingel moet het aan bit/neusriem ring hangen), dus dat heb ik inmiddels al gewijzigd bij de keren daarna dat ik longeerde :)
Afbeelding
Afbeelding

Qua toiletteren mag ik er ook wel weer eens aan beginnen met die manen := Staart had ik 2 maanden terug nog gedaan toen die bijna de grond aanraakte, oeps :')
Derde oor doe ik niet aan, schuif die pluk naar de voorpluk toe, want dat is al zo'n miezerig klein trollenplukje := Baard valt mee dit jaar en tastharen doe ik normaal nooit wat aan. Sokjes ook niet, maar die zijn zo minimaal dat dat vaak amper opvalt :))

Mijn goede voornemen voor dit jaar was meer foto's maken van Boelie. Mag wel eens werk gaan maken van dat voornemen, ook al zitten we pas op de 10e dag van dit jaar _O-

_Gerdien_
Berichten: 668
Geregistreerd: 03-10-11

Re: [HK] Je B-debuut in 2018 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 18:50

Lootje1991 hoe was t vandaag bij de country Mill en hoe is t tegenwoordig met je paard?

Inmiddels zijn wij alweer B+7. Hoop in februari nog een paar wp te rijden. Daarna voorbereiden voor een oefencrossje in het voorjaar
Bij mij komt volgende week ook de zadelmaker. Ben benieuwd

_Gerdien_
Berichten: 668
Geregistreerd: 03-10-11

Re: [HK] Je B-debuut in 2018 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 18:52

Loveskiara als je al lid bent van de KNHS, kan je zonder lidmaatschap bij een vereniging en zonder startpas een keertje BB starten als je dat wil

immanuela29

Berichten: 654
Geregistreerd: 16-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 19:05

loismooij15 schreef:
hoi allemaal!

leuk zo'n topic. :D

Ik ga zondag de 21e voor het eerst op pad met mijn 3,5 jarige kwpn ruin Jack Daniels.
Omdat ik geen B meer mag heb ik gekozen om lekker HC mee te doen.

Waar let de jury tegenwoordig op? hoe bevalt proef 4?


[ [url=m/KgMUh4.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/eLS2SV.jpg]Afbeelding[/url] ]


Hoihoi! Beetje late antwoord. Hopelijk lees je hem nog! Proef 4 vind ik persoonlijk erg fijn! :j
De jury let vooral op het 'afwerken' van de figuren, zoals ze het noemen. En dat je je paard goed afsluit. Dat is in ieder geval waar de jury die ik laatst had op lette.

Ik ga me straks weer eindelijk inschrijven voor een paar wedstrijden! Het is nu namelijk alweer een maand geleden dat ik meedeed aan een wedstrijd. Vandaag ging het trainen ook erg goed **\O/**

Afbeelding


Afbeelding

Alleen vind ik dat mijn paard nu net iets te diep loopt. Wat vinden jullie?