https://www.youtube.com/watch?v=PLIrSaOYK9U
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ashleytjuhh schreef:Waar ik zelf tegen aan loop os als ik alleen train ze goed loopt. Maar zodra er iemand bij rijd of kijkt vast het helemaal mis. Ligt niet aan het paard maar aan mij.
Heb dan de hele tijd het gevoel dat ik moet presteren en zelf iets mis doe waardoor ze niet meer loopt als daarvoor.
Hier loop ik dus ook op wedstrijden tegen aan
Het is dan al zo gespannen dat de proef gewoon verschrikkelijk slecht gaat. Ihashe schreef:Ashleytjuhh schreef:Waar ik zelf tegen aan loop os als ik alleen train ze goed loopt. Maar zodra er iemand bij rijd of kijkt vast het helemaal mis. Ligt niet aan het paard maar aan mij.
Heb dan de hele tijd het gevoel dat ik moet presteren en zelf iets mis doe waardoor ze niet meer loopt als daarvoor.
Hier loop ik dus ook op wedstrijden tegen aan
Ik heb het zelfde, als iemand kijkt ga ik anders rijden.
Misschien kunnen jullie iets met het antwoord?
Let vooral op de inhoud haha
Zodra ik antwoorden gefilmd heb deel ik ze met jullie! Gypsy schreef:Inrijden gaat bij mij altijd heerlijk. Maar dan.
Als ik de ring in kom raak ik in de stress. Nu moet het gebeuren. De jury kijkt, en vaak ook wel een hoop bekenden. Ik wil dan zo graag laten zien dat ik het echt wel kan.
Vaak is er bij je paard ook een beetje spanning, vanwege de vreemde omgeving.
Ik span mijn lijf, paard spant z'n lijf, en ik wil al niet eens meer beginnen aan de proef.Het is dan al zo gespannen dat de proef gewoon verschrikkelijk slecht gaat.
Ik start nu gewoon nooit meer.