Tips en tops voor L2 debuut??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kimmutjuh89

Tips en tops voor L2 debuut??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-17 21:45

Hallo allemaal,

Op dit moment zijn mijn paard en ik L1+9.
Op 19 februari heb ik mijn laatste L1 wedstrijd gepland staan. Ik verwacht daar mijn laatste winstpuntje te rijden. Op 26 februari staat ons L2 debuut gepland!! *\o/*
Ik zag dat het wijken nu helemaal tot aan de hoefslag moet en dat er nu halthouden en paar passen achterwaarts bij komen.

Wie heeft recent ook de overstap gemaakt of kan zich deze nog goed herinneren? Hebben jullie nog tips en tops voor ons?
Echt super bedankt! :D

Afbeelding

Merel_Brit

Re: Tips en tops voor L2 debuut??

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 11:27

Ik vond de overstap naar het L2 nog best wel groot. In de figuren veranderen er niet heel veel dingen, maar in de beoordeling wel. In het L1 kom je nog wel eens weg als je paard wat langer wordt, een kleine wiebel maakt etc, maar in het L2 kreeg ik daar ineens wat opmerkingen over.
Ik merkte dus dat je in het L2 goed moet letten op een nette (wat meer opgerichte) aanleuning, en vooral netjes op de letter je figuren rijden. Naar buiten vallen op de volte bijv, wordt streng beoordeeld. Heel veel succes in ieder geval! Ik begin volgende week met mijn jonge paard opnieuw aan het L2.

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 23:23