Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

miss_lizje schreef:Zo veel mogelijkheden wat de afkortingen zouden kunnen zijn.![]()
Hoeveel moeite zou het zijn als de betreffende vereniging in hun vraagprogramma even de afkortingen zou vermelden?
Melewel94 schreef:miss_lizje schreef:Zo veel mogelijkheden wat de afkortingen zouden kunnen zijn.![]()
Hoeveel moeite zou het zijn als de betreffende vereniging in hun vraagprogramma even de afkortingen zou vermelden?
ja inderdaad, maar ik heb het bij meerdere gezien, dus ik denk dat het toch iets algemeens is, of vaak gebruikt? zou anders iets zijn voor de KNHS om het ergens te noteren of eender wat. als beginnend wedstrijdruiters is dit toch wel handige informatie
miss_lizje schreef:Melewel94 schreef:
ja inderdaad, maar ik heb het bij meerdere gezien, dus ik denk dat het toch iets algemeens is, of vaak gebruikt? zou anders iets zijn voor de KNHS om het ergens te noteren of eender wat. als beginnend wedstrijdruiters is dit toch wel handige informatie
Niet alleen voor de beginnend wedstrijdruiter. Ik heb voorheen wel wedstrijden gereden zelfs met die papieren protocollen. Nu het digitaal is lijkt het allemaal veel makkelijker, maar nu ik er een paar jaar uit ben geweest snap ik ook maar weinig van de KNHS aanmeldprocedure. Zo is er nu wel BB, maar zonder geldige startkaart kan je niet inschrijven via MijnKNHS. Dus moet je weer los gaan mailen naar de betreffende vereniging. Daarin is de KNHS bijna net de belastingsdienst. "Leuker kunnen we het niet maken, en ook niet makkelijker"
miss_lizje schreef:Ben je er al achter gekomen? Want nu ik ook richting starten mag denken kom ik deze afkortingen ook weer tegen.
Toffhee schreef:De P is van pony, de G is van paard. Dus DG is dressuur paard, DP is dressuur pony.
BxA is Bixie rubriek A
Bx is Bixie
BxB1 is Bixie rubriek B1