de entingen van mijn paard zijn ondertussen chaos. Ik probeer de situatie uit te leggen:
in 2014 is haar enting verlopen en in 2015 heb ik haar dus 2 x laten enten. Netjes binnen 92 dagen, tegen influenza. Enige probleem, de aantekening zit op de verkeerde pagina. Deze hebben ze gezet op "andere dan influenza entingen".
Ok, beetje onhandig, maar wellicht kan ik met een verklaring van de dierenarts alsnog aantonen dat ze goed geënt is. Helaas is de enting van 2016 (overigens netjes op de juiste pagina) na een jaar en 3 dagen gezet.
Op zich allemaal geen drama, maar ik heb me kunnen selecteren voor de regiokampioenschappen en je kunt er natuurlijk donder op zeggen dat ze de enting controleren
Moet ik mijn paard nu dus nogmaals laten enten? Als ik het nu doe, ben ik op tijd voor de regio en binnen de 92 dagen na de enting van 2016. Hoe streng zijn ze op die 3 dagen?
Bij mij ook ooit voorgevallen dat de datum etc verkeerd was gezet, is allemaal netjes opgelost en paard is gewoon door internationale keuring geraakt toen.