Wat zijn de regels eigenlijk betreft starten terwijl het onweert / bliksemt tijdens een outdoor-wedstrijd?
Is dat een geldige reden om af te groeten?
Heb zoekfunctie geprobeerd te gebruiken, kreeg niks gevonden, zo ook niet in het wedstrijd regelement.
Alvast bedankt!
Even voor de duidelijkheid; het is niet dat ik dit vraag omdat mijn paard er bang van zou zijn. Maar meer voor de veiligheid.. (Weer eng nieuwsbericht vandaag over bliksem in slag...)
Af te groeten hoef je geen reden voor te hebben hoor; als jij wilt afgroeten kan dat gewoon. Of bedoel je besluiten om niet te gaan starten?
Een beetje goede wedstrijd legt de wedstrijd (even) stil bij onweer. Hier in ieder geval tot 2 keer onweer meegemaakt en beide keren werd het stil gelegd tot het over was.
Ik ken de regels betreft afgroeten, mijn vraag is niet duidelijk gesteld denk ik. Ik bedoel meer of de jury / secretariaat het accepteerd als ik zelf om die reden in grijp, als hun nog niet gehandeld hebben. Hopelijk is mijn vraag iets duidelijker nu.
In ieder geval bedankt voor je antwoord.
FriesWytske
Geplaatst: 29-05-16 08:50
De keren dat ik onweer mee heb gemaakt op wedstrijd. Hebben ze hem stil gelegd voordat het onweer over kwam. En er voor gezorgd dat iedereen van het veld was. Dus paarden op trailer of vrachtwagen. En iedereen of in de auto's.