Subtop - Wie nog meer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mirjamalvaro

Berichten: 14649
Geregistreerd: 19-08-04

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 16:25

Sta jij op Midler??? Dan zitten wij 5min van elkaar af haha!

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 16:32

mirjamalvaro schreef:
Sta jij op Midler??? Dan zitten wij 5min van elkaar af haha!



Jaa dat klopt xD Oh wat leukkk! Waar sta jij ergens? Wellicht kunnen we een keertje een bokt-buitenritje doen ofzo *\o/*

mirjamalvaro

Berichten: 14649
Geregistreerd: 19-08-04

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 16:34

Kreekweg, heb ze aan huis! Reed in het begin wel eens buiten met Zorro. Maar kunt alleen maar over de straat -O-

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 16:39

mirjamalvaro schreef:
Kreekweg, heb ze aan huis! Reed in het begin wel eens buiten met Zorro. Maar kunt alleen maar over de straat -O-



Jaa das inderdaad wel jammer, ik ben ohz nog niet buiten geweest, aan de hand wel, maar we hebben die baan dus das ook al een buitenrij idee :P

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 16:40

Maar da's inderdaad dichtbij, ik woon zelf bij de legertrucks aan de dijk haha :P

mirjamalvaro

Berichten: 14649
Geregistreerd: 19-08-04

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 17:02

Wij hebben ook uitstaprondje over ons terrein. :))

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 17:08

Das echt zoo heerlijk :D Ik ben sinds november hier (zelf en paard) komen wonen, maar echt een top omgeving, top mensen overal en toch lekker dichtbij de 'bewoonde wereld' :D

stitchlover

Berichten: 2607
Geregistreerd: 20-06-07
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 13:49

Ik ben zo blij dat wij op 100 m van stal een prachtig bos hebben waarin we uren kunnen rijden.

Zelf van de week deze collage gemaakt. Zo fijn dat paardlief voor alles in is! :j


Afbeelding

Passen jullie je training aan aan dit weer? Die van mij heeft een weekje (bosrit)vrij gehad, maar aangezien we dit weekend een clinic hebben pak ik hem toch deze week maar op.

haasje20
Berichten: 500
Geregistreerd: 29-05-08

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 14:36

Dat ziet er heerlijk uit buiten!

Ja ik heb zeker rustiger aan gedaan deze week, maar zaterdag weer starten dus hopelijk vanaf vandaag weer een beetje oppakken. Ben alleen zelf ziek door een antibiotica kuur, dus hoop dat dat snel beter gaat

suikermeisje

Berichten: 8348
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 16:10

Ik rij ze wel alleen een stuk korter en stap iets meer.
Al staat Dakar even op rust. Heeft een schimmelinfectie precies waar mijn been overheen gaat/onderkant zadel dus met rijden wordt dat alleen maar erger.

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 16:25

Gave omgeving! :D

Ja ik doe ook rustiger aan, naast dat ik Grace in het land even extra in de gaten hou doe ik ook iets korter trainen (wel natuurlijk tot het 'doel' bereikt is) en las ik wat meer pauze's in tussendoor :)

Verder heb ik de afgelopen week ipv 1x, 2x rust gegeven en een keertje gelongeerd ipv onder het zadel getraind en heb ik de training deze week een keertje naar de baan verplaatst :D

Vandaag na het trainen in de bak even lekker een galopje over de baan gedaan, heerlijk gevoel zo :D

Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 17:30

Beterschap Haasje.

Hopelijk is Dakar snel verlost van zijn schimmel. Met dit weer is de huid toch een stuk kwetsbaarder.

Ik pas mijn training wel wat aan maar het is een beetje per paard verschillend hoeveel Sommige kunnen wel een stuk beter tegen dit weer dan anderen. En na het rijden goed koelen onder de slang.
Baal wel dat er al zoveel insecten zijn zo vroeg in het jaar, de paarden zijn deze week alweer onrustig in het land.

Ik was afgelopen zaterdag gestart in Uden maar zat er zelf helemaal niet lekker in. Mijn paard was veel relaxter dan anders waar ik weer een beetje onrustig van werd en in de proef zat ik gewoon enorm te prutsen.
Ondanks dat bij 1 jury nog bijna 67% maar de andere was een stukje minder enthousiast die zat ergens in de 60%.
Ik ga nog 1x lichte tour starten en dan toch maar eens kijken of ik rustig richting de inter2 kan met hem.

tantesam
Berichten: 787
Geregistreerd: 07-05-09

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 18:15

Jeetje wat een verschil zeg Katja... stom.
Leuke buitenrij foto's komen er voorbij, wat een veelzijdig paard heb je toch stitchlover.
Ik pas de training wel degelijk aan, of ik zorg dat ik om acht uur zit en dan maar een half uurtje of ik rij gewoon niet. Ik zeg ook mn wedstrijden af bij deze temperaturen

haasje20
Berichten: 500
Geregistreerd: 29-05-08

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 15:30

Heeft m’n paard vandaag in de wei z’n ijzer eraf getrapt, nergens te vinden. Gelukkig was de hoefsmid redelijk in de buurt en wil hij wel een nieuw ijzer eronder slaan als ik zijn kant op kwam. Morgen rond 9 uur starten, dus daarvoor ging het ook niet worden.

Succes allemaal van het weekend!

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 18:07

Ah balen zeg van t ijzer! Gelukkig was je hoefsmid in de buurt :D


Succes allemaal morgen! *\o/* *\o/*

suikermeisje

Berichten: 8348
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 18:25

Balen haasje!

Ik heb me wel vast afgemeld voor de 16e. Dan maar langer doortrainen als het dan weer lukt. Plekjes lijken nu wel te gaan genezen gelukkig.

Liquorice

Berichten: 3238
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 18:36

Balen van het ijzer haasje! Gelukkig kon hij er snel weer onder gezet worden.

Morgen een vroege, moet al rond 9 uur starten in Houten, dus wekker gaat al om 5 uur. :Z Soms vind ik wedstrijdrijden toch even niet zo leuk haha
Door het weer en mijn werk deze week ook niet kunnen trainen als normaal, dus we gaan maar voor een trainingsrondje. Weer wat dingen proberen in de proef uit te kunnen werken.

Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 22:11

Lekker op tijd ik moet zondag starten in Houten maar ben heel blij dat ik pas in de middag hoef.

Mijn paard is vanmiddag enorm opgejaagd en in elkaar geslagen in het land. Schade lijkt mee te vallen maar wel een ijzer eraf en hij heeft hele slechte voeten dus ik durfde hem niet te longeren. Hopelijk zijn de wondjes morgen niet dik geworden en kan de smid dit weekend nog een ijzer eronder slaan.
Zit er wel een beetje mee er zijn nieuwe paarden op stal gestaan en eentje loopt enorm te jagen en heeft ook al een ander paard flink te pakken gehad. Ik wil niet kinderachtig zijn en mijn paarden moeten ook gewoon lekker paard kunnen zijn maar ik wil wel dat ze heel blijven.

suikermeisje

Berichten: 8348
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 22:15

Oei daar zou ik ook echt niet vrolijk van worden hoor. Zelfs niet bij m'n paard die geen hoog niveau loopt ofzo..

haasje20
Berichten: 500
Geregistreerd: 29-05-08

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 12:34

Oh wat naar Katja.. hoe is het nu?

Liquorice, jij was voor mij geloof ik;-) hoe was je gegaan? ik had helaas grote fouten maar overall was het gevoel al veel vanzelfsprekender dan vorige keer. Door de fouten helaas geen winst, eerste proef wel bijna (59,64). Maar toen wou hij ineens niet meer wisselen, tweede proef hebben we heel veel extra wissels gesprongen daarentegen. Eind juni weer, ook al had ik geen winst, ik heb er wel weer echt plezier in en het commentaar was ook positief dus de punten komen wel :-)

Liquorice

Berichten: 3238
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Thuis

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 13:27

Ik reed vanmorgen als 2e met een vos, als jij na mij was, leuk paard! Heb je proef verder niet gezien, maar toch weer bijna een winstpunt.
Bij mij ging de eerste proef heel fijn, bleef lekker zelf lopen en geen grote fouten. Helaas wel een groot juryverschil, bij de ene jury had ik net 60%, de andere jury 65%. Ik twijfel nog of ik voor de prijsuitreiking terug ga. Moesten nog zoveel mensen na mij en het is best een stukje rijden voor mij.
2e proef was de pijp een beetje leeg en hadden we grote fouten en dus (terecht) geen winst.

Wat balen Katja! Zonde dat ze die nieuwe paarden er zo bij zetten als ze zo jagen.. Hopelijk valt het mee!

Liquorice

Berichten: 3238
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 20:31

Toch maar terug gegaan voor de prijsuitreiking, en een mooie 4e plaats van de 35 deelnemers! :D

Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 08:56

Gefeliciteerd!! Mooi in zo'n grote groep.

peetje82
Berichten: 3515
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 11:17

Ik was ook in Houten gister, mijn 7 jarige debuteerde in het ZZ Zwaar.
Heb ongetwijfeld dus mensen van dit topic gezien lees ik, sorry ik ken jullie niet in t echt zeg maar!

Blondie was 3e met 62,79 ( met nog een 3 en een 1 :7 ) en 4e met 64%. *\o/*

suikermeisje

Berichten: 8348
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 13:17

Wauw wat knap! Gefeliciteerd met de mooie scores.