De afgelopen 1.5 jaar ben ik met mijn paard aan de slag gegaan met het inrijden/doorrijden. Toen ik met haar begon mistte ze nog heel veel spieren en had ze net een aantal lichamelijke problemen achter de rug.
Nu is ze 5 en komen we op het punt dat ze rustig in een werkhouding het contact met de hand aanneemt, op haar eigen benen loopt, haar rug lift en fijn kan buigen.
Omdat dit nu redelijk bevestigd begint te worden, denk ik eraan om binnenkort eens langzaamaan wat Hors concours B proefjes mee te gaan rijden (en later dus officieel). Maar omdat ze nog niet zo sterk bespierd is, zie ik soms in de spiegel dat ze nog erg 'lang' loopt in haar lichaam (misschien klinkt uit elkaar loopt wat beter), ondanks dat ze haar rug lift en gewoon spoort.
Zou dit problemen op kunnen leveren in de B met de punten? Dat het als onvoldoende wordt gezien dat ze nog moeite heeft met echt bij elkaar komen?
Alvast bedankt

) De rest van de foto's die ik heb loopt ze voor haar niveau fijn bij elkaar, dus vandaar dat ik deze als voorbeeld pak. Normaal loopt ze ook zo 'lang', maar dan met een ontspannen hals en minder power, waardoor het eruit ziet alsof ze heel sterk uit elkaar loopt. 
)