wat voor gebruiksvoorwerpen zou je willen winnen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kaatjemuts

Woonplaats: in een klein onuitspreekbaar gehuchtje in friesland

wat voor gebruiksvoorwerpen zou je willen winnen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-17 10:53

Wij hebben dit jaar gekozen om als prijzen bij de eerste proef, van onze (paarden) dressuurwedstrijd geld te doen en de 2e proef gebruiksvoorwerpen. Voor dat laatste ben ik redelijk inspiratieloos.

Wat voor gebruiksvoorwerpen zouden jullie willen winnen? Brand los, zou ik zeggen. :D

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 10:59

Dingen als antiklitspray, zadelzeep/vet of brokken vind ik altijd wel fijn! Ook een blik stroopwafels doet het hier altijd goed. Laatst zo’n flexibele emmer gewonnen, erg handig. Voornamelijk praktische (of lekkere Y)(^) ) dingen vind ik fijn als prijs.

xPearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 11:03

Ik heb 2 jaar geleden eens een wedstrijd gereden, en daar stonden op de prijzentafel alleen maar spullen voor jezelf. Ik had dus een pakketje met shampoo, deo etc. Nouja, daar betaal ik liever geen 10,- voor :').

Dus inderdaad antiklit, zadelzeep/vet, snoepjes, leuke halsters etc. Had ooit eens 2 proeven gewonnen en daar een halster en vet meegenomen. Kwam goed uit, want heb beide gebuikt :j. Echt dingen voor je paard die altijd handig zijn op voorraad. Dat vind ik het leukste om te winnen haha.

Jacquel

Re: wat voor gebruiksvoorwerpen zou je willen winnen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 11:07

Deja vu. Hier is al eens een topic over geweest, nog niet zo lang geleden.

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 14:04

Gebruisvoorwerpen zijn leuk voor kinderen, maar voor volwassenen vind ik het niets. Meestal kan je er net niets mee en is de prijs/kwaliteit niet in verhouding, maw, normaliter had je rond de 10 euro gewonnen en nu moet het doen met een emmertje brokjes van 3,50.

Als je dan echt gebruiksvoorwerpen weggeeft dan iets wat ook echt enige waarde vertegenwoordigd en laat de mensen kiezen uit meerdere dingen, waarbij je er voor zorgdraagt dat ook de laatste winnaar nog voldoende keus heeft zodat je iets wint waar je ook daadwerkelijk wat mee kan.
En inderdaad wat ik hier zie ipv paardenspullen ook bijvoorbeeld een mooie bos bloemen, de alom bekende krentenslof van bakker die en die etcetc.

Maar waarom is er voor gekozen om verschillende prijzen voor de 1e en 2e proef te doen? Ik zou het lekker gelijk houden, indien het te duur wordt, sluit een deal bij de plaatselijke paardenwinkel en ga voor bonnen waar jullie dan weer korting op krijgen en pas betalen als de bon wordt ingeleverd.