Winstpunten na een maand nog niet verwerkt in MijnKNHS

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xbronte

Winstpunten na een maand nog niet verwerkt in MijnKNHS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-16 13:16

Hoi Bokkers,

Ik had even een vraag.

Op 17 april ben ik op een wedstrijd gestart, en op deze wedstrijd heb ik mijn punten voor de L1 behaald. Nu start ik aanstaande zondag mijn eerste wedstrijd in de L1, maar nu staat in mijnKNHS dus nog steeds B+9, van die wedstrijd daar weer voor. De resultaten van de wedstrijd van 17 april staan er al wel in, maar is de status nog 'i.a.v verwerking'.

Nu is mijn vraag dus, of dit problemen kan opleveren wanneer de vereniging mijn resultaten van het L1 van de wedstrijd aanstaande zondag wilt verwerken, gezien er nu nog steeds B+9 staat in MijnKNHS.

Alvast bedankt! :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 13:18

Neem even contact op met de vereniging waar je zondag gaat rijden in hoeverre dit een probleem is.

Pantykous

Re: Winstpunten na een maand nog niet verwerkt in MijnKNHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 13:24

Er zijn meer mensen met flinke achterstanden, dit na de grote update van onlangs. De KNHS heeft te kennen gegeven dat ze wel alles bij houden, je kunt voor de zekerheid even met de KNHS bellen. :)

xbronte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-16 13:28

Pantykous schreef:
Er zijn meer mensen met flinke achterstanden, dit na de grote update van onlangs. De KNHS heeft te kennen gegeven dat ze wel alles bij houden, je kunt voor de zekerheid even met de KNHS bellen. :)

Oh ja klopt inderdaad. Bedankt, dan ga ik ze even bellen straks! :)

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 13:31

Ik zou daar m'n tijd niet aan besteden hoor. Kan goed dat het wel verwerkt is als ze de resultaten van je L1 wedstrijd verwerken en mocht dat niet zo zijn is het enige wat je krijgt een mail met een brief in de bijlage over dat je onterecht in die klasse gestart bent. Als je daar dan gewoon netjes op reageert is er niets aan de hand.

xbronte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-16 13:39

Nies_ schreef:
Ik zou daar m'n tijd niet aan besteden hoor. Kan goed dat het wel verwerkt is als ze de resultaten van je L1 wedstrijd verwerken en mocht dat niet zo zijn is het enige wat je krijgt een mail met een brief in de bijlage over dat je onterecht in die klasse gestart bent. Als je daar dan gewoon netjes op reageert is er niets aan de hand.

Ohhh oke. Ik zat echt al helemaal te stressen, maar is dus niet echt nodig. :')

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 15:48

Bij mij zijn ze dit hele outdoorseizoen nog niet bij gewerkt. Kan wel zien dat de organiserende vereniging ze heeft ingeleverd. Maar ze zijn nog niet verwerkt.

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 15:49

Bij mij is het ook al een tijd niet bijgewerkt.. Maar het lijkt mij ook geen probleem. :)

Tinkertje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 15:59

Hier is ook nog niks verwerkt van het outdoor seizoen.
Lijkt mij dat je gewoon kunt starten in de L1, als ze de punten verwerken zien ze dat je wel je punten hebt..

amiraanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 15:59

Hou het zelf goed in de gaten en hou bij op hoeveel je zit, ook in de L. KNHS is wat langzaam en (voor mijn gevoel) niet super georganiseerd, ze hadden mijn addres gegevens door de war gegooid met andere gegevens waardoor ik 3 maanden heb zitten wachten op mijn startpas.
Als ik jou was zou ik bellen. Mails sturen duurt lang voordat je antwoord krijgt, en via de telefoon kan je iemand meteen ' aan het werk ' zetten. Gewoon net zo lang bellen tot het geregeld is, heb ik ook gedaan. Dan zal er vanzelf iemand aan de slag gaan.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 16:03

Hier ook al een tijd niet bijgewerkt. Komt vast wel weer. :j

Joscelyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 16:12

Bij mij ook nog niks verwerkt sinds B+11 (indoor), terwijl ik nu L2+8 ben. Niks aan de hand lijkt mij, ik bewaar netjes mijn protocollen en mocht ik een brief krijgen kan ik alles bewijzen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 16:20

Ik heb hetzelfde 'probleem' gehad. Toen ik mijn L1 debuut wilde maken, waren mijn laatste punten in de B ook nog niet verwerkt. Heb toen contact gehad met het knhs en die zeiden mij, dat ik gewoon L1 kon starten, als ik zeker wist dat ik 10 of meer winstpunten had behaald in de B. Dat was geen enkel probleem.

