Oefenspringen of indoor oefencross omgeving Deventer.

Moderators: Pistasche, C_arola, Dyonne, Apple, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

kado18

Oefenspringen of indoor oefencross omgeving Deventer.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-16 17:05

Hey!

Ik vroeg me af of er binnenkort in de omgeving van Deventer oevenspringen of oevencross indoor is?

Het liefst lopend te bereiken rond Deventer ivm geen auto en rijbewijs. Trailer is aanwezig dus als iemand eventueel tegen ververgoeding een auto en rijbewijs heeft zouden we hier graag gebruik van maken.

Mvg,
Kado18

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 17:26

Om Deventer weet ik zo niet. Wel op donderdag bij Fam. Tiebot in Olst. Volgende week maandag in Raalte en veel wedstrijden hebben BB springen, maar dan moet je wel lid zijn van een vereniging. Neem even een kijkje op startlijsten, daar staat ook veel op. (en het is oefenspringen ;) )

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 18:04

Bathmen heeft begin januari indooroefencross. Heeten heeft morgen oefenparcours en Raalte volgende week maandag. Verder staat er in x per maand een oefenparcours in de manege van Bathmen en is er elke donderdag oefenparcour bij Tiebot in Olst.

Ik weet niet aan welke kant van Deventer je woont maar als je aan de lettele/schalkhaar kant woont is bathmen wel loopend te doen.

Floor V. Silverlea Spiderman: Eindstand M spr, L1 dress & B SGW
Colet V. Hemmingway: B+0 dress, B+13 L startgerechtigd spr. B+0 SGW

'schoentje'

kado18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-16 20:16

nicole_floor schreef:
Bathmen heeft begin januari indooroefencross. Heeten heeft morgen oefenparcours en Raalte volgende week maandag. Verder staat er in x per maand een oefenparcours in de manege van Bathmen en is er elke donderdag oefenparcour bij Tiebot in Olst.

Ik weet niet aan welke kant van Deventer je woont maar als je aan de lettele/schalkhaar kant woont is bathmen wel loopend te doen.

Pony staat richting lettele dus als ik het goed begrijp is elke maand een in bathem, ga even kijken ;)

nicole_floor

Re: Oevenspringen of indoor oevencross omgeving Deventer.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 21:37

Jaa ik dacht altijd dat het de 3de week van de maand was. Maar weet het niet zeker, het is alleen met het indoorsezoen. Ik denk dat het in november weer begint. Moet dan wel van te voren de bak reserveren zeg maar.

Floor V. Silverlea Spiderman: Eindstand M spr, L1 dress & B SGW
Colet V. Hemmingway: B+0 dress, B+13 L startgerechtigd spr. B+0 SGW

'schoentje'

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie