Global Showing - online wedstrijden rijden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Suikerspinda

Global Showing - online wedstrijden rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-17 12:21

Via mijn huidige rijschool heb ik Global Showing leren kennen en ik vroeg me af of er hier meer mensen dit deden.

Global Showing is een online platform die wedstrijden 'organiseert'. Om mee te doen hoef je alleen een klasse uit te kiezen, je proefje te laten filmen en het filmpje insturen. Omdat er geen wedstrijden zijn op het eiland waar ik woon, is dit een leuke manier om toch bezig te zijn met wedstrijdjes en jurycommentaar te krijgen.

Afgelopen week heb ik meegedaan met een heel simpel proefje waarbij we alleen halt, stap, draf en galop hebben hoeven laten zien. Binnenkort hoop ik ook de wat moeilijkere proeven te kunnen gaan doen.

Wie kent het ook en heeft wel eens meegedaan?

Seltje

Re: Global Showing - online wedstrijden rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 12:26

Klinkt wel interessant.
*gaat Googlen*

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-17 12:30

Ik kon het zelf niet via google vinden en ik weet niet of ik het linkje hier mag neerzetten. Ik zal hem je even pb'en!

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 12:38

Gewoon gevonden via Google onder Global Showing.

Klinkt ideaal voor mijn merrie met trailerdrama's. Even de site verder uitzoeken, want er staan volgens mij vooral heel gemakkelijke proeven op, of ik heb nog niet ver genoeg gekeken.

Ik zie dat je per proef moet betalen, kan je dan ook iets winnen, want daar vind ik weinig info over.

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-17 12:41

Ik heb inderdaad ook nog geen proef op niveau :+ gevonden, maar ook ik heb inderdaad nog niet de hele website bekeken.

Wat ik begrepen is dat je bij meer dan 7 inschrijvingen voor een bepaalde klasse een geldbedrag kan winnen, volgens mij is dat je inschrijfgeld + een paar euro. Ik heb het ergens gelezen, even kijken of ik het terug kan vinden.

Edit, onder schedule:
Citaat:
Rosettes and prize money awarded to the highest placed horse and rider combination dependent on number of starters per class.

Rosettes guaranteed 1st-6th place for every class, unless stated otherwise on the class description.

Further rosette placings will be given dependent on number of entries as follows:
1-10 entries – 1st-6th. place rosettes awarded
11-15 entries – 1st-8th place rosettes awarded
16 plus entries – 1st 10th place rosettes awarded

Prize money/prizes will be dependent on entries.

Under 7 entries no prize money
7 plus entries prize money to first place video class £10.00, photo class £5.00.