Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
72Melanie27 schreef:Met dat hete weer is het toch niet verplicht om een wedstrijdjas aan te trekken?
Ze geven toch aan dat je die dan mag uitlaten?
Verder ben ik het 100% eens met de reacties hierboven, 40 minuten is echt té lang.
Zelfs al was het 10 graden vind ik dat nog lang.. maar wie ben ik
ilonamandjes schreef:72Melanie27 schreef:Met dat hete weer is het toch niet verplicht om een wedstrijdjas aan te trekken?
Verder ben ik het 100% eens met de reacties hierboven, 40 minuten is echt té lang.
Volgens mij mag dat pas als de temperatuur 30+ is toch? Zag dat geloof ik ergens staan in het wedstrijd regelement van de KNHS
ilonamandjes schreef:72Melanie27 schreef:Met dat hete weer is het toch niet verplicht om een wedstrijdjas aan te trekken?
Volgens mij mag dat pas als de temperatuur 30+ is toch? Zag dat geloof ik ergens staan in het wedstrijd regelement van de KNHS
.
Och beetje gestapt, vertoefd in de schaduw, er was een drinkbak. Prima overleefd hoor, paard ook. Die was het na anderhalf uur nog niet beu in ieder geval.