Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
amiraanouk schreef:Bijzonder dat je het vraagt, het lijkt mij dat je de proeven van de L hebt geoefend en je die van de B zo ondertussen wel kent. Verschil lijkt mij duidelijk genoeg. Wijken, midden galop en zoals hier al is gezegd de tijd tussen de oefeningen.
Francieen schreef:amiraanouk schreef:Bijzonder dat je het vraagt, het lijkt mij dat je de proeven van de L hebt geoefend en je die van de B zo ondertussen wel kent. Verschil lijkt mij duidelijk genoeg. Wijken, midden galop en zoals hier al is gezegd de tijd tussen de oefeningen.
Haha ik oefen ze per onderdeel, ik heb meestal alleen op wedstrijd die me ff het proefje voorleest. Oefen dus eigenlijk de proef niet haha
amiraanouk schreef:Dan wens ik je succes. Oefeningen gaan veel sneller in de L en je moet ze vlak achter elkaar laten zien. Als ik jou was zou ik de volgende keer de proef ook een aantal keer thuis rijden, want hoe hoger je komt, hoe meer je achter elkaar moet doen!

Weet niet of dat nog zo is Ayasha schreef:amiraanouk schreef:Dan wens ik je succes. Oefeningen gaan veel sneller in de L en je moet ze vlak achter elkaar laten zien. Als ik jou was zou ik de volgende keer de proef ook een aantal keer thuis rijden, want hoe hoger je komt, hoe meer je achter elkaar moet doen!
Ik rijd mijn proeven nooit thuis. Onderdelen wel maar niet in de volgorde zoals in de proef. Zou niet weten waarom dat zou moeten.
Succes TS, met je vraag kan ik je niet helpen maar gewoon de onderdelen oefenen is helemaal prima! Dan gaan ze iig niet voor je denken op wedstrijd.