Ze had een paar foutjes, maar de rest ging erg netjes.
Bij de prijsuitreiking bleek ze tweede te zijn met 192 punten. Aangezien het in deze kring om de punten gaat (en niet om de plaatsingpunten), was het nog erg spannend en kon het alle kanten op....
Toen bleek dat ze kringkampieon was geworden!! Erg gaaf...klein feestje gevierd, en toen weer terug naar huis.

Zondag was het mijn beurt, om voor het eerst zz-licht te starten. Naar Ermelo gereden en nadat ik mijn duim tussen de deur had gekregen (erg slim...

De 1e moest uit het hoofd, en ik kwam daardoor niet echt aan paardrijden toe, omdat ik alleen maar aan het bedenken was wat ik moest doen. Nog ff wennen dus...

Wel wat fouten: een extra wissel tussen 2 kwartpirouettes, 1 kwartpiroutte mislukt, een wissel mislukt en uitgestrekte stap onrustig (gaat keer 2) toch nog 57, 74% en dus heel tevreden..
De 2e proef had mevrouw haar turbo weer gevonden (na anderhalf uur rijden...pfff) en die ging dus aan....allen maar proberen tegenhouden is niet echt lekker in een proef, en er ging dus heel wat fout, beide kwartpirouettes naar links, weer een wissel tussen mijn kwartpirouettes, een wissel mislukt, en een keertwending ging even fout, omdat ik niet meer wist of ik de eerste naar links of naar rechts moest doen...(luisteren is best moeilijk)...
Ondanks deze fouten toch nog 57,91%...
Heel tevreden kijk ik terug op deze wedstrijd, en ben supertrots op mijn meissie!! nog maar 6, en dan al zo scoren.....ben helemaal heppie