Enten en wedstrijden rijden

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Yevrah

Enten en wedstrijden rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-17 12:20

Hoi!

Bokt.nl staat hier waarschijnlijk vol mee maar niet in de situatie waar ik nu in zit. De dierenarts komt mijn paard de 15e enten, mag hij dan de 22e starten? Telt de eerste dag van de enting mee voor de 7 dagen waarin je niet mag starten? Als ik vanaf de 15e tel dan is de 22e de 8e dag en zou het kunnen maar ik vind nergens hoe die telling nu zit. Ik kan morgen de KNHS wel even bellen maar weet het liever nu zodat ik me direct kan afmelden.

Hopelijk weten jullie meer!

Magnifique M2*
Crucero JM M2*

Yevrah

Re: Enten en wedstrijden rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-17 12:39

c. Een vaccinatie dient minimaal zeven dagen voor de (eerste) wedstrijd(dag) te zijn toegediend

Dit staat er in het reglement, maar is dat dan incl de dag van de enting? Ik ben misschien wat onduidelijk maar het is me zelf ook niet duidelijk.

Magnifique M2*
Crucero JM M2*

Yevrah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-17 18:35

Niemand?

Magnifique M2*
Crucero JM M2*

suikermeisje

Re: Enten en wedstrijden rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 18:36

Ik zou gewoon op wedstrijd gaan als het niet gaat om hem voor de zekerheid de 14e te enten. Maar er wordt zo weinig gecontroleerd, ga de discussie aan en ze weten het zelf ook niet.

Op een kampioenschap zou ik het niet gokken.

Jappeloe is van alle markten thuis: Volg springtopper Jappie!
Dakar Utopia (v. Cartano) Intermediair I +1
Jappeloe dr: M1+2 SPR: B+20 L+15 M+2 SGW B+5

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 21:13

Harvey1 schreef:
c. Een vaccinatie dient minimaal zeven dagen voor de (eerste) wedstrijd(dag) te zijn toegediend

Dit staat er in het reglement, maar is dat dan incl de dag van de enting? Ik ben misschien wat onduidelijk maar het is me zelf ook niet duidelijk.

Als je wedstrijd op dag 8 is, dan is het toch 7 dagen voor die dag gedaan of kan ik niet rekenen }:0
Maar zoals hierboven gemeld wordt, gewone wedstrijden wordt niet veel gecontroleerd, en die ene dag zal nog wel geen ramp zijn dan.

Valentino B+11 waarvan 8 in dameszadel!!! *\%/* L1 +11 waarvan 5 in dameszadel *\%/* L2 +10 waarvan 4 in dameszadel *\%/* M1 +3 waarvan 2 in dameszadel *\%/*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie