dagstartpas betaald.. maar wedstrijd is afgelast, wat nu?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

juval

dagstartpas betaald.. maar wedstrijd is afgelast, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-16 18:13

zoal de titel al zegt, ik heb gister ingeschreven voor een wedstrijd 26-6.. en een dagstartpas aan de knhs betaald. Maar nu hoor ik net dat de wedstrijd niet doorgaat, te weinig inschrijvingen (de sluitingstermijn was 18-6, dus wel wat voorbarig, maar goed).... heeft iemand al eens zo'n situatie gehad? en krijg je je geld (snel) terug van de knhs?
ik zal morgen wel even proberen te bellen, maar ik ben benieuwd of iemand al eens zoiets aan de hand heeft gehad.

xMalibu

Re: dagstartpas betaald.. maar wedstrijd is afgelast, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 18:18

Ik zou gelijk even bellen, een vriendin van mij had net een startpas aangevraagd toen haar paard kort daarna kreupel bleek door artrose en niet meer in de sport mocht. Zij heeft gelijk de KNHS gebeld en het geld van de startpas teruggekregen. Dit was een startpas voor een jaar, weet niet hoe dat bij een startpas voor een dag zit.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 19:41

Je kunt je dagstartpas in zulke omstandigheden ook laten verzetten naar een andere datum.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-16 11:21

Sim schreef:
Je kunt je dagstartpas in zulke omstandigheden ook laten verzetten naar een andere datum.

ja dat heb ik inmiddels ook van het KNHS gehoord. Helaas kunnen ze het bedrag niet retourneren. Je mag eenmalig een andere dag invullen... gokken dus maar dat de wedstrijd dan niet wordt afgelast. Ik vind dit toch niet zo'n goede service helaas.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 18:48

Je kan het dan toch een paar dagen van te voren aan laten passen? Dus op vrijdag even bellen met de KNHS? Ik vraag altijd pas een paar dagen van te voren een startpas aan.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-16 13:06

oh, ik dacht dat je bij je inschrijving voor een wedstrijd meteen een dagstartpas moest bestellen en betalen. volgens mij kan je anders niet verder inschrijven want dan kan je het paard niet selecteren? of misschien doe ik het fout hoor.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 16:15

juval schreef:
oh, ik dacht dat je bij je inschrijving voor een wedstrijd meteen een dagstartpas moest bestellen en betalen. volgens mij kan je anders niet verder inschrijven want dan kan je het paard niet selecteren? of misschien doe ik het fout hoor.

Dat moet ook, maar je kunt in geval van overmacht zoals de afgelaste wedstrijd, de datum verzetten.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 19:19

juval schreef:

ik denk dat ik het voordeel heb, dat als ze op wedstrijd gaan we met een hele groep gaan en ik dan gewoon de organisatie een mail stuur voor de klasse maar nog geen pony. Dat kan nog wel eens wijzigen namelijk.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-16 07:57

Sim schreef:
juval schreef:

Dat moet ook, maar je kunt in geval van overmacht zoals de afgelaste wedstrijd, de datum verzetten.

ja, eenmalig.. wat als die wedstrijd nu ook wordt afgelast? ik had liever mijn geld terug.