[HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Noukie
Berichten: 10943
Geregistreerd: 27-12-01

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 20:35

Echt he, zulke mooie kleuren nu!
Ik was er vorig weekend en echt, ondanks de regen, zó lekker
Misschien wel een plan voor zondag eigenlijk :)

Laura1982

Berichten: 4072
Geregistreerd: 23-01-04

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 20:37

Ja deze tijd van het jaar is prachtig. Douwe werd vanmiddag door mijn zusje op een bosrit getrakteerd hij heeft er ook echt van genoten en zij ook lekker samen uitwaaien en verstand op nul.

Noukie
Berichten: 10943
Geregistreerd: 27-12-01

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 20:42

Heerlijk, echt fijn ook dat je zusje dat met m kan doen. Toch weer mooie afwisseling naast het longeren

roosje78Jarig

Berichten: 2255
Geregistreerd: 10-09-07
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 08:02

Dank jullie wel. Ben ook erg blij met mijn rode boef!

Eerste keer er weer op is altijd spannend, Laura. Je was toch bevallen? Nog gefeliciteerd!

Zelf kan ik bij ons bij de vereniging oefenen. Alleen heb ik wat lichamelijke probleempjes momenteel, dus ik zit er amper op. :+ Hoperlijk kan ik begin volgende week weer goed beginnen met trainen, maar of dat voldoende op tijd is om echt klaar te zijn voor de wedstrijd weet ik nog niet. Anders zet ik het nog om naar het M2.

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 08:28

Welkom Roosje!
Veel succes!

Noukie schreef:
Gaat ie wel fijn Nouvel? Ook qua weerstand/fitheid? Bos is ook lekker :)


Ja ik zal het afkloppen, want het is weer najaar...
Maar tot nu toe gaat ‘ie qua gezondheid best goed.
Met die nattigheid wel even gevoelige voeten gehad, maar verder ziet ‘ie er prima uit.
Fit ook, meer looplust lijkt het wel, dus wie weet hebben de laatst doorgevoerde aanpassingen gewerkt.
Moet binnenkort mest opsturen naar Den hoek voor controle.

Nu een paar daagjes Someren en dan weer aan de slag!

_Snow_White

Berichten: 3191
Geregistreerd: 16-07-08
Woonplaats: Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 12:43

Welkom Roosje & leuke vos!
Ik hoop dat de aanpassingen blijven werken, het klinkt hoopvol Nouvel :j


Ik heb zo'n zin in dit weekend, heb kaarten gewonnen voor een 2-daagse Ingrid Klimke clinic.
De eerste dag is volledig dressuur gefocused, dus ik ben benieuwd :D

Laura1982

Berichten: 4072
Geregistreerd: 23-01-04

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 14:08

Wat leuk SW heel veel plezier alvast. Verslagje met foto's vinden we altijd leuk hihi.

droversrun

Berichten: 1027
Geregistreerd: 23-02-07

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 10:12

Mooie foto's nog Janine! :D Heb je alweer een nieuwe datum voor een wedstrijd staan? Ja blijft sowieso tm eind november bij Amber, maar misschien wel langer even kijken hoe het gaat... Ik ga haar niet ophalen als ze nog niet heeft bereikt wat ik wil dat ze met haar bereikt zeg maar. Enige is dat eind november ook de Witte van Moort selecties weer beginnen en ik daar wel mee wil rijden dus moet even kijken hoe we dat gaan doen. Binnenkort maar eens een keertje langs.

Welkom Roosje, leuke vos heb je :)

Fijn dat het goed met jullie gaat Nouvel! Hopelijk blijft het zo, volgende week wordt het wel weer opeens een stuk kouder..

Heerlijk bosritjes he Noukie, het is wel alleen echt drijfnat buiten na alllll die regen. Hopelijk dat het komende dagen weer eens wat droger blijft want het is wel echt een natte bende in het bos.

Hier lekker naar Texel geweest afgelopen dagen met Watse. Heerlijk genoten :)!

Laura1982

Berichten: 4072
Geregistreerd: 23-01-04

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 10:14

DR ik zag het voorbij komen op de pagina van joyce die wedstrijden. Oohh lekker naar Texel!

roosje78Jarig

Berichten: 2255
Geregistreerd: 10-09-07
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 09:15

Dank jullie wel voor jullie welkom!

