Nu konden ze me bij de KNHS niet veel vertellen. Gezinslidmaatschap kan niet met terugwerkende kracht aangevraagd worden, als dat nu aangevraagd wordt kost dat 60 euro, die rekening komt gewoon. Moest het dan maar op het meest gunstige moment doen, en dat kon verschillen want ja, die laatste werd nu later lid en zijn lidmaatschap loopt langer door (eeeuhhh, naar mijn weten geldt een lidmaatschap voor een kalenderjaar). Degene die er wat meer over wist is net met vakantie.
Dat het niet met terugwerkende kracht en zo kon was allemaal duidelijk kenbaar gemaakt, staat op de KNHS site en via nieuwsbrieven. Heb de dame verteld dat het niet op de site vermeldt staat (https://www.knhs.nl/lidmaatschap/lid-wo ... elkorting/) en het niet in de nieuwsbrief van de aangespannen sport staat vermeldt en ik geen abonnement ga nemen op nieuwsbrieven van dressuur of springen of iets dergelijks, disciplines waar ik niets mee van doen heb. En bovendien de verenigingen ook niet ingelicht zijn hierover, sterker nog, KNHS zou voor de nationale verenigingen zelf factureren, en in december zijn we erachter gekomen dat het anders was, o ja, vergeten te melden.
Al met al, site gaan ze nu aanpassen (heb nog wel snel een screenshot gemaakt) en ik moest maar mailtjes sturen naar servicedesk, ledenservice en de klachtencommissie (ze denken dat ik verder niets te doen heb denk ik
).Buiten dat, degene die dus meer er van af weet is nog 3 weken weg.
Wie heeft er ervaringen met gezinslidmaatschap, hoe hebben jullie het omgezet, kon het met terugwerkende kracht? Wil graag zo veel mogelijk info verzamelen, KNHS heeft die namelijk niet.
)
Maar blijft beetje jammer dat je overal 3 dubbel achter aan moet zitten.