startpas/zitcompetitie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Melewel94

startpas/zitcompetitie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-16 14:02

Hoi bokkers!

ik wil aankomend jaar weer meedoen met de zitcompetitie. maar, ik heb nu een bijrijdpaard waar ik wedstrijden mee kan starten! maar je mag natuurlijk geen startpas hebben als je mee wil doen. nu is het nog allemaal vers en nieuw en ik vermoed dat we sowieso geen wedstrijden gaan rijden binnen het half jaar. mijn idee was dus om eerst impuls proeven te doen en kijken hoe het gaat en vanuit daar de starten naar de B. als je een dag-startpas hebt, en dan zo af en toe een wedstrijdje rijdt, laten we zeggen 1x in de maand of 2 maanden, mag je dan ook niet meedoen met de zitcompetitie? aangezien de geldigheid maar een dag is?

dankjewel!

Saaams

Re: startpas/zitcompetitie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 14:19

Dat heb ik toen ook opgezocht. 100% zeker weet ik het niet maar volgens mij mag dat tot je L gepromoveerd bent.

Melewel94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-16 15:07

Saaams schreef:
Dat heb ik toen ook opgezocht. 100% zeker weet ik het niet maar volgens mij mag dat tot je L gepromoveerd bent.

als dat zo zou zijn heb ik nog wel even haha! ze kan de oefeningen van de M wel aan, maar ik moet natuurlijk wel gewoon in de B beginnen :') had de knhs ook al een berichtje gedaan, maar nog geen reactie. ;)