[HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura1982

Berichten: 4078
Geregistreerd: 23-01-04

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 21:12

Mella fijn om soms van de zijlijn te kijken of ze bij een ander ook doe grappen uithalen.

Nouvelle succes morgen bij Herman dat word hard werken.

Noukie lekker hoor het bos in. Hebben jullie het droog gehouden?

droversrun

Berichten: 1027
Geregistreerd: 23-02-07

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 10:34

Haha ja asociaal gewoon he?! De eerste jury was een 8ens en 4en jury en de tweede jury was een 6jes jury.. bij de eerste proef was ik eerste met 20 punten verschil op de nummer 2 en de tweede proef was ik 4de (over de Z1, Z2 en zzlicht) . Achja ik had gelukkig nog maar 1 puntje nodig en dat is gelukt zullen we maar zeggen. Over 2 weken gaan we zzlicht proberen, ben heel benieuwd!

Nouvel; veel plezier bij Herman vandaag!
Laura; leuk bij Marc, ben heel benieuwd wat je ervan vindt.
Noukie; lekker hoor het bos in, wanneer had jij nou weer wedstrijd staan?

Ohja mijn laarzen zijn binnen! Ze zitten prima, zelfs nog iets wijd bij mijn kuiten ipv te klein maar vind ik wel fijn want dan pas ik er ook van de winter in met een iets dikkere broek.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Laura1982

Berichten: 4078
Geregistreerd: 23-01-04

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 10:53

Heel mooi subtiel DR.
Hoe is het met jou Elias nakomeling?

Nimber

Berichten: 26554
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 15:10

Mooi DR! Spannend ook zzlicht.


Afbeelding
Afbeelding

Ik heb donderdag en vandaag even de buurt verkend

Laura1982

Berichten: 4078
Geregistreerd: 23-01-04

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 16:26

Leuke foto's Kim fijn als je zulke mooie natuur in de buurt hebt om te genieten

Noukie
Berichten: 10947
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 20:28

Heerlijk Kim!
En je laarzen zijn echt gaaf geworden DR

Ik mocht vandaag. Echt heel blij met ons debuut, ondanks dat ik teveel rommels had voor winst. Hij pakte echt mega aan en dat is wel eens anders geweest. Daardoor in galop wat foutjes en storingen, maar ondertussen moest ik gewoon lachen omdat hij een soort heet werd Ipv half af te slaan. Drafgedeelte was goed, ac lijn gevonden dit keer en bijna alleen maar zevens. Dat is wel eens anders geweest.

Laura1982

Berichten: 4078
Geregistreerd: 23-01-04

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 20:29

Super noukie!! Tof dat Hij aan bleef en zo goed zn best deed

Nimber

Berichten: 26554
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 17:38

Goed bezig Noukie!

_Snow_White

Berichten: 3191
Geregistreerd: 16-07-08
Woonplaats: Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 17:52

DR; wow :oo Mooie laarzen ook!
Laura; hoe was het bos?
Nouvel; hoe was de les bij Herman?
Noukie; ziet er mooi uit, lekker even uitwaaien. Top debuut ook!
Nimber; die buurt wil ik ook wel verkennen :))

Wij hebben dit weekend weer les gehad, in 40 graden... %)
Voorheen hadden we iedere keer gecanceld omdat het zo heet was, maar sinds dat de hittegolf nog even blijft hebben we ons maar aangepast. Tijdens de les hebben we de paarden een paar keer afgesponsd en ook extra electrolyten gegeven, ik had er zelf denk ik bijna meer last van.
Roz deed het wel echt super, ze gaat zich steeds beter dragen en de spanning wordt minder.

Laura1982

Berichten: 4078
Geregistreerd: 23-01-04

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 19:32

SW bosrit was super douwe had er zin in maximale uitgestrekte draf door het bos heen enorm gelachen en genoten samen.

Noukie
Berichten: 10947
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 20:34

Thanks all!

SW, holy sh*t niet te doen! Wel heel lekker dat Roz ondanks de hitte zo fijn ging.

En Laura lekker genoten van het bos, top!

Ik vind m zo leuk <3
Afbeelding

droversrun

Berichten: 1027
Geregistreerd: 23-02-07

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 08:49

Oh heerlijk Kim, was je met Maaike samen of niet? Is dit kootwijk?
Noukie wat fijn je debuut :D Waar was je nou naartoe geweest? Even die afstemming in de galop beter krijgen en dan moeten het met die cijfers uit je drafgedeelte erbij vast snel goedkomen. :)
Ohh S_W 40 graden is wel echt heel heftig hoor, voor mij is 30 wel echt de max maarja ik snap ook dat als die hitte aanhoudt dat je je er op een gegeven moment maar bij neerlegt.

