Goedkope rijvereniging Z-H (kring 1 of 4) of N-H Zuid?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

cnterpstra

Goedkope rijvereniging Z-H (kring 1 of 4) of N-H Zuid?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-16 13:57

Ik ben al heel veel aan het Googlen geweest, maar ik zie door de bomen het bos even niet meer. Wellicht dat alle kennis op Bokt mij verder kan helpen.

Op dit moment sta ik op een FNRS-manege/stal waardoor ik via mijn pensioncontract een startkaart heb kunnen aanvragen (dus zonder kosten voor een rijvereniging). Nu ben ik aan het rondkijken naar een andere stal dichterbij huis, maar dan moet ik ook mijn startkaart veranderen. Die heb ik op dit moment namelijk aangevraagd via de huidige stal, maar als ik daar niet meer als pensionklant sta, noch een lescontract heb, vervalt mijn recht op een startkaart via dat bedrijf. Wellicht valt daar een mouw aan te passen, maar mochten ze op hun strepen gaan staan dan hebben ze daar natuurlijk alle recht toe.

Nu ben ik dus voor de zekerheid gaan uitzoeken welke kringen bij mij het dichtst in de buurt zitten, zodat ik als ik ooit wel kampioenschap-ambities krijg niet het halve land hoef af te reizen voor de wedstrijd. Als ik het goed zie, zijn vanuit Leiden de volgende kringen het dichtst bij:

- Zuid-Holland: Het Groene Hart (Kring 4), qua plaatsnamen zag ik o.a. Woubrugge, Ter Aar en Hazerswoude-Rijndijk staan
- Zuid-Holland: Kringrijnstreek (Kring 1), qua plaatsnamen zag ik o.a. Noordwijkerhout, Katwijk en Stompwijk staan
- Noord Holland: Zuid, qua plaatsnamen zag ik o.a. Lisse, Aalsmeer, Nieuw-Vennep en Hoofddorp staan

Nu ben ik verder niet bekend met enige rijvereniging in deze hoek. Zijn er wellicht Bokkers die prijzen weten van verenigingen van deze kringen? Lang niet alle verenigingen hebben daarover informatie op hun website staan en het zijn van deze drie kringen aardig wat verenigingen om af te strepen.

Wat zoek ik?
- administratief lid of startkaartlid zoals het soms genoemd wordt
- ik ben 18+ dus zal onder senioren vallen als daar onderscheid in wordt gemaakt

Celiien

Re: Goedkope rijvereniging Z-H (kring 1 of 4) of N-H Zuid?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 14:22

De palensteynruiters ? Leidschendam-Voorburg. 35,- lidmaatschap, geen verplichte diensten ofzo. Thuisbasis is manege Hestar, daar wordt swinters gestart. S zomers is dit bij de Bliss (naast vlietlanden)

_pauline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 19:10

Zuidplas Ruiters in Moordrecht, kring 4 ?

Uit mn hoofd 25 euro eenmalig en 40 euro per jaar. Organiseren zelf fijne wedstrijden en ook spspring en cross dagen / oefen rondjes.
Laatst bijgewerkt door _pauline_ op 11-09-16 19:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 19:15

Northgoruiters in Noordwijk
20 euro lidmaatschap (naast afdracht knhs etc uiteraard). Wedstrijden van oktober tm mei bij de Kleihoeve

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 19:20

Viergangruiters in Korteraar (naast Ter Aar), leuke club. Vosseburgh in Langeraar, kan je volgens mij ook lid worden zonder er te staan. Moordrecht is denk ik net verder weg, wel mooie locatie.