Na een aantal pogingen kom ik er niet zo goed uit en ik hoop dat jullie mij misschien een handje verder kunnen helpen.
Ik zit op mijn KNHS, ik moest eerst nieuw wachtwoord aanmaken omdat ik mijn oude vergeten was. Nu heb ik dat allemaal veranderd en ik ben gelukkig ingelogd.
Het is nu een anderhalf jaar geleden dat ik mijn vorige startkaart opgezegd heb en deze week wil ik graag een nieuwe startkaart aanvragen, maar ik snap er helemaal niks van haha. Iets met blond...
Ik kan ook mijn oude gereden wedstrijden niet meer terugvinden, degenen die gereden zijn en de winstpunten die daarbij behaald zijn. Dus mijn eerste vraag is eigenlijk waar kan ik dit vinden?
En dan volgende, waar moet ik op klikken om een startpas aan te vragen? Het enige wat ik aan kan klikken op mijn KNHS is wedstrijdkalender om in te schrijven. Uitslagen bekijken en opleidingen en dergelijke, maar dat is een totaal overzicht van alles wat georganiseerd wordt. Maar niet welke ik zelf gereden heb en ik kan gewoon echt niet vinden waar ik nu een startpas aan moet vragen.
Dus iemand die mij misschien kan helpen? Ik heb al gezocht via google en de bokt zoekmachine, maar werd er niet veel wijzer van, sorry!