Waar Wedstrijden op de renbaan?

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

lovelygirly

Waar Wedstrijden op de renbaan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-17 16:59

Goedenavond bokkers

Misschien dat 1 van jullie hiervan op de hoogte is

maar weet iemand misschien waar en wanneer er wedstrijden worden gegeven op de renbaan ?
Onderlinge/ "groentjes" wedstrijden ?

Alvast bedankt

Groetjes sharon

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 17:04

Bedoel je ponyraces of volbloedraces? Ponyraces werden altijd op Duindigt georganiseerd (is/was ook een topic op Bokt over), maar ik weet niet of dat nog zo is. Voor volbloeden bestaat er niet zoiets als 'onderlinge wedstrijden'.

Νέων Χαμιου, στρατιότης τέρτη Κυρνακέ, ἐτῶν λʹ.

— PPUAES IIA 3.349

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-17 17:26

_Summerly_ schreef:
Bedoel je ponyraces of volbloedraces? Ponyraces werden altijd op Duindigt georganiseerd (is/was ook een topic op Bokt over), maar ik weet niet of dat nog zo is. Voor volbloeden bestaat er niet zoiets als 'onderlinge wedstrijden'.

Ik wil gewoon graag een keer met mijn draver mee doen aan z'n wedstrijd.
Dus denk dan idd dat het de pony wedstrijden zijn wat ik bedoel!

Gishi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 17:27

_Summerly_ schreef:

Er worden nog steeds ponykoersen georganiseerd. Zoek op facebook maar naar Minitrotters Nederland :j daar staat een overzicht van alle koersen van dit seizoen :)

“A horse without a rider is still a horse, but a rider without a horse is only a human”
Volg op instagram: @trza.photography & @beerisje

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 17:28

Haha daar wil mijn dochter met haar welsh ook graag aan meedoen. Dat monstertje loopt mijn paard eruit...

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-17 17:32

Anne_GTI schreef:
Haha daar wil mijn dochter met haar welsh ook graag aan meedoen. Dat monstertje loopt mijn paard eruit...

Geweldig haha!

Ik dacht dat mijn merrie altijd alleen van buitenritjes hield en rustig aan doen maar die heeft z'n competitie gevoel en vind het zo leuk om te crossen ( en dat terwijl ze moeite had met galopperen ) dat ik dit wel eens wou doen haha

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-17 17:33

Gishi schreef:
_Summerly_ schreef:

Er worden nog steeds ponykoersen georganiseerd. Zoek op facebook maar naar Minitrotters Nederland :j daar staat een overzicht van alle koersen van dit seizoen :)

Super super ! Dankjewel !

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 17:33

Gishi schreef:
_Summerly_ schreef:

Maar dat is met sulky's toch?

Ik weet niet of TS onder het zadel bedoelde? Ponyracing NL organiseerde ponyraces onder het zadel. Maar die zijn inderdaad voorlopig gestopt ivm de huidige situatie:

Citaat:
Gezien de onzekere situatie mbt het voortbestaan van Draf- en Renbaan Duindigt heeft Ponyracing NL besloten de organisatie van Ponyrennen op Duindigt even uit te stellen

https://www.facebook.com/Ponyracing-NL- ... 8/?fref=ts

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-17 17:34

Gishi schreef:
_Summerly_ schreef:

Is dit overigens alleen met wagens ?

Gishi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 19:07

lovelygirly schreef:
Is dit overigens alleen met wagens ?

Ja dit is alleen met sulky's. Races onder het zadel heb ik verder geen verstand van, hahaha.

“A horse without a rider is still a horse, but a rider without a horse is only a human”
Volg op instagram: @trza.photography & @beerisje

Jolene85

Re: Waar Wedstrijden op de renbaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 19:13

Bij de Ripse Ruiters hebben ze in juni(dacht ik) pony/paardenraces waar je aan mag meedoen. Dezelfde schofthoogtes racen tegen elkaar. Het is 160 meter en je raced steeds tegen 1 andere.
Erg leuk! Wij doen dit jaar ook weer mee :D

Bento, Jader,, Babbie, Boum'io & Tiamo; mijn geweldig gave kudde!!

[ITP] Boum'io; Droompaard op Droomvakantie!
[ITP] Mooie NMPRS Bento te water!

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-17 19:16

Jolene85 schreef:
Bij de Ripse Ruiters hebben ze in juni(dacht ik) pony/paardenraces waar je aan mag meedoen. Dezelfde schofthoogtes racen tegen elkaar. Het is 160 meter en je raced steeds tegen 1 andere.
Erg leuk! Wij doen dit jaar ook weer mee :D

Oooow wat leuk Zeg !

Hebben ze daar een Facebook pagina van ? Pf een website ?

Jolene85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 20:06

Ff googlen op Ripse Ruiters en je vindt hun website zo. Weet t niet uit m'n hoofd...

Bento, Jader,, Babbie, Boum'io & Tiamo; mijn geweldig gave kudde!!

[ITP] Boum'io; Droompaard op Droomvakantie!
[ITP] Mooie NMPRS Bento te water!

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 22:19

Onder het zadel zijn er op meerder plaatsen ponyrennen. In Zuid Holland bij de Ripse maar ook in Stompwijk tijdens de stompwijkse paardendagen word dit gedaan(23 juli dit jaar)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie