Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
SuperZodiaX schreef:Het mag volgens mij idd niet. Maar als je perse B wil starten omdat je zelf vindt dat l1 nog niet gaat kan je altijd HC inschrijven in de B
DiscoDipp schreef:SuperZodiaX schreef:Het mag volgens mij idd niet. Maar als je perse B wil starten omdat je zelf vindt dat l1 nog niet gaat kan je altijd HC inschrijven in de B
Nee, ook dit mag niet. Zoals bovenstaande al zeggen mag je geen B meer starten. Dus ook nog HC.
Niet persoonlijk voor TS maar als je 2 dieren naar het Z hebt gereden dan mag je er toch wel vanuit gaan dat zelfs een L1 eigelijk nog te simpel is. Groen paard of niet.

DiscoDipp schreef:SuperZodiaX schreef:Het mag volgens mij idd niet. Maar als je perse B wil starten omdat je zelf vindt dat l1 nog niet gaat kan je altijd HC inschrijven in de B
Nee, ook dit mag niet. Zoals bovenstaande al zeggen mag je geen B meer starten. Dus ook nog HC.
Niet persoonlijk voor TS maar als je 2 dieren naar het Z hebt gereden dan mag je er toch wel vanuit gaan dat zelfs een L1 eigelijk nog te simpel is. Groen paard of niet.
bedankt allemaal!
wel fijn voor angstige of onzekere ruiters die galopperen nog niet zo prettig vinden! Amiigo schreef:Ik dacht meer zo van als ik niet HC hoef te starten kan ik net zo goed voor de punten mee rijden, maar ik denk dat ik haar een paar x B HC mee neem voor de ervaringbedankt allemaal!
@nessinator, bb is alleen stap en draf, dat is wel erg laag gegrepenwel fijn voor angstige of onzekere ruiters die galopperen nog niet zo prettig vinden!
Amiigo schreef:Bedankt voor de reacties. Ik heb beide paarden zelf opgeleid tm Z maar dit paard is nog erg groen dus een rondje B voor de ervaring zou leuk geweest zijndenk dat ik hem wat langer thuis rij.