Ander leuk nieuws vanaf mijn kant, het NK gaat toch door zoals jullie misschien wel voorbij hebben zien komen en Winnie en ik zitten er nog steeds gewoon bij. :D Hebben jullie misschien leuke tips voor een kur op muziek?

Nimber

Berichten: 26554
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 09:15

DR klopt! Lekker naast de stal volop genieten.
Wat gaaf dat je naar het NK gaat!

Laura1982

Berichten: 4078
Geregistreerd: 23-01-04

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 10:08

SW wauw wat een temperaturen hoe hou je het vol.
DR super gaaf door naar het NK! Wil je iets met veel tempo of juist wat rustiger? Muziek van de to fast to furious films vind ik altijd erg tof.

_Snow_White

Berichten: 3191
Geregistreerd: 16-07-08
Woonplaats: Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 13:28

Laura1982 schreef:
SW bosrit was super douwe had er zin in maximale uitgestrekte draf door het bos heen enorm gelachen en genoten samen.


Klinkt top! :D

Gefeliciteerd DR!
Qua muziek ligt het er natuurlijk aan wat voor een paard Winnie is. Ik kan me niet helemaal herinneren hoe hij beweegt.

droversrun

Berichten: 1027
Geregistreerd: 23-02-07

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 14:29

Dat is een goede S_W. Nou laat ik heeeeel gek doen dan en een filmpje van ons Z2 debuut hier plaatsen: https://www.youtube.com/watch?v=NCSun8VmdSI&t=10s Ik hoor het graag als jullie leuke ideeën hebben. Ik zit zelf wel aan kippenvel/wat zwaardere muziek te denken.

DreamGuide

Berichten: 2016
Geregistreerd: 10-08-14

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 14:34

Ik reageer later even op de rest hoor! Maar ff tussendoor, @droversrun je kunt evt op YouTube even kijken voor de muziek van tsfh, Peter Crowley, Tybercore, audiomachine en soortgelijken. Die hebben vaak kippenvel muziek en een enorme selectie zodat je zelf wat samen kan stellen.

Laura1982

Berichten: 4078
Geregistreerd: 23-01-04

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 15:20

DR misschien even kijken naar de muziek van Sanne voets met demantuur zij heeft meestal wel stoere muziek. Vind hem wel beetje gelijk bewegen.

droversrun

Berichten: 1027
Geregistreerd: 23-02-07

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 16:57

Ja Sanne is mijn directe concurrent omdat ze in dezelfde grade rijdt als ik. Dus moet net zo’n indrukwekkende en moeilijk kur zijn als die van haar maar wel origineel.

cindyy_1993

Berichten: 437
Geregistreerd: 10-02-14
Woonplaats: Middenbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 12:13

Nimber wat een onwijs leuk artikel! Ik was een paar weken geleden ook benaderd inderdaad omdat ik had meegedaan aan de Hoefslag@home competitie. En hij blijft toch wel enorm hoor.. 1.88 :wow:

Mella altijd fijn inderdaad om eens iemand anders te laten knutselen! Hopelijk pakt het ritme in de wedstrijden positief uit :D Zag je weer op de lijst staan ook bij mijn achterburen :)

DR Zoooooo wat een score weer!! :wow: En wat een verschil met je tweede proef haha. Wat zijn je laarzen gaaf! Hou ik wel van, dat subtiele :D Gaaf dat je naar het NK mag!! Heb net je filmpje even bekeken, wat ziet Winando eruit als een heerlijk paard zeg! Jaloers op die draf haha.

Laura leuk je clinic! Ben benieuwd!

Noukie heerlijk genieten hoor in het bos <3 En wat goed dat hij zo aan bleef met je debuut!! Even de galop afstemmen en dan vliegen de cijfers omhoog :D En hij is knap!

SW jeeeeetje 40 graden :wow: ik les meestal al niet als het boven de 25 uit komt hier hahaha. Maar kan me voorstellen dat als het zo lang aanhoudt je toch weer wat wil gaan doen.


Ik had de afgelopen week steeds geen zin om te gaan rijden in de bak met Fes... Dus vrijdag maar aan de longeerlijn gedaan, zaterdag toch opgestapt om te rijden en dat ging dramatisch haha, dus ben toen maar gaan galopperen en wat met de wisseltjes gaan spelen (Yay, hij kan ze weer om de 2 passen!). Zondag ook geen zin dus iemand overgehaald om samen een stukje naar buiten te gaan. En meneer wordt daar echt stoer in en krijgt steeds meer zelfvertrouwen! Gewoon voorop! :D Helaas niet zo'n mooi uitzicht als bij jullie, maar dan toch best wel genieten haha.

