Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tarek schreef:Waarom zou hij stress hebben? Zoals ik het zie is hij jou aan het testen en probeert jou te domineren. Op het moment dat het gebeurd hem als een malle laten rennen, totdat hij gaat likken/kauwen en ontspant.
Ik zou grondwerk les nemen als ik jou was.
Eileen_ schreef:tarek schreef:Waarom zou hij stress hebben? Zoals ik het zie is hij jou aan het testen en probeert jou te domineren. Op het moment dat het gebeurd hem als een malle laten rennen, totdat hij gaat likken/kauwen en ontspant.
Ik zou grondwerk les nemen als ik jou was.
Voorzichtig zijn hiermee. Dat is eigenlijk bedoelt voor mensen die weten waar ze mee bezig zijn en dus de kleine signalen kunnen lezen. Als je t verkeerd doet, kan je het alleen maar erger maken.
Beste is toch echt om wat grondwerk les te nemen TS
xkuss_liessx schreef:Ik heb contact opgenomen met iemand die grondwerklessen geeft bij mij in de buurt. Ik ben benieuwd hoeveel de kosten hiervoor zijn.. Weten jullie misschien een beetje de gemiddelde kosten hiervoor?
xkuss_liessx schreef:Ik vind het alleen raar bij hem dat hij normaal nooit heeft gesteigerd en nu ineens wel. Altijd heb ik van alles over hem te zeggen en het is ineens in 1 dag omgeslagen.. Soms denk ik dat hij misschien een beetje kop schuw is. Als iemand hem bij zn hoofd vast heeft steigerd hij nu ook..