Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
tennan schreef:In Nederland mag je gewoon met een pony bij de paarden starten, ik weet alleen niet hoe dat in België zit. Je zou de reglementen eens kunnen raadplegen, misschien wordt het dan duidelijker.
Kidrauhl schreef:In Nederland mag je inderdaad bij de paarden starten dan. Geen idee hoe het in België zit. Zou het apart vinden als dit niet zou mogen om eerlijk te zijn.

Roodvos schreef:Dat is inderdaad een mogelijkheid waar ik zelf ook al aan heb zitten denken. Maar dit zie ik als plan B, ik zou eerst willen uitzoeken of er toch geen mogelijkheid is om hier in België toch in competitie te starten.Is het anders een optie om een startpas bij de KNHS aan te vragen en een paar keer per jaar in NL een wedstrijdje te rijden in het grensgebied?
dodyg schreef:Waarom zou dat niet mogen bij de lrv??
vriendin is altijd met haar haflinger gestart bij de paarden nooit geen probleem geweest, beestje was maar krap 1m40
Paard = paard. Die heeft geen meetattest nodig.
Maartje1990 schreef:dodyg schreef:Waarom zou dat niet mogen bij de lrv??
vriendin is altijd met haar haflinger gestart bij de paarden nooit geen probleem geweest, beestje was maar krap 1m40
Een haflinger is ook een paard, los van hoe groot die is. Ik weet niet of dat ook zo is bij tinkers?
Verder TS: heb je je niet vergist met dat je niet meer bij de pony's mag starten? Kun je anders geen mailtje sturen met het centrale bureau dat daar over gaat?