Subtop - Wie nog meer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tantesam
Berichten: 787
Geregistreerd: 07-05-09

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 13:45

Mooie resultaten, gefeliciteerd! Gaan er nog mensen bij Blom rijden volgend weekend?

haasje20
Berichten: 500
Geregistreerd: 29-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 13:45

Gefeliciteerd! Ik was tiende en er waren 9 prijzen ;-) Maar ik moet gewoon in het ritme komen en dan komt het wel goed, mijn laatste 4 onderdelen gingen wat de mist in en dat kost dan al 8 punten haha.

Wanneer gaan jullie weer?

peetje82
Berichten: 3515
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 20:14

ergens in juli denk ik, Zeeland outdoor ofzo. had voor de zekerheid oud Beijerland nog ingeschreven maar die ga ik annuleren denk ik aangezien mn doel voor de CK behaald is.

Ze is ook nog niet helemaal naar mn zin voor dit werk dus wil nog even aan de slag. Het is een grote merrie met een flink lijf, in combi met dr 7 jaar moet het allemaal wat gaan landen.
Al moet ik zeggen dat ze de tweede proef er gelijk goed aan was en het echt wel snapte, dat is positief.

Liquorice

Berichten: 3238
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Thuis

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 20:40

Gefeliciteerd Peetje!

Ik ga denk ik pas halverwege juli weer in Velddriel. Eerst thuis weer wat puntjes op de i zetten en de pirouettes wat verfijnen.
Zou op zich nog wel een keer weg willen tussendoor, maar dan wel op een rustige locatie waar ik buiten los kan rijden.

Conny_

Berichten: 2147
Geregistreerd: 30-06-04
Woonplaats: Hilvarenbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 20:54

tantesam schreef:
Mooie resultaten, gefeliciteerd! Gaan er nog mensen bij Blom rijden volgend weekend?


Yes, ik! Eerste keer zzz dus we zullen zien :Y)

Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 21:39

Mooi debuut Peetje!!

Ik vond het wel een mooie locatie in Houten. Was er vandaag om ZZL te starten en ik kom er graag weer terug.

peetje82
Berichten: 3515
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 21:51

Zeker fijn rijden daar, voor ons wel een roteind rijden. in augustus is het meerdaagse daar, dat wil ik wel graag meedoen.
Blom moet ik naar Leiden voor mn studie dus kan helaas niet meedoen, wel een hele leuke wedstrijd.

suikermeisje

Berichten: 8348
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 21:56

Ik ga ook weer pas halverwege juli. Ach, elke pauze die mijn paard heeft gehad komt ie alleen maar beter uit dus ik zie het maar positief. Qua opbouwen duurt het ook nooit erg lang. Conditie houdt ie lang vast dus maak me opzich niet zoveel zorgen. Maar zou wel leuk zijn als ik er snel weer op kan..
Maar vandaag met m'n jonkie gaan springen, was ook wel weer erg leuk en goede afleiding omdat ik niet op Dakar kan. Hij is nu 4 en voor het eerst B gestart en had zelfs winst *\o/* (verder hoort dit helemaal niet in dit topic ofzo :P )

Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 22:00

Voor mij is het mooi dichtbij dus zeker een aanwinst hier in de regio. De driedaagse sla ik over mijn juf jureert de eerste dag in de GP dus die kan ik in ieder geval niet starten en ik wil met mijn LT paard toch proberen om door te trainen voor de inter2.

Als ex-springruiter kan ik wat springresultaten heel goed waarderen. Gefeliciteerd!

mirjamalvaro

Berichten: 14649
Geregistreerd: 19-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 22:03

Ik wil graag naar Oud-Beijerland in juli. Maar dan om te kijken hoe er gereden/gepunt word. :))

Knap groentje. :D

Suzanne F.

Berichten: 49263
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 07:22

Katja schreef:
Mooi debuut Peetje!!

Ik vond het wel een mooie locatie in Houten. Was er vandaag om ZZL te starten en ik kom er graag weer terug.


Waar in Houten is het?

xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 08:01

Zilfias hoeve.

Ik heb me afgemeld. We waren er niet klaar voor na een stressvolle week.

Iedereeen gefeliciteerd met de resultaten!

Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 08:34

Ze hebben echt flink geïnvesteerd in de bodems, kantine opgeknapt, alles eromheen mooi afgewerkt. Was top.

stitchlover

Berichten: 2607
Geregistreerd: 20-06-07
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 09:23

Gefeliciteerd met de resultaten van dit weekend!

Wij hebben zaterdag voor het eerst een proefgerichte clinic gevolgd bij een subtop jury. Was erg leerzaam, heb toch erg verhelderende dingen gehoord. Jury vond onze gereden proef (inter I) winstwaardig in ieder geval.

We gaan aan de slag met het huiswerk wat hij ons heeft meegegeven in de maand juni en dan in juli weer een keer op wedstrijd denk ik.

Afbeelding

peetje82
Berichten: 3515
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 09:44

Katja schreef:
Ze hebben echt flink geïnvesteerd in de bodems, kantine opgeknapt, alles eromheen mooi afgewerkt. Was top.


ja zeker weten! was dik in orde!

Stitchlover, dat is dan weer nuttig geweest, fijn! Kun je weer mee verder.

Suzanne F.

Berichten: 49263
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 10:08

Katja schreef:
Ze hebben echt flink geïnvesteerd in de bodems, kantine opgeknapt, alles eromheen mooi afgewerkt. Was top.


Ah oke want dat is geen nieuwe locatie. Maar blijkbaar opgeknapt nu.

Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 11:51

Ik had er nog nooit buiten gestart en voor de subtop is het volgens mij pas de tweede keer dat je er kunt starten.

tantesam
Berichten: 787
Geregistreerd: 07-05-09

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 16:07

Proefgerichte clinics zijn leuk én leerzaam, ik zou dat wel veel vaker willen doen, maar kom er of te laat achter als er één in de buurt is, of het komt niet uit, zodoende doe ik dat dus bijna nooit. Stoere foto stitchlover,

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 11:08

Gefeliciteerd allemaal :D

Wij hebben dit weekend ook wat leuks gedaan. We mochten model staan voor Arnd Bronkhorst en z'n fotografieworkshop. Van een paar van de cursisten heb ik al wat foto's gehad. Van Arnd krijg ik de foto's ook nog *\o/* *\o/*



Afbeelding

Liquorice

Berichten: 3238
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Thuis

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 21:39

Leuk zo'n proefgerichte clinic! Heel leerzaam! Ik kom er altijd te laat achter als er een leuke clinic is.

Gaaf zeg Wieneke! Ben benieuwd naar de foto's.

Ik loop er een beetje tegenaan dat op mijn protocollen vaak terugkomt dat het beeld goed en vriendelijk is, maar dat voor een hogere score vooral de draf meer verzameld moet zijn.
Ik heb alleen snel het gevoel dat hij traag wordt in die verzameling, weet niet precies wat ze willen zien. Heb vandaag een stukje gefilmd, waarvan ik zelf toch wat twijfel, is er iemand die eens wil kijken naar mijn filmpje?

Peelie

Berichten: 13420
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 08:08

Er naar kijken wil ik wel. Maar ik rjj zelf nog niet op dat niveau. Wel al een keertje geschreven laatst dus een aardig beeld bij wat ze willen zien.

Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 09:29

Stuur maar door.

stitchlover

Berichten: 2607
Geregistreerd: 20-06-07
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 09:41

@liquorice heb ik ook meestal hoor. Deze keer was het op de eigen vereniging. Dus snel ingeschreven :D

Je mag je filmpje naar me doorsturen hoor!

vur

Berichten: 3982
Geregistreerd: 16-11-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 12:43

Je mag hem ook naar mij sturen als je wil. Heb een paard naar de GP gereden en ben instructeur. :o

Udo2001

Berichten: 3380
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Rosmalen

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 13:21

Ik zou ook best filmpje willen zien. Rijd dezelfde klasse...