[HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
urosa

Berichten: 2454
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 19:15

Sw, dan gaat het bij jullie waarschijnlijk nog langzamer als bij ons -O-

DreamGuide, de waardering in je punten is in ieder geval dik verdiend! Ben benieuwd hoe dit weekend gaat. Wat zal het heerlijk zijn, direct je punten! Gefeliciteerd met de verjaardag *\o/* hoe is je les gegaan?

Ik heb vandaag weer productief kunnen trainen met als afsluiter en mooie wissel naar links, zijn moeilijke kant :D wij gaan zondag springen, nu niet mijn zadel vergeten :+

Noukie
Berichten: 10946
Geregistreerd: 27-12-01

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 20:16

haha ja, ik dacht ook, we kunnen de verkeerde datum noemen. Maar zal je net zien dat ik dan ineens een jury tref die weet dat die dag op die locatie de baan er niet meer stond _O- zou best passen bij mijn geluk

SW, dat is inderdaad bijzonder traag! Ik had Canada stiekem ook hoger ingeschat...

Urosa, lekker! En idd, zadel mee, hulp ook geregeld? ;)

DG, ik ga alleen zondag, maar waarschijnlijk pas einde dag. Dus we komen elkaar (dit keer) niet tegen. Hopelijk over een week of wat dat we wel op hetzelfde moment weer rondrijden daar of ergens anders in de regio!
En zag het idd al dat je alleen was. Vinden ze volgens mij geen ramp daar om speciaal voor jou de 20x60 ring neer te zetten :) En gefeliciteerd!!

mellamoshan

Berichten: 4257
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Purmerend

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 16:03

Ik reageer later weer op iedereen hoor, vroeg me alleen af hoe jullie het filmen doen voor het insturen van proeven. Rijden jullie dan de proeven uit je hoofd? Of doet de filmer en zoomen en voorlezen tegelijk?

urosa

Berichten: 2454
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 16:10

Mellamoshan, ik rij de proef uit mijn hoofd. Bevalt mij goed.

Noekie , haha snap dat je het even niet aandurft. Maar denk niet dat ze er echt scherp op letten of over nadenken en gewoon naar de datum luisteren.

Eigenaar is vrij op zondag en die helpt dan altijd dus dat is ideaal. En met Karel ook wel nodig, is echt geen talent dus er valt nog wel eens een balkje :')

urosa

Berichten: 2454
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 21:28

Punten terug, toch nog 208. Zo blij *\o/*

Noukie
Berichten: 10946
Geregistreerd: 27-12-01

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 21:31

Gefeliciteerd!! Top!

Mella, ik rijd uit mijn hoofd, deed ik voor online ook en vind ik zelf prettiger. Maar anders mag je ook een lezer, alleen is het soms lastig om twee man hulptroepen te vinden...

urosa

Berichten: 2454
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 21:32

Ik durf op wedstrijd met 2 proeven nog niet goed uit mijn hoofd te rijden. Bang dat ik ze door de war haal :+

Noukie
Berichten: 10946
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 21:35

urosa schreef:
Ik durf op wedstrijd met 2 proeven nog niet goed uit mijn hoofd te rijden. Bang dat ik ze door de war haal :+

Dat heb ik ook idd! Maar ik rijd er ook vaak maar 1, mn tweede is over het algemeen niet beter, dus ben overgestapt op 1 proef (en dan eventueel 2 dagen achter elkaar).
áls ik er toch 2 rijd, dan laat ik de tweede lezen meestal

mellamoshan

Berichten: 4257
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Purmerend

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 22:07

Knap uit jullie hoofd! Een proef red ik nog wel zonder in de war te raken denk ik. Maar twee haalde ik ze altijd door elkaar dus voorheen altijd met lezer. Maar het probleem is inderdaad twee man te charteren. Een lezer en een filmer :=

Gefeliciteerd urosa!

urosa

Berichten: 2454
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 11:46

Proef 26 kan ik nu dromen, dus opzich zou dan een proef erbij wel moeten lukken... Zou je denken :+ Z1 lezen is ook echt wel aanpoten, dus wil ze eigenlijk uit mijn hoofd kennen. Dat de lezer wel een foutje kan maken zonder mijn proef verpest is. Nouja tzt maar even kijken. Voor nu lijkt meetmomenten of wedstrijden voor 27+ nog ver weg.

Het is wel mooi weer dit weekend! Nog paar graden warmer en dan is het ideaal {:}

haike
Berichten: 13521
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 14:59

Wauw, wat een drukte hier, in nog geen week tijd gewoon 2 pagina's erbij!

SW wat fijn dat jullie weer kunnen lessen, en pittig dan zo zonder beugels! Wel vervelend dat zadel dan eigenlijk nog niet fijn zit voor jou, hopelijk snel beter. En wat vervelend dat alles nu weer afgelast is.... Kan je dan nog wel lessen bij jou op stal of ook niet?

Urosa, sleutelbeen weer helemaal ok gelukkig, en was gewoon stom, want was groot CH en degene die ze losliet, van de organiserende vereniging, dus was echt wel duidelijk dat wedstrijd was.
En sommige locaties sla je inderdaad liever over, herken het helemaal!
Gefeliciteerd met je wp, weer knap gedaan!!

DG gefeliciteerd met je wp, jammer dat het dan zoveel minder was wel dan de vorige keer. Hoe was dit weekend gegaan? Fijn dat je nog 'gewoon' op pad mag nu zo ivm jouw leeftijd!

Noukie, dat is wel echt heel jammer dan, snap dat dat niet motiveert. Heb je van de proef nu wel punten terug? En lekker naar buiten geweest zo te zien, dat altijd goed!

Qua online/onderling starten kan ik niet meepraten, wij trainen momenteel lekker door en het gaat steeds fijner. Wel vervelend dat ze die eisen voor de ring weer aangepast hebben, ik denk dat er dan veel Z ruiters weer gaan wegvallen inderdaad. Ik heb hierover ook geen mail gezien trouwens, is die mss alleen gestuurd naar de mensen die starten?
Vind de KNHS sowieso erg slechte beurt maken nu, denken erg weinig me met de ruiters.

urosa

Berichten: 2454
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 17:57

Haike, gelukkig! En vriendin van mij had ook iets met haar sleutelbeen, dat heeft heel lang geduurd en nooit meer geworden zoals voorheen. Zelfs iemand van de organisatie, dan helemaal slordig zeg! Volgens mij heeft bijna niemand de email gehad. Echt zo gek, want Noukie heeft ook al eens online gestart en die had ook geen email. Nouja past wel weer bij de communicatie 'strategie' van de KNHS :')

Fijn dat het trainen zo lekker gaat! Wil je straks wel direct weer starten als er meetmomenten/wedstrijden komen of dat ook niet?

DG, ben ook benieuwd hoe het is gegaan :D

Ik heb vandaag voor het eerst een echt sprongetje gemaakt met Karel en dat deed hij goed! Ben heel rustig begonnen, want hij ging echt als kamikaze op de 'hindernis' af met een super beroerde spring techniek/houding die echt niet goed voor hem was :') Dus met balkjes, cavaletti en huppeltjes begonnen zodat hij mij liet helpen en bleef wachten. Hij voelde vandaag zo goed aan dat ik de hindernis wat hoger heb laten zetten en afgesloten met een mooie sprong. Zo kunnen we later wellicht nog eens BB starten :D

Verder maakt zijn vriendje Lakaj (Frederiksborger hengst, 15 jaar) ook mooie stappen, had nogal een opzadel trauma. Denk dat we volgende week zondag eens echt gaan zitten. Vandaag al voet in de beugel gehad en gehangen. Hij is al L2 geklasseerd geweest, maar na hun dochter stopte aantal jaar stil gestaan. Wij hadden eerst de focus op Karel, en het was ook even puzzelen wat werkte qua aanpak want hij heeft al eens de poetsplaats afgebroken toen de emmer overliep van de singel alleen al los vastmaken. Heel sneu, maar ook gevaarlijk. Vervolgens even gelaten en buiten opgepakt met clicker training en voerbeloning. Daar reageerde hij heel goed op. Ook loopt hij linksachter soms niet helemaal lekker, maar zijn straal is ook slecht. Wordt behandeld en de hoefsmid komt weer. Ik hoop dat we hem weer lekker aan het lopen krijgen, ik vind het zo'n stoer dier, en met zijn 1.60 wel echt een paard.
Afbeelding
Afbeelding

haike
Berichten: 13521
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 20:08

Wat fijn dat het springen zo goed ging ook! En ook goed van lakaj dan, is het de bedoeling dat je daar ook mee aan de slag gaat als dat straks allemaal lukt met opstappen/rijden?

Ik heb sinds dec 2019 maar 2 wedstrijden gereden (sept 2020) en mis het aan de ene kant wel, maar of ik meteen weer op pad ga als ik mag, weet ik eigenlijk ook nog niet. Het gaat nu wel echt weer steeds fijner maar nog niet op ons oude niveau helemaal terug en gezien ze heel veel spanning kan opbouwen op vreemd terrein wil ik eerst weer echt thuis/les helemaal fijn kunnen rijden zodat ik reserve genoeg heb. En moet zeggen nu uit zo trainen ook wel veel voldoening haal

urosa

Berichten: 2454
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 20:48

Lakaj is een goedgekeurde hengst, en om zijn registratie in Denemarken af te ronden moet hij een aantal wedstrijden winnen als ik het goed begrepen heb, dat is wel een grote wens van de eigenaren. Dus doel is wel dressuur starten. Maar zit dus beetje revalidatie werk aan. Ik vind hem van de longe training wel steeds beter worden, ben ook benieuwd hoe het onder het zadel voelt. Het is een ontzettend lief dier, weer heel ander karakter dan Karel. Dat is voor mij ook wel leuk.

Wedstrijden rijden is ook geen must natuurlijk. Veel voldoening halen uit trainen is veel belangrijker! En snap dat je eerst liever wat reserve op bouwt! Zelf natuurlijk ook net ervaren hoeveel minder en proef gaat met spanning :+

Noukie, jij was ook op pad vandaag, hoe is het gegaan?

Noukie
Berichten: 10946
Geregistreerd: 27-12-01

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 21:16

Haike, ik heb nog geen punten terug. Ook dat niet eens :+ Maargoed, ze hebben er natuurlijk twee weken voor en ik wacht nu een week. En eens mbt je opmerking over de KNHS, vind hun houding op meerdere fronten niet zo top :+
En snap wel wat je zegt, trainen kan soms net zo of meer bevredigend zijn dan concours. Wedstrijd moet ook onderdeel van zijn wat dat betreft en geen keihard doel. Dus als je zo lekker bezig bent, dan vooral zo doorrijden en ervan genieten!

Urosa, fijn dat het springen zo lekker ging! En wat een mega stoer dier die andere ook zeg! Hopen dat het lukt om hem weer aan de praat te krijgen.

Ik voel me schuldig naar mijn paard _O- Sowieso was het héél goed om in de ring te oefenen, want hij vond het doodeng. Maar ik gewoon wel proefje gereden en mn ma dat gefilmd. Hij voelde enorm terug, dus twee keer daar op aangesproken. Kijk ik nu terug, beest liep echt als een trein. Zijgangen makkelijk, schouderbinnenwaarts eerder te hard dan te langzaam. Wissels keer een storing en uitgestrekte stap schrok ie, maar ook hele mooie stukken. Kortom, ik mag wat liever voor m zijn :+
Maar echt wel nuttig dus en heel fijn om weer te doen! Hopen dat het snel weer mag met een jury, want ik vind dit echt leuker dan online.

DreamGuide

Berichten: 2016
Geregistreerd: 10-08-14

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 10:35

@Mella, voor het Z1 is het inderdaad proef 26 en dat is naar mijn mening de meest logische proef, dus ik rij hem uit mijn hoofd. :D Vergeet alleen weleens het halthouden en achterwaarts tussendoor te doen haha.

@Noukie, die van mij vond het ook allemaal maar spannend, is natuurlijk ook een tijdje terug dat we op pad zijn geweest. Hoop dat je nadat je het teruggezien hebt toch terug kunt kijken op een geslaagde dag!

@Urosa, wat is Lakaj een stoere zeg! Zou leuk zijn als hij straks weer comfortabel is onder het zadel en je ook met hem aan de slag kunt.

@Haike, je twijfel over meteen weer starten snap ik heel goed. Die van mij heeft ook gauw spanning in de ring en als het thuis dan niet 100% gaat, gaat het op wedstrijd nog minder. Aan de andere kant vind ik het dan wel weer nuttig om wel enige regelmaat in het wedstrijdschema te houden zodat ze wat 'gewenning' krijgt op wedstrijd. Hoop ik dan tenminste.

Nou, mijn weekend was... Interessant. :') Zacht uitgedrukt.
Eerst op zaterdag gestart, ik een tikkeltje spanning omdat 1) voor het eerst weer in lange tijd op wedstrijd en 2) omdat ze de hele ring etc voor mij alleen hadden opgezet. Paardenkind was giga kijkerig toen we binnenkwamen, en ik heb er voor gekozen om dat rustig aan te pakken en haar even te laten kijken en rustig te worden, maar eigenlijk niet echt efficient losgereden.
De proeven waren vervolgens een redelijk drama, heb ze op overlevingsinstinct uitgereden. Galop- en staponderdelen waren nog wel redelijk, maar in draf ging ze echt als een slak, niet vooruit te krijgen.

Vervolgens jury naar me toe gekomen voor een praatje. Geen beste punten natuurlijk, maar dat had ik zelf ook wel aangevoeld. Daarnaast vond ze ook dat ik maar beter niet meer met S&T kon rijden, want mijn stang stond constant zo strak. Vervolgens ging ze ook naar mijn harnachement kijken, en kwam ze tot de conclusie dat mijn stang gewoon snel doorslaat en ik juist helemaal geen druk er op heb staan. (Moet ook even uitzoeken waarom die dat doet).

Conclusie: "Ja, je bent een hele vriendelijke ruiter, en te lief voor je paard. Dus je moet morgen maar terugkomen zonder S&T en een keer goed laten zien wie de baas is."

Ehm, okay. :')

Dus ik zondag teruggekomen, met gewoon mijn trensje. Maakt voor mij niet uit, ik rij het meest op een gewone trens en als die jury daar nou gelukkig van wordt...
Kwam het meisje voor mij al huilend die ring uit, want de jury (zelfde jury) had gezegd dat ze maar beter niet meer kon gaan rijden en dat ze geluk had dat ze geen verliespunten had gereden etc etc.

Dus ik meteen in paniek naar mijn moeder toe om te vragen of ze me gauw om kon zetten om HC te rijden, puur zodat ik zelf de stress los kon laten.

Daarna mijn twee proefjes gereden, gewoon met zweepje erbij zodat paardenkind wel zou blijven lopen, en het maar als een leerzame oefenproef gezien. Resultaat: 2x 200 punten.
Wel de hoogste punten van de 3 combinaties in de Z, maar ik voel me er enorm dubbel over.

Alles bij elkaar was het een heel raar, verwarrend weekend. En ik ga thuis nog maar even lekker verder trainen. Voel me niet echt gemotiveerd om weer op wedstrijd te gaan nu. 8)7

urosa

Berichten: 2454
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 10:55

DG, och jeetje zeg. Wat een ervaring zo. Jammer dat ze door de spanning zo naar binnen slaat. Wel attent dat de jury even de tijd nam om naar je toe te komen en te kijken.

Verliespunten zijn per 1 april afgeschaft, dus aparte uitspraak van de jury. Was het nu dezelfde jury als zaterdag of dat niet? En 200 punten is echt geen verkeerde score, maar snap dat het even dubbel voelt, zweep mag natuurlijk ook niet mee als het voor echt is. Maar het is ook maar 1 wedstrijd weekend na een lange corona wedstrijd stop, dus ook niet te zwaar laten wegen :(:)

Noukie, fijn dat het zo'n positieve ervaring was! En goed dat je moeder gefilmd had zodat je het nog even terug kon kijken. Ik hoop ook zo hard met je mee wbt wedstrijden. Ga 2 mei filmen, maar hoop toch dat mei de laatste online maand wordt.

haike
Berichten: 13521
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 15:16

Wat leuk Urosa, hopelijk gaat het dan allemaal ook lukken met hem en kan je er straks ook fijn mee aan de slag.

Noukie een belangrijke en leerzame training dan wel gehad zo te lezen! Weet je ook waar jouw gevoel vandaan kwam en hoe het zo kon afwijken van het beeld?
Reed je niet dan hard, maar toch te weinig impuls dat je dat voelde en hem daarom toch nog meer naar voren reed? Dat heb ik dan, dan ga ik haasten en hard rijden, zonder dat ik dr scherp heb op het achterbeen.

DG wat een weekend zo! Kan je stang niet doorslaan omdat je je kinketting dan mss te los hebt zitten? Wel jammer dat de proeven zaterdag niet fijn gingen, maar had je de spanning wel kunnen oplossen? En vervelend van de zondag dan ook, snap dat dat niet echt motiverend werkt. Maar online en in de les laat je wel duidelijk zien dat jullie stappen maken toch, dus dan daar maar op vertrouwen!


En trainen vind ik ook echt heel leuk, en wil ook echt pas starten als weer richting de 65% kunnen scoren voordat we weer gaan. De kans is heel groot dat ze de eerste keer/keren weer heel flink spanning heeft, maar dat vind ik dan niet erg, als ik het maar kan oplossen.
Toen we in sept na 9 maanden weer op pad gingen, vond ze het de eerste keer ook echt doodeng, maar had ik gelukkig wel genoeg reserve om er nog een soort van proefjes uit te rijden. De week erop meteen nog een keer gegaan (andere locatie) en ik merkte toen al dat het meteen al fijner ging. Nog lang niet zonder spanning maar denk ook niet dat we dat ooit halen als we niet eerst al kunnen ringverkennen, maar we leren steeds weer bij. Dus daar ga ik straks dan ook maar voor tegen de tijd dat we weer kunnen en er klaar voor zijn.

Noukie
Berichten: 10946
Geregistreerd: 27-12-01

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 18:56

Jeetje DG, pittig weekendje mentaal dus. Goed bedoeld van de jury, maar kan me voorstellen dat het in het kader van zelfvertrouwen allemaal wel wat veel is. En in die zin ook lastig als je de dag erna dezelfde jury hebt, dan kan je gevoelsmatig ook niet weer blanco verder.
Opzich wel goede vooruitgang naar zondag toe en in die zin een goede oefening. Snap ook dat je nu liever thuis doortraint. Aan de andere kant, op andere locaties oefenen kan dus wel zinvol zijn?
Met je stang: kan het idd dat de kinketting zo los zit dat ie makkelijk doorslaat? Dan voelt het vriendelijk maar oogt het streng?

Haike: ja, tweeledig. Dat wat jij zegt, dan voelt ie niet scherp en dat wil ik naar voren oplossen. Terwijl ik beter juist een fractie terug kan, want dan kan ie tenminste op achter komen ipv dat ik hem vooruit van achter af rijd :+ En hij kon mega stilvallen in de proef. Inmiddels is hij echt veel beter en ik heb het idee dat ik dat gevoel nog steeds krijg dat hij niet aanpakt, terwijl hij eigenlijk gewoon prima loopt. En dan kom ik weer op dat ik teveel ga haasten. Want nu op film, waar ik het gevoel had van hij pakt niet aan, is hij eerder te hectisch dan te traag. Ik moet zelf dus echt met die mindset mee dat hij het wél doet en sowieso veel fijner is, dus dat ik de tijd moet nemen. Is even schakelen :+ Als ik thuis proeven rijd gaat dat wel beter, maar kennelijk op een andere locatie als hij wel wat spanning maakt, gaat mijn gevoel terug naar hoe het was.
Kortom, idd super leerzame training :) En heeeel erg blij dat het op film staat, zodat ik voor mezelf dit leerpunt kan meenemen!

Als ik het zo lees is het dan inderdaad ook slim (en fijner) om thuis even door te trainen en daarna een paar keer kort achter elkaar te gaan. Maar dat is alleen leuk als je idd ondanks de spanning wel het idee hebt dat je er iets mee kan in de proef, anders wordt het zo overleven.

Nimber

Berichten: 26554
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 08:35

Wauw jullie gaan hard!
Dg doorslaande stang komt vaak door te losse kin ketting. Lijkt zo vriendelijk maar t geklapper zorgt voor onrustige aanleuning en is juist minder fijn.

Stoere hengst hoor jammer van t opstappen maar das vast op te lossen. Ice viel daarom in de lagere prijsklasse en daar kan iedereen op gaan zitten.

Noukie heerlijk dat soort trainingen!

Ik ben nog steeds lekker aan t sturen. Binnenkort maar eens kijken hoe t op vreemd terrein is.

Vorige week voor t eerst weer gejureerd en dat was zo leuk om weer te doen, alleen wil ik zelf nu ook niets liever dan weer starten.

urosa

Berichten: 2454
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 18:42

Nimber, opstappen lijkt aardig opgelost inderdaad! Zondag is de eigenaar vrij dus dan ga ik zitten. Hij liep vandaag vooral rechtsom niet helemaal lekker, dus daar maar ik me meer zorgen over momenteel. Ice was toch ook een beetje een revalidatie traject?

Leuk dat je weer hebt gejureerd! Ga jij direct ZZ zwaar starten als het weer mag? En leuk om dan als voorbereiding weer eens op pad te gaan.

Noukie, super fijn dat het zo'n leerzame ervaring was voor jullie! Nog steeds geen punten terug?

Haike mooi doel om naar te streven! Ik verbeter ook altijd graag in een klasse. En wel positief dat je direct resultaat merkte van de week erna weer op pad. Ritme is tenminste een factor waar je wel invloed op hebt.

Vraagje, hoe breiden jullie de vliegende wissels uit? Ik vraag nu bv uit contra naar de goede galop en beloon vervolgens. Maar op een gegeven moment wil je ook weer terug springen naar de contra. Vraag het maandag ook wel even aan mijn instructrice, maar ben benieuwd :)

Ik heb vandaag 5x gevraagd, en op alle keren een reactie. 1tje was laat en in 2 delen, vandaar dat ik die overdeed maar 4x vond ik het hem eigenlijk goed doen :D Verder heeft hij ook goed gewerkt, linksom is hij in draf echt stoer aan het worden. Rechtsom mag nog losgelater. Hij ontduikt dan de goede lengtebuiging nog wat. Maargoed, iets met puntjes op de i :D

Nimber

Berichten: 26554
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 20:02

Urosa, nee ik mag alleen direct zzlicht starten en voor Corona pas 2 x geweest dus ik mag nog even wat punten scoren voor ik door mag.

Ik start met wissels lange zijde van contra naar goed. Dan begin ik op de diagonaal. Dan korte zijde is dat makkelijk op de hulp dan rijd ik ze op de binnenhoefslag na contra. En dan ga ik spelen met wat meer wissels op een lijn.

droversrun

Berichten: 1027
Geregistreerd: 23-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 20:40

Ik heb al een tijd niet gereageerd en heb zelf een allergie voor ‘ego post’ maar wilde even met jullie delen dat Winando en ik morgen vertrekken voor 4 dagen Waregem, ons internationale wedstrijddebuut :)

Wat een stress heeft het al gegeven met alles te regelen om de grens over te kunnen met deze Corona tijd en door de rhino komt er ook veel extra werk bij kijken. Ook had winnie 3 weken geleden nog een gekke bult waarvan ze bang waren dat het lymfoomkanker was en meteen verwijderd moest worden. Pas sinds vorige week zit ik er weer op, dus voorbereidingen zijn niet echt top maar goed, we gaan voor ons plezier!

Volgende week hoop ik weer gezellig met jullie mee te kletsen :D

Nimber

Berichten: 26554
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 02:50

Veel succes DR! Wat een nare voorbereiding trouwens wat is de prognose?

Noukie
Berichten: 10946
Geregistreerd: 27-12-01

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 07:51

Succes DR!

Urosa: wat wissels betreft dat wat Kim zegt :) merk bij de mijne vaak dat een andere plek in de baan alweer genoeg reden tot kortsluiting geeft helaas..

Leuk dat je weer kon jureren Kim! Is online zz licht niks voor jullie dan? Of wil je juist graag op andere locaties omdat hij ook zoveel spanning kan krijgen in de ring?

Urosa, nog geen punten. Niet dat ik er enorm naar uitkijk ook, maar toch jammer. Zeker als mensen die zondag gefilmd hebben al direct maandag punten hadden. Ik snap dat juryleden recht hebben op een leven, maar al met al wordt online voor mij wel zo negatief als mogelijk gepresenteerd.

Gelukkig lijkt het erop dat er weer wat mag, al vind ik de timing van het kabinet echt krankzinnig.