Afbeelding

En afgelopen maandag is de (nieuwe!) cranio geweest voor het eerst. Echt een heel leuk mens! Ze wil in samenwerking met de fysio gaan kijken voor een gezamenlijk behandelplan en gaat even al zijn huidige supplementen en voer uitpluizen en kijken wat hij nodig zou hebben aan supplementen evt. Nu even een paar dagen rustig aan, en aangezien ik vrijdag een weekendje naar Valkenburg ga, wordt het waarschijnlijk een weekje rustig aan :D komt goed uit zo met mijn "geen zin" periode :')

Noukie
Berichten: 10947
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 17:41

DR, ik was in Zeist. Echt dikke prima, sowieso om de hoek voor mij en fijne baan.
En echt top nieuws van het NK! Kur tips niet echt, ja, accent music vind ik echt mooie kuren maken, daar is dan ook wel terecht het prijskaartje naar.
Jullie zijn echt gaaf samen, en zo stil als jij zit ook, respect, echt :+

Cindy, even tijdelijk geen zin kan ook geen kwaad toch? Zeker niet als je het zo lekker creatief oplost als je nu doet! Lekker zo uitwaaien. En klinkt goed met die behandeling en vervolg. Enjoy je weekend weg!

Mijn les moest onverwacht schuiven vanmiddag, voorzag een motivatieprobleempje bij mezelf, maar uiteindelijk viel dat alles mee. Was lekker met de wissels aan het puzzelen en kwam ineens aan drie op de lange zijde _/-\o_ ook heel fijn draven weer. En ergens best lekker dat ik nu al thuis en klaar ben toch ook. Klein beetje druk is het wel lately. Als het goed is volgende week wel weer aan de bak.

Nimber

Berichten: 26554
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 07:03

Noukie jammer dat je les niet door ging maar even een keer op tijd thuis is ook wel lekker.

Cindy leuk Valkenburg! Even een pas op de plek is niet erg toch ik heb t een paar jaar terug ook steeds gehad. Bij mij bleef t duren en uiteindelijk heb ik t paard verkocht. Na 3 maanden ging t toch kriebelen en daar kwam Ice.

Ice was gister echt enorm druk en heet. Hij heeft 20 minuten lopen stuiteren en een heel drama gemaakt vanwege een duif in de bosjes. Ik heb t maar opgegeven. Normaal is hij nooit zo dus dan ga ik er ook maar geen ruzie om maken. Vandaag is ie vast wel weer normaal

Kimmutjuh89

Berichten: 586
Geregistreerd: 18-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 09:37

Oef, jongens... wat heb ik veel terug te lezen := Dit ga ik nog doen, hoor!

Hier gisteren voor het eerst weer met mijn paard op pad geweest sinds mijn zwangerschap en bevalling. Laatste keer was ik 17 weken zwanger, nu is mijn baby’tje 10,5 week oud alweer <3
Ik wilde dit zonder de stress van een wedstrijddag doen, dus ben naar een clinic geweest in Herveld van Jorgen Ros. Franco vond het in het begin best spannend, maar ging al heel snel heel fijn! Dus de kop is eraf; we kunnen weer! **\O/** **\O/**

Losrijden:

Afbeelding

Langzaam oppakken:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Laura1982

Berichten: 4078
Geregistreerd: 23-01-04

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 09:41

Kim gefeliciteerd met je kleintje.
Stoer dat je gelijk maar naar een clinic gegaan bent.

ZwarteHeks

Berichten: 607
Geregistreerd: 19-07-19
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 12:16

Hoi, ik kom even binnenvallen. :wave:

Ik heb al een aantal pagina's gelezen, wat een scores komen voorbij in het Z1 :wow: Kan ik alleen maar over dromen, met m'n neerwaarts gebouwde heksje :=

Ik heb gisteren mijn Z1 debuut gereden in Uden met mijn merrie Elena. Ik ben zelf nog nooit hoger dan het M2 geweest, het is flink wennen, een proef van 7 minuten en een 20x60 bak met 6 extra letters. Ik moest dan ook gisteren aan het zuurstof, wat een hitte ook ineens. >;)

In het algemeen heel tevreden, want ik was zenuwachtig als de pest. Elena was ontzettend heet en voor m'n been, dus ik moest echt oppassen met m'n hulpen. 202,5 en 203,5 (zo zuur 0,5 :Y)) Ik weet gelukkig dat er zoveel meer in zit, maar was wel echt met de jury eens. Het was het allemaal net niet. Ze liep achter de loodlijn heel de tijd, niet lekker opgericht, gewoon zonde. Gelukkig wel wat 7's en 8en gekregen, dus het kan wel. Ik heb hier een stukje film van proef 25. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.