Subtop - Wie nog meer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sunny44

Berichten: 837
Geregistreerd: 04-08-08
Woonplaats: ergens in het noorden van ons kikkerlandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 13:39

Wat veel (hele knappe) schimmels komen hier voorbij. Die zie je niet heel veel op concours. Ik heb alleen maar saaie kleuren. Maar daar ben ik toch wel dankbaar voor als ik alleen maar kleine stukjes witte benen hoef te wassen.

@katja, dank je :D

Ik heb dus in zuidbroek gestart met de hoop op net door te kunnen naar de kür op muziek (beste 6 mochten door) maar ben gewoon 1e geworden met 68% **\O/** ze was voor zo'n accommodatie best relaxed en konden dus een nette proef neer zetten. In de kür wat meer spanning maar nog mooi 3e geworden.


Afbeelding

suikermeisje

Berichten: 8346
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 13:49

Wauw wat knap! Mooie prestatie. Gefeliciteerd.

Izzy19

Berichten: 2131
Geregistreerd: 11-07-07
Woonplaats: Wingene (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 14:41

Ankimo schreef:
Izzy19 schreef:
Hehe, ik hoop voor je dat dat lukt, want die plaatsen zijn meestal heel gegeerd. Vorig jaar was het inschrijven echt een klucht! Ze gingen op een weekdag de inschrijvingen om 8u open zetten en er mochten max 15 deelnemers mee doen. Dus klaar zitten achter je pc om om 8u te kunnen inschrijven. Was er iets mis met het systeem, werkte dat niet en kon niemand inschrijven. Uiteraard was er nog niemand van equibel of vlp aan het werk... Heel gedoe, tegen 9u ofzo konden we dan uiteindelijk inschrijven. Als je daar dus niet door moet, heel blij mee zijn ;)


Damn, dat wist ik niet:o Klinkt als een aardig gedoe ja :')

Haha, jup! Heel feestje elke keer ;)

Proficiat Sunny44!! Mooie resultaten alweer zeg!

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 16:06



Ja eh, een hoop gebeurd hier, Grace voelt zich in ieder geval weer uitmuntend :Y)


Dierenarts is zaterdag geweest, t kuchje bleef aanhouden, geen koorts ofiets verder maar wilde t toch even gecheckt hebben.

Bleek een beginnende ontsteking in de keel te zitten, nog helemaal niks op de longen te horen gelukkig. Gelijk ventipulmin gekregen, nu voor 10 dagen, 2x per dag.

T filmpje was gisteravond, in overleg met de dierenarts geef ik dr gewoon lekker beweging onder het zadel of aan de longeerlijn. Maar zelfs na die beweging heeft mevrouw dr energie nog over :+ Sinds zondagavond heb ik dr niet meer gehoord, dus nu hopen dat dat zo blijft *\o/*

Jonnekee
Berichten: 753
Geregistreerd: 18-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 18:57

Ik moet volgende week in Utrecht om 16.29 starten, dan hebben we ons Inter 1 debuut :Y)

Weet iemand iets over nieuwe proeven :+ ik heb dus de oude geoefend

Sewri
Berichten: 394
Geregistreerd: 08-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 19:04

Jonnekee schreef:
Ik moet volgende week in Utrecht om 16.29 starten, dan hebben we ons Inter 1 debuut :Y)

Weet iemand iets over nieuwe proeven :+ ik heb dus de oude geoefend


Ze zijn gewoon exact hetzelfde, alleen onderaan de streep zijn de 4 elementen samengevoegt/weggestreept tot 1:) Dus ipv maximaal 380 punten te kunnen rijden is het 340 geworden

Jonnekee
Berichten: 753
Geregistreerd: 18-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 20:24

Ankimo schreef:
Jonnekee schreef:
Ik moet volgende week in Utrecht om 16.29 starten, dan hebben we ons Inter 1 debuut :Y)

Weet iemand iets over nieuwe proeven :+ ik heb dus de oude geoefend


Ze zijn gewoon exact hetzelfde, alleen onderaan de streep zijn de 4 elementen samengevoegt/weggestreept tot 1:) Dus ipv maximaal 380 punten te kunnen rijden is het 340 geworden


Gelukkig maar haha schrok al :+

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 21:50

Ik vind het wel stom dat de laatste punten gestreept zijn. Daar kon je juist een hoop informatie uithalen. En ze zorgden er ook voor dat je fouten iets minder zwaar doortelden.

Jonnekee schreef:
Ik moet volgende week in Utrecht om 16.29 starten, dan hebben we ons Inter 1 debuut :Y)
Dan zien we elkaar wel, ik moet om 16.45 starten. En de andere pas om 20.00, dat is voor mij veel te laat. Ik ga al rond 7 uur naar stal en daarna door naar mijn werk dus dat wordt een hele lange dag.

Gisteren naar Nijkerk geweest voor een rondje inter2 en hij was heel stout. Wel goede dingen erin hoor maar ook hele grote fouten omdat hij afhaakte. Met als topper een 2 -2 voor mijn tweede pirouette. Tikt ook lekker aan met een dubbelteller :=
Hield nog 58% over wat me echt meeviel want dat pirouttedrama kost al 3% en beide series gingen stuk (ik ga iedere keer de fout in met mijn eners en nu gingen ze top maar stopte hij niet toen ik wel wilde stoppen) en hij haakte voor de tweede piaffe een beetje af.
Deze week nog maar even ernstig bootcamp en er dan maar het beste van hopen vrijdag. Ik ben voor de eerste keer in een nieuwe klasse altijd super zenuwachtig dus ik ga maar gewoon starten, heb ik dat vast achter de rug.

Jonnekee
Berichten: 753
Geregistreerd: 18-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 01:21

Katja schreef:
Ik vind het wel stom dat de laatste punten gestreept zijn. Daar kon je juist een hoop informatie uithalen. En ze zorgden er ook voor dat je fouten iets minder zwaar doortelden.

Jonnekee schreef:
Ik moet volgende week in Utrecht om 16.29 starten, dan hebben we ons Inter 1 debuut :Y)
Dan zien we elkaar wel, ik moet om 16.45 starten. En de andere pas om 20.00, dat is voor mij veel te laat. Ik ga al rond 7 uur naar stal en daarna door naar mijn werk dus dat wordt een hele lange dag.

Gisteren naar Nijkerk geweest voor een rondje inter2 en hij was heel stout. Wel goede dingen erin hoor maar ook hele grote fouten omdat hij afhaakte. Met als topper een 2 -2 voor mijn tweede pirouette. Tikt ook lekker aan met een dubbelteller :=
Hield nog 58% over wat me echt meeviel want dat pirouttedrama kost al 3% en beide series gingen stuk (ik ga iedere keer de fout in met mijn eners en nu gingen ze top maar stopte hij niet toen ik wel wilde stoppen) en hij haakte voor de tweede piaffe een beetje af.
Deze week nog maar even ernstig bootcamp en er dan maar het beste van hopen vrijdag. Ik ben voor de eerste keer in een nieuwe klasse altijd super zenuwachtig dus ik ga maar gewoon starten, heb ik dat vast achter de rug.



Aah gezellig, kun je niet vragen of ze je met de andere naar voren kunnen halen?

Wat een stouterd, de mijne gaat ook op bootcamp aankomende week, meneer denkt ook dat hij het zelf prima kan en zet mij buitenspel, hij moet mij laten rijden ipv zelf dingen doen, de zigzag in galop doet hij bekant zelf en de series denkt hij dat hij ook kan tellen maar dan op zijn manier 3-2-2-3 ofzo weet je wel, nee Vik het moeten series om de 3 en om de 2 geen combinatie van..... :')

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 08:07

Ik start als 2e in de GP dus er valt weinig naar voren te halen. Maar het is wel prima zo want ik ga gewoon de eerste even naar stal brengen en dan spring ik in de auto voor nummer twee.

Suzanne F.

Berichten: 49238
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 09:20

Katja schreef:
Ik start als 2e in de GP dus er valt weinig naar voren te halen. Maar het is wel prima zo want ik ga gewoon de eerste even naar stal brengen en dan spring ik in de auto voor nummer twee.


Waar moet je starten? Als je een keer in De Meern start dan kom ik een keer kijken. Ben toch wel benieuwd naar ze.

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 10:18

Ik moet vrijdag bij de Voornruiters starten. Technisch gezien Utrecht maar ik noem het nog altijd De Meern.

Suzanne F.

Berichten: 49238
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 12:08

Katja schreef:
Ik moet vrijdag bij de Voornruiters starten. Technisch gezien Utrecht maar ik noem het nog altijd De Meern.


Oh ja dat bedoel ik ook! Vrijdag? Dat is een rare dag?

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 18:10

Doordeweeks zijn er in de winter volgens mij meer wedstrijden dan in de weekenden. Ik vind het altijd onhandig plannen maar als het in de buurt is dan doe ik het maar gewoon.

Suzanne F.

Berichten: 49238
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 18:59

Katja schreef:
Doordeweeks zijn er in de winter volgens mij meer wedstrijden dan in de weekenden. Ik vind het altijd onhandig plannen maar als het in de buurt is dan doe ik het maar gewoon.


Heel raar, dat was vroeger nooit. Hoe moet dat dan als je op school zit? Of gewoon werkende mensen?

suikermeisje

Berichten: 8346
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 19:28

Suzanne F. schreef:
Katja schreef:
Doordeweeks zijn er in de winter volgens mij meer wedstrijden dan in de weekenden. Ik vind het altijd onhandig plannen maar als het in de buurt is dan doe ik het maar gewoon.


Heel raar, dat was vroeger nooit. Hoe moet dat dan als je op school zit? Of gewoon werkende mensen?



Ik heb dat idd! Kon nu pas 7januari i.p.v. 10 december omdat er teveel doordeweeks is. Dan is de trekauto er niet. Die is van mijn vriend en die moest werken.
En andere weken van het jaar moet ik zelf ook werken (onderwijs) dus vrij vragen zit er ook niet in.

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 21:16

Het is van de laatste jaren en voor de profs super fijn maar anders heel ingewikkeld. Ik heb gelukkig een flexibele werkgever maar dan nog is het een heel gepuzzel soms. Zeker als de startlijst pas laat bekend wordt gemaakt.

Udo2001

Berichten: 3380
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 22:54

Mag ik mijzelf melden?? Ik heb gisteren mijn laatste ZZL wedstrijd gehad.... en ga volgende week dan echt over. ZZL ging eigenlijk vanzelf. Toch heb ik angst voor het ZZZ, hoe hebben jullie dat ervaren?

Ik zal iets vertellen over mijn paard. Mijn paard Zirocco is 13 jaar oud en ik heb hem alweer 10 jaar. Gestart toen hij 4 jaar was. En tussendoor heb ik 2,5 jaar geen startkaart gehad. Dit jaar in juni weer begonnen in ZZL. Hij draaft goed genoeg, zijn galop verbeterd ook echt goed. Zijn stap heeft de aandacht nodig, de takt verliest hij door zijn alertheid nogal eens. Lastig stuk.

Jonnekee
Berichten: 753
Geregistreerd: 18-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 00:13

Udo2001 schreef:
Mag ik mijzelf melden?? Ik heb gisteren mijn laatste ZZL wedstrijd gehad.... en ga volgende week dan echt over. ZZL ging eigenlijk vanzelf. Toch heb ik angst voor het ZZZ, hoe hebben jullie dat ervaren?

Ik zal iets vertellen over mijn paard. Mijn paard Zirocco is 13 jaar oud en ik heb hem alweer 10 jaar. Gestart toen hij 4 jaar was. En tussendoor heb ik 2,5 jaar geen startkaart gehad. Dit jaar in juni weer begonnen in ZZL. Hij draaft goed genoeg, zijn galop verbeterd ook echt goed. Zijn stap heeft de aandacht nodig, de takt verliest hij door zijn alertheid nogal eens. Lastig stuk.


Jij altijd Sandra haha ;) vind het erg knap dat je weer bent gaan starten, waar moet je heen volgende week?
Ik was blij dat ik PSG mocht gaan starten, toen ik eenmaal winst had in het ZZ-Zwaar ging het makkelijker maar heb er wel 4x over gedaan om winst te rijden...

De slipjas die jij aan hebt in het Z2 topic heb ik ook erg fijne jas. :j

Udo2001

Berichten: 3380
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Rosmalen

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 09:14

Dit zijn wij trouwens! In Ewijk 1e plaatsing met 224 in het ZZL.. Ik zou nog wat minder achterover moeten zitten. Inmiddels is ligt mijn zadel meer in balans..

Afbeelding

suikermeisje

Berichten: 8346
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 09:55

Udo: starttijden voor volgende week staan er al op. Jij ging ook naar velddriel toch?

Ik heb fijne tijden om met een schimmel te starten. 12:50 eerste proef en kwartier later de tweede.

Udo2001

Berichten: 3380
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Rosmalen

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 10:35

Ik mag al rond 10 uur. Genoeg tijd om hem weg te brengen.... zullem de coupons tussendoor op te halen zijn?

suikermeisje

Berichten: 8346
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 11:08

Geen idee. Ben ook een newbe :P

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 11:29

Ik vond de overstap met de eerste heel erg moeilijk. Die won altijd alles t/m het ZZ-L en in het ZZ-Z kwam ik in eerste instantie niet aan mijn punten. Miste teveel geslotenheid maar daar was ik eerder nooit op afgestraft.

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 17:59

Afbeelding

Alvast voor iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar *\o/* *\o/*