Wat heerlijk om naar Texel te gaan met je paard, Droversrun! Had je daar een box gehuurd bij een manege of juist een verblijf met je paard? Of is Watse je partner? :o

Klinkt goed, Snow White! Lijkt me super interessant! Ben benieuwd wat je er van mee gaat nemen.

Hopelijk blijft je paard dit jaar goed, Nouvel. Najaar en winter zijn toch altijd een beetje verminderde weerstand.

Hier vanmorgen al gereden en het arme dier zit zo dik in zijn vacht dat na 15 minuten hij al zeiknat was. Dus a.s. weekend gaan zijn haren er voor het eerst af. Hij had ook jeuk met borstelen, dus denk dat het hem wel goed zal doen. Ben wel een beetje angstig. Hij heeft in de zomer zo'n dunne vacht dat hij altijd plekjes krijgt, dus ik hoop dat zijn haren het scheren aan kunnen.

Laura1982

Berichten: 4072
Geregistreerd: 23-01-04

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 13:02

Ik mag een supplement via horsefitshop testen van horse first cuppra. Dit omdat douwe ook altijd moeilijk door de vacht komt en veel vacht krijgt. Nou serieus ik gebruik het nu 2 weken en merk enorm veel verandering. Hij verhaart super veel en zn vacht voelt ook zachter aan. Ik hoef waarschijnlijk niet te scheren voor het eerst in jaren.hij heeft ook meer energie en zit duidelijk nog beter in zn velletje/tussen de oortjes.Kan het Jullie zeker aanraden mocht je iets zoeken hiervoor.

Noukie
Berichten: 10943
Geregistreerd: 27-12-01

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 20:11

Fijn dat ie aardig fit is Nouvel! Benieuwd hoe hij t weer oppakt na de bosvakantie :)

Roosje, sterkte met je lichamelijke problemen dan en hopelijk snel weer fit (of zit die optie er eigenlijk niet bij?)
Snap je zorg mbt vacht. Hier ook zo'n mega gevoelige huid, maar gelukkig nog nooit hoeven scheren, dus in de winter zit t meestal wel goed.
Laura, wat goed dat Douwe zo goed op dat supplement reageert joh, dat is wel fijn! Zeker als je daar door zo'n winactie achter komt. En voor hun ook mooi, want je bent direct echt een ambassadeur.

SW wat gaaf!!! Veel plezier alvast!

Lekker Texel DR, fijn dat je even kan uitwaaien. En idd, vorige keer zat echt álles onder de modder, tm mn cap. Maar hey, we hebben lol gehad :D Al vind ik droger wel fijner... :+

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 22:20

Interssant Laura, fijn dat je zoveel verschil merkt!

Roosje, is ook wel erg warm voor ze deze dagen...
Hier moeten ze ook nog geschoren, leek eerst niet nodig maar ze krijgen nu toch aardig haar.

Dr, oh heerlijk zeg Texel, wat gaaf!

Sw, Wow gaaf, veel plezier!

Onze daagjes boscrossen zitten er weer op, vandaag weer naar huis en dagje vrij voor ‘m, morgen les, kijken of we het nog een beetje kunnen... 8-)

Mijn ouders zijn van de week nog een dagje geweest en mijn moeder heeft nog wat foto’s gemaakt

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Laura1982

Berichten: 4072
Geregistreerd: 23-01-04

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-19 06:01

Nouvel mooie foto's en aan het glimlach te zien maximaal genoten.
Vandaag controle in het ziekenhuis en dan klim ik er morgen weer op ben zo blij als een klein kind.

Ja deze tijd van het jaar is altijd lastig ene moment nog een mooi dun vachtje en volgende moment zijn het ontplofte teddyberen.

Noukie die modder houd je op andere manieren ook lekker bezig kan je weer jr tuig poetsen.

Noukie
Berichten: 10943
Geregistreerd: 27-12-01

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-19 08:27

Wat een gave foto's weer Nouvel!

