[HK] Wedstrijd springende bokkers II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elitedeux

Berichten: 690
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 15:30

Leuk Laura en Marijke!
En sterkte Pantykous en Nann :(:)

Nann__

Berichten: 2208
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: Ede

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 17:17

Fijne sinterklaas iedereen! <:)

Nog wedstrijden gepland staan dit weekend?

Lithya

Berichten: 2505
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 18:30

Ja... en ik heb de inschrijving ook nog naar de verkeerde persoon gestuurd. Iets met blond en snel lezen.

xVerax

Berichten: 5073
Geregistreerd: 02-05-10
Woonplaats: Deventer

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 18:38

Fijne Sinterklaas! Haha wat stom Lithya :=

Ik ga denk ik de 22e weer op wedstrijd. Paard is afgelopen vrijdag behandeld door de fysio en er komt maandag een zadelmaker, dus ik kan even niet rijden.

Cioccolato

Berichten: 6613
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 18:41

Ik heb besloten de 15e maar weer eens op pad te gaan. Laatste wedstrijd was begin november. Oeps

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 19:22

Ik twijfel om te gaan dressuren dit weekend maar denk het niet.
Volgende week 2x springen. Zaterdag in Schoorl en zondag bij de club van Cheminee. Afgelopen zondag thuis een rondje 110 gesprongen met de vos en dat ging makkelijk. Heb me opgegeven voor B en L maar misschien dat ik die zondag wel omzet naar 2x L :)

paljaslaura

Berichten: 2743
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 22:49

Oeps Lithya haha
Lekker vibabu!
Ik ga zondag naar Oudkarspel en de week erop naar de Meern.

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 00:59

Pantykous schreef:
Jaaa dat is super leuk! Hier staat alles op een extreem laag pitje helaas, te druk met een zeer zieke vader en kleintje als alleenstaande moeder.


:(:)
Sterkte met alles

Cheminee
Berichten: 1476
Geregistreerd: 22-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 07:41

vibabu schreef:
Ik twijfel om te gaan dressuren dit weekend maar denk het niet.
Volgende week 2x springen. Zaterdag in Schoorl en zondag bij de club van Cheminee. Afgelopen zondag thuis een rondje 110 gesprongen met de vos en dat ging makkelijk. Heb me opgegeven voor B en L maar misschien dat ik die zondag wel omzet naar 2x L :)


Jaaa leuk dat je komt! Ik wilde zelf 1x L en 1x M maar helaas kwam hij 2 weken geleden gewond uit het land. Waardoor heel het springen stil staat. Ga eerst woensdag de les afwachten en dan besluit ik wel na mijn eerste rondje de 16e

Elitedeux

Berichten: 690
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 10:18

Zaterdag gaan Schimmel en ik onze laatste wedstrijd springen in Den Ham |( Zou daarna wel weer een jaar duren denk ik voordat we er weer 1 rijden. Succes iedereen die gaat starten iig!

Marijkeeee
Berichten: 6294
Geregistreerd: 23-07-05
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 10:24

Lithya schreef:
Ja... en ik heb de inschrijving ook nog naar de verkeerde persoon gestuurd. Iets met blond en snel lezen.


Haha geeft niets hoor! heb het doorgestuurd ;)

Cioccolato

Berichten: 6613
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 10:24

Sterkte pamykous..

Succes met komende wedstrijden. Ik heb volgende week zaterdag 1 opgegeven _O-

Lithya

Berichten: 2505
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 10:29

Marijkeeee schreef:
Lithya schreef:
Ja... en ik heb de inschrijving ook nog naar de verkeerde persoon gestuurd. Iets met blond en snel lezen.


Haha geeft niets hoor! heb het doorgestuurd ;)


(Stiekem leek duospringen mij leuker ;) )

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 12:01

Dan had ik wel met je meegewild als ponyruiter :)) C-ponyhoogte is precies goed voor mij :D

Sterkte pantykous! Dat zijn geen leuke berichten...
Laat je het weten als ik iets voor je kan doen?!

Gelukkig krijg je er als het goed is een leuk veulen voor terug ED ;)

Ik ga Hurri dit weekend weer terugbrengen na Ernesto na een kleine vakantie, Uno loopt vanavond in Dalerveen (maar dat red ik denk ik niet) en zelf ga ik gezellig twee dagen jureren in Franeker.

Marijkeeee
Berichten: 6294
Geregistreerd: 23-07-05
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 12:09

Jippie! Wat leuk Gomir! Dan zie ik je vast en zeker dit weekend :) en Lithya ook. Gezellig!
Doe zelf ook mee vrijdag en zaterdag. Gister de vakantieganger kaal gemaakt. Was zo bezig dat ik vergat stukjes vacht te laten zitten voor de spoor plekken oeps. Gelukkig heeft zij er niet zon last van om plekjes te krijgen. Volgens mij zit her en der nog wat vacht het werd helaas wat donker en nog geen goed licht op de poetsplaats.
Ivonne is niet kaal. Die moet dan eerst ff een verdoving ;) die dame staat t nog niet toe gewoon zo. En zij heeft t momenteel wat op de heupen zeg maar. Dus die heeft een beetje strafkamp en mag vrijdag eerst twee rondjes L en dan zaterdag gewoon M . Stel t voelt niet goed dan ga ik haar ff na laten kijken of haar misschien wat dwars zit
Laatst bijgewerkt door Marijkeeee op 06-12-18 12:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Elitedeux

Berichten: 690
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 12:09

Blijf hun een leuke combinatie vinden gomir! Fijne ruiter is hij ook.

Marijkeeee
Berichten: 6294
Geregistreerd: 23-07-05
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 12:12

Vind ik ook Gomir wat ED schrijft! Ook zo mooi hoe het met de uno gaat! Heel ander paard geworden de laatste keer dat ik ze in Tolbert zag

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 12:16

Ik zal de complimenten doorgeven :D
Ben zelf ook heel blij met de combinaties en de ontwikkeling van de paarden!

Ivonne is gewoon een echte blijf-van-mijn-lijf merrie Marijke :+ Maar als je er in het parcours ook wat van merkt dan zou ik haar idd wel even laten controleren.

Ik ga zo maar eens uitmesten en wat longeren, net terug van een achterwachtdienst en beetje moeite om op gang te komen met dit weer :=

Cioccolato

Berichten: 6613
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 12:18

Ik heb ook zo'n blijf van mijn lijf merrie. Die diagnose kreeg ik dan de kliniek _O-

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 12:42

Haha herkenbaar die merries. Werd een keer gebeld door iemand van stal dat vos pijn had. Dr bilkoord hing los en kreeg ze niet vast want vos dreigde met dr achterbeen en ze keek zo boos. Met een brul was het opgelost en stond ze met oortjes naar voren te kijken :)

Gister ID weer eens echt gesprongen maar wauw wat is ze vooruit gegaan <3 Ze begint in een lijntje zelfs zelf wat terug te komen ipv doordrammen en door de hindernis te springen. Af en toe los gekomen uit het zadel zoveel beweging gaf ze. Instructeur ook erg tevreden dat ze steeds beter in haar manier gaat springen.
En zo leuk... als ze een balk er af gooit dan zie je haar gewoon denken en de keer er na gaat ze gewoon wat groter er overheen. Oké dat is natuurlijk gewoon goed maar voor mij nieuw en ze is gewoon een beetje speciaal voor mij :)

Lithya

Berichten: 2505
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 13:37

Hier een af en toe blijf van mijn lijf merrie, maar liep mij laatst wel met haar zoonlief zo onderuit.

Sterkte pantykous!

Oei, dus er zit een enge jury zaterdag! Maar zou Marijke niet kunnen regelen dat wij als dummy mee doen met duo springen? Bedoel als jij een beetje klein paard mee neemt, dan lijkt het naast die van mij al snel een pony :o

Ze hebben wel een beste startlijst zeg! Dat wordt uitslapen.

Onze entermerrie van Good Fellow is net op foto gezet voor genoomonderzoek. Ook deze was goed! Nu alleen nog een zeer groot hengstveulen van Maloubet de Pleville in de aanbieding.

Elitedeux

Berichten: 690
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 13:51

vibabu klinkt goed!

Net een berichtje gehad van de eigenaar van het paard die ik rijd, het volle broertje van Schimmel wordt volgend jaar zadelmak gemaakt, of ik die dan volgend jaar ook misschien erbij wil rijden? Nou ja hoor :D

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 19:33

Klinkt goed vibabu :j

Gup kan naast die van jou best als pony door Lithya :D
Ik ben er morgen en zondag om te jureren, kan ik morgen mijn eigen paarden mooi even bij daglicht doen. Van de jury dus niets te vrezen zaterdag :P

Leuk ED! Je krijgt het maar druk met al dat jonge spul ;)

Elitedeux

Berichten: 690
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 21:05

Hele fijne foutloze rondjes gereden vandaag, wat resulteerde in een 1e en 2e plaats :D

Lithya

Berichten: 2505
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 00:21

Gefeliciteerd ED!!

Vanmiddag naar Franeker geweest. Starter voor mij kwam hard ten val, was niet zo’n leuk gezicht. Anders zou ik dan stoppen met rijden, maar ging goed. Foutloos en de barrage ook. Snel waren we niet, maar toch nog prijs. 2 e parcours een balk. Hij dramde echt te veel door. Al met al, wel tevreden.