2 startpassen 1 pony

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lisa_floorxx

2 startpassen 1 pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-16 12:38

heyhey,

ik heb een vraagje.
ik heb een pony en daar rij ik wedstrijden mee en daar heb ik zelf een startpas voor
nu heb ik een vriendin die ook op mijn pony rijd, en ze wil ook graag wedstrijden met hem doen. dat vind ik prima. Is het mogelijk dat ze zelf een startpas met hem aanvraagt terwijl ik er ook al een met hem heb?

Anoniem

Re: 2 startpassen 1 pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 12:39

Volgens mij wel. Een startpas geldt toch voor 1 ruiter en 1 paard, of heb ik het mis?

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 12:40

Ja dat kan gewoon. Het gaat om de combinatie. Dus de pony en jij en de pony en je vriendin zijn 2 verschillende combinaties

Kidrauhl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 00:44

Je hebt een startpas nodig per combinatie. Jij hebt een startpas met je eigen naam en de pony en je vriendin kan niet op jouw naam wedstrijden gaan rijden. Dus jouw vriendin heeft ook een eigen startpas nodig voor de combinatie van haar en jouw pony :)

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 05:40

Zorg er wel voor dat er een begeleidende brief bij zit dat jouw startkaart geldig moet blijven omdat het nog jouw pony is en dat de "bijrijder" ook gaat starten.

En dat de wedstrijdnaam hetzelfde is.

Heb vroeger een bijrijder gehad die de wedstrijdnaam anders had genoteerd. Toen is mijn startkaart op gesloten gezet en daar kwam ik pas achter toen ik een dreigbrief kreeg van de KNHS dat ik helemaal niet mocht starten :')

Na bellen en pluizen bleek dat ze dachten dat ik mn paard had verkocht. Heeft toen lang geduurd dat ie weer op actief stond en voor mn punten door kwamen want ja die hadden ze natuurlijk niet in behandeling genomen omdat ik geen startkaart meer had :=

Maar meerdere startkaarten bij 1 pony is dus wel mogelijk :j

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 05:50

Klopt, kan gewoon. Even goed aangeven bij de KNHS, dan zetten ze het goed in het systeem. Verder bij het opgeven van wedstrijden er goed om denken dat de pony maar maximaal 4 keer op 1 dag mag lopen, bijvoorbeeld 2x dressuur bij de ene en 1x springen en 1x dressuur bij de andere amazone.

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 07:49

Duidelijk aangeven bij de KNHS en met koeienletters melden dat dit een extra startpas is voor het betreffende paard/pony.