BB-proef en lidmaatschap

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

ual_95

BB-proef en lidmaatschap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-16 12:18

Hallo!

Ik heb gezocht op de site van de KNHS en op het forum, maar ik kan maar geen antwoord vinden op mijn vraag: Heb je een lidmaatschap van een vereniging nodig om een BB-proef te mogen rijden?
Ik heb begrepen dat dit lidmaatschap nodig is om een startpas aan te vragen, maar voor een BB heb je geen startpas nodig. Heeft iemand enig idee? :?

We are not makers of history. We are made by history.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 12:21

Een lidmaatschap van de vereniging is inderdaad nodig. Je hoeft echter geen startpas te hebben!

edit: toch niet helemaal waar wat ik zeg :
Citaat:
VRAAG 1: WAT IS DE NIEUWE KLASSE BB?

De nieuwe klasse BB is een laagdrempelige en toegankelijke instapklasse, bedoeld om op ongedwongen wijze kennis te maken met de wedstrijdsport en wedstrijdervaring op te doen. De klasse BB is niet verplicht.

Wie kan meedoen aan de BB?
Iedereen die lid is van de KNHS kan meedoen aan de BB. Je hebt geen startpas nodig. Je kunt dus ook meedoen als je niet bij een vereniging rijdt, maar wel een FNRS Ruiterpaspoort, KNHS Menbewijs of KNHS Ruiterbewijs hebt of individueel lid bent van de KNHS.
Laatst bijgewerkt door Celiien op 18-11-16 12:23, in het totaal 1 keer bewerkt

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 12:22

Laatst bijgewerkt door Kidde op 18-11-16 12:28, in het totaal 2 keer bewerkt

Celiien

Re: BB-proef en lidmaatschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 12:23

Zie mijn edit, klopt!

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

ual_95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-16 12:26

Celiien schreef:
Een lidmaatschap van de vereniging is inderdaad nodig. Je hoeft echter geen startpas te hebben!

edit: toch niet helemaal waar wat ik zeg :
Citaat:
VRAAG 1: WAT IS DE NIEUWE KLASSE BB?

De nieuwe klasse BB is een laagdrempelige en toegankelijke instapklasse, bedoeld om op ongedwongen wijze kennis te maken met de wedstrijdsport en wedstrijdervaring op te doen. De klasse BB is niet verplicht.

Wie kan meedoen aan de BB?
Iedereen die lid is van de KNHS kan meedoen aan de BB. Je hebt geen startpas nodig. Je kunt dus ook meedoen als je niet bij een vereniging rijdt, maar wel een FNRS Ruiterpaspoort, KNHS Menbewijs of KNHS Ruiterbewijs hebt of individueel lid bent van de KNHS.

Superfijn, dankjulliewel! Ik zie door de bomen het bos niet meer op de site. Ik ga dan toch maar eens een poging wagen in januari.. ;)

We are not makers of history. We are made by history.

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 12:39

ual_95 schreef:
Superfijn, dankjulliewel! Ik zie door de bomen het bos niet meer op de site. Ik ga dan toch maar eens een poging wagen in januari.. ;)

Ik had het zelf via de zoekfunctie gevonden ;) Bij deze link staat alle info bij elkaar: https://www.knhs.nl/wedstrijden/impulsrubrieken/

Alvast succes!

MiljaPony

Re: BB-proef en lidmaatschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 17:32

Ik heb in augustus BB gestart, zit niet bij een rijvereniging (wel FNRS manege?) en geen startpas. Ze wisten niet eens me achternaam omdat wij altijd met hele club van stal gaan. Heel makkelijk dus

If nothing goes right, go left :D

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie