Wedstrijddoelen 2018

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
x_Irisje_x

Berichten: 3700
Geregistreerd: 07-01-04

Re: Wedstrijddoelen 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 10:53

Daar zou ik dan ook graag in mee praten :)

mala26

Berichten: 5004
Geregistreerd: 05-02-13

Re: Wedstrijddoelen 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 11:01


Alpha89

Berichten: 1058
Geregistreerd: 24-08-13
Woonplaats: Ergens in Nederland, Spanje en Portugal

Re: Wedstrijddoelen 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 11:18

Thanks!!

emma_evg
Berichten: 434
Geregistreerd: 08-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 13:50

emma_evg schreef:
Hier ook weer even een updateje!

Het gaat super goed met de paardjes hier. De Tornesch is vanochtend meegeweest, tweede keer BB gesprongen. Drie weken geleden voor het eerst BB gedaan, had dat eigenlijk al eerder willen doen maar had nog wat vaker oefenparcours gedaan omdat ze me de eerste keer behoorlijk begon te bokken na een weigering. Weigeringen niet meer gehad, bokjes wel :+ maar momenteel is ze echt heel fijn. Vanochtend 1e parcours foutloos, tweede een balkje, en het belangrijkste, fijn te rijden.
Doel blijft eind van het jaar B springen, en we liggen op schema. Verder L2 dressuur, maar weet niet of ik hm ga starten want ze kan ontzettend loeren en gespannen zijn (op ander terrein, thuis niet). Niet echt handig met dressuur :o

Gisteren is er nog een paard gebracht van dezelfde eigenaar, een 4 jarige Durango. Net beleerd, dus nog helemaal groen. Doel is om die nu lekker door te rijden en eind van het jaar wil ik goed eeb BB parcours kunnen rijden. En ongeveer B / L1 dressuur niveau in training.



Ik was helemaal vergeten om hier nog in te posten voor het eind van 2018, maar beter laat dan nooit toch.

Ik heb m'n doelen behaald! Heb 2018 met Jaganieta (de Tornesch) afgesloten met een super fijn rondje in de B, beloond met 80.5 stijlpunten. Helaas kostte een balkje op de laatste hindernis in de barrage ons de winst, maar ze begint steeds meer te ontspannen op concours, super fijn. Dressuur niet gestart, maar in training ligt ze op schema.

Jochie (de Durango) loopt op lekker rond in de BB, gaat momenteel hard vooruit in de training en ligt dressuurmatig ook op schema. Helemaal blij dus!

lizzylisbet

Berichten: 12
Geregistreerd: 09-02-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 06:38

Mijn grootste doel voor 2018 is : beginnen met starten! En daarna kijken we we even verder