Ik reed vanaf mijn zevende bij een FNRS centrum, totdat ongeveer 3 jaar geleden ik alleen nog maar op mijn toen gekochte eigen pony reed. Eerst nog wel eens in de les, maar nu ook niet meer.
Pony staat nog wel op het FNRS centrum in pension, maar ik volg dus geen lessen meer op de manegepaarden of op mijn pony op deze stal, en ik sta dus alleen op pension.
Nu ben ik nog wel steeds FNRS lid en daarmee KNHS lid. Ik zit erover na te denken aankomend jaar endurance te gaan starten, hiervoor is een startkaart nodig en later natuurlijk nog het endurance lidmaatschap, maar zo ver zijn we nog niet

Nu staat er op de site van de KNHS:
2. Word lid van de KNHS via een KNHS vereniging of FNRS-manege
Iedereen die mee wil doen aan officiële KNHS-wedstrijden heeft een startpas nodig (dit geldt niet voor Impuls, Bixie en BB). Je kunt een startpas aanvragen als je lid bent van de KNHS via een KNHS-vereniging of (als je geen eigen paard of pony hebt) een FNRS-ruitersportcentrum.
Dat dikgedrukte (zelf gedaan) snap ik nu niet helemaal. Ik ben dus nog FNRS lid, maar mag ik dan wel of niet met mijn pony een startkaart aanvragen? of moet ik dan dus lid worden van een andere KNHS-vereniging?
Anders kan ik natuurlijk mijn FNRS lidmaatschap wel opzeggen

Weet iemand dit toevallig?