Goed debuut gewenst. +:)+
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 18-05-16 16:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 16:23

Euforie schreef:
Als je zeker weet dat je 10 of meer winstpunten hebt, kan je zonder probleem je L1 debuut maken hoor.
Ik heb hetzelfde 'probleem' gehad toen ok mijn L1 debuut wilde maken maar mijn punten nog niet waren verwerkt namelijk. Heb contact gehad met het knhs en die zeiden mij dat ik gewoon L1 kon starten. :j

Zelfde verhaal. Ik heb toen ook gebeld en kreeg inderdaad te horen dat als je zelf zeker weet dat je +10 hebt je gewoon kan starten. :) Succes in de L1. :D

xbronte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-16 16:28

Jespri schreef:
Euforie schreef:
Als je zeker weet dat je 10 of meer winstpunten hebt, kan je zonder probleem je L1 debuut maken hoor.
Ik heb hetzelfde 'probleem' gehad toen ok mijn L1 debuut wilde maken maar mijn punten nog niet waren verwerkt namelijk. Heb contact gehad met het knhs en die zeiden mij dat ik gewoon L1 kon starten. :j

Zelfde verhaal. Ik heb toen ook gebeld en kreeg inderdaad te horen dat als je zelf zeker weet dat je +10 hebt je gewoon kan starten. :) Succes in de L1. :D

Oh beter! Ik heb echt 100 keer geteld of het er echt 10 waren, maar het klopt gelukkig. :')

Bedankt! :D

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 16:49

Ik zal even contact op nemen met de KNHS.

Ik heb in dec 2009 gehad dat ik L1+9 volgens de KNHS was, volgens mijn puntentelling en mijn coupons was ik L1+10. Ze hadden de datum van laatste gereden wedstrijd wel genoteerd maar niet mijn behaalde wp. Waardoor ik een brief kreeg met een boete na mijn L2 debuut, ik zou te vroeg gepromoveerd zijn. Eenmaal de KNHS gebeld en laatste startcoupon verstuurd te hebben is de boete terug getrokken. Sindsdien hou ik het goed in de gaten.

Succes met je debuut. :)

Draver_Dirk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 00:28

Ik heb vorige week met de KNHS gebeld waarom de punten nog in afwachting van verwerking zijn. Antwoord was dat ze een nieuw computersysteem in gebruik hebben genomen wat nog niet goed werkt. De punten worden wel in het systeem opgenomen, maar de check vindt niet plaats, dus alles staat
i.a.v. verwerking. Schijnt deze week opgelost te worden, al is deze week al bijna om :)

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 07:58

Ik start zovaak terwijl de punten nog niet bijgewerkt zijn (in een weekend de laatste punten halen en het weekend erop nieuwe klasse rijden in dezelfde maand bijv.). Dat levert echt geen problemen op, zolang je het zelf maar goed bijhoudt.

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 15:04

Draver_Dirk schreef:
Ik heb vorige week met de KNHS gebeld waarom de punten nog in afwachting van verwerking zijn. Antwoord was dat ze een nieuw computersysteem in gebruik hebben genomen wat nog niet goed werkt. De punten worden wel in het systeem opgenomen, maar de check vindt niet plaats, dus alles staat
i.a.v. verwerking. Schijnt deze week opgelost te worden, al is deze week al bijna om :)

Haha mag het hopen, mijn laatst bijgewerkte stand is van 19-12-2015 :+ Mis ondertussen 5 wintpunten in mijn nieuwe klasse ach weet zeker dat ik goed geteld heb dus gaan lekker verder.

Draver_Dirk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 10:16

dieseltje09 schreef:
Haha mag het hopen, mijn laatst bijgewerkte stand is van 19-12-2015 :+ Mis ondertussen 5 wintpunten in mijn nieuwe klasse ach weet zeker dat ik goed geteld heb dus gaan lekker verder.

Bij ons vanaf begin april niet bijgewerkt, dus dat valt wel mee. Zolang je zelf goed je standen bijhoudt lijkt het me geen probleem.

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 10:24

Draver_Dirk schreef:
dieseltje09 schreef:

Bij ons vanaf begin april niet bijgewerkt, dus dat valt wel mee. Zolang je zelf goed je standen bijhoudt lijkt het me geen probleem.

19-12 was laatste wedstrijd voor mijn stop tot het outdoor seizoen dus vandaar die datum :+
Maar hebbend over de duvel, er staan nu in ieder geval uitslagen op mijn KNHS onder mijn naam, die teller klopt nog niet maar het is een begin!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 23:10

TS, ben benieuwd of je punten intussen zijn bijgewerkt?

Bij mij is er na 12 maart niets meer verwerkt. Wel staat alles in afwachting van verwerking t/m afgelopen zondag.
Eerder was het soms al binnen 2 weken verwerkt. