Hallo, ik heb een vraagje; ik had in het L eventing de winstpunten verzameld voor het M en heb me dus voor mijn M debuut ingeschreven, helaas ben ik de winstpunten weer kwijtgeraakt omdat ik verlies had gereden en sta nu weer op L+2. Ik dacht dus dat ik dan geen M meer mocht starten, maar iemand vertelde mij dat als je M springen bent, dat je dat gewoon M eventing mag starten, mijn vraag is: klopt dit? Ik heb 6 winst in het M springen, mag ik nu M eventing starten of moet ik L starten?
Nee dit klopt niet, springen en eventing zijn aparte disciplines. Maar als je zoveel minpunten hebt gereden zou ik sowieso de overstap nog niet maken naar het M
Mayra_M
Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-16 09:10
Oke dankjewel voor je antwoord, we hebben maar 1 keer verlies gereden door pech en verder zijn we foutloos rond gereden en we trainen veel en zijn klaar voor het M, maar dat komt dan hopelijk na deze wedstrijd.
Oh dat wist ik niet! Dat is jammer want er zijn hier maar een paar wedstrijden in de buurt en dit jaar werden er ook nog veel afgelast en mijn ouders willen helaas niet naar de andere kant van het land rijden voor een wedstrijd... dus we zien wel wanneer het komt dan