Hahaha, ja klopt. Dat heb ik de dag erna maar gedaan toen alles droog was. Alhoewel mn martingaal toen nog steeds sort of vochtig was _O-
Speaking of, volgend weekend gaan we "crossen" :D :D Jeuj

Ik duim voor je Laura, superfijn als je er weer op kan!

droversrun

Berichten: 1027
Geregistreerd: 23-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-19 09:01

Haha nee Watse is een van mijn paarden inderdaad Roosje ;) We huren daar altijd boxen bij The Eagles Ranch en een vriendin van mij heeft daar een huisje 5 min vederop, dus dat is altijd ideaal eigenlijk.
Oh interessant Laura, vooral Jonne bij mij heeft daar ook last van. Die maakt echt 365 dagen per jaar een wintervacht aan. Behalve wanneer ze drachtig is en ik haar dekens op wil doen, dan blijft ze wel in haar zomervacht hangen :+
SW ik had jouw reactie per ongeluk genegeerd in mijn vorige post, sorry! Heel veel plezier van het weekend, worden er fotos gemaakt?
Mooie foto's Nouvel, ziet er heerlijk uit in het mooie bos :D

Ohhhhh ladies, het was uitverkoop bij Koole Ruitersport gister...........
Afbeelding

Laura1982

Berichten: 4072
Geregistreerd: 23-01-04

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-19 09:14

DR hahaha goed geshopt! Ik zag op fb filmpje van de rij voorbij komen...mijn god niet normaal haha

droversrun

Berichten: 1027
Geregistreerd: 23-02-07

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-19 11:29

Haha het is vreselijk, schaam me er een beetje voor :+ maar het derde paar was gratis, dan kan ik die niet laten staan toch?

Ja ik was er eind de ochtend en heb toen nog 45 min moeten wachten, maar dat was eerlijk gezegd wel te doen. :)

Laura1982

Berichten: 4072
Geregistreerd: 23-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-19 11:33

Zou ik ook gedaan hebben zeker als het uitverkoop is die laarzen zijn altijd kostbaar dus paar gratis ben je gek als je het niet doet.

Ik heb speciale maten dus is sowieso duur shoppen wat laarzen betreft.

Laura1982

Berichten: 4072
Geregistreerd: 23-01-04

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 15:32

Vandaag heeft een gouden randje heerlijk om weer op douwe gezeten te hebben klein drafje en galopje gedaan en verder lekker stappen alles bij elkaar kleine 20 min erop gezeten morgen ongetwijfeld spierpijn maar meer dan waard

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 15:48

Ah super fijn zeg!

Dr, Wow 3 dozen laarzen, jij kunt even vooruit!
Heb je foto’s hoe ze eruit zien?
Wat een mazzel dat je zo passende kunt vinden!

Noukie
Berichten: 10943
Geregistreerd: 27-12-01

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 16:01

hahahah, DR, lekker geshopt :D Foto idd? O:)

Laura wat fijn! <3

droversrun

Berichten: 1027
Geregistreerd: 23-02-07

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 17:00

Oh heerlijk zeg Laura, rijkdom <3

Haha ja die heb ik wel....
Afbeelding

Laura1982

Berichten: 4072
Geregistreerd: 23-01-04

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 19:14

Wauw prachtig DR! Vooral die lichte laarzen

roosje78Jarig

Berichten: 2255
Geregistreerd: 10-09-07
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 15:40

Woh, je bent lekker bezig geweest, Droversrun! :)) De rechtste is mijn favouriet! En wat klinkt dat lekker dat jullie dat zo hebben kunnen doen! Genieten!

Wat fijn, Laura, dat je ondertussen er weer een keer op hebt kunnen zitten. Na die keer al weer vaker gereden?

Alles weer schoon gekregen, Noukie? En bedankt voor de tip. Misschien is dat wat voor volgend jaar om op tijd mee te beginnen.

Mooie foto's, Nouvel! Dat ziet er heerlijk uit!

Ondertussen sta ik nu helemaal naast het paard. Ik ben 2 weken geleden door mijn rug gegaan en de fysio die ik had, was ik niet tevreden over. Dus vandaag naar een andere geweest die ook manueel therapeut is. Hij heeft mij gekraakt en nu een week rustig aan. Dus hopelijk volgende week maandag weer kunnen rijden en uberhaupt deze week weer kunnen bewegen. Dat zou al heel fijn zijn.
Wel hebben we afgelopen vrijdag Forza geschoren en hij is super knap <3 geworden. Zal zo de foto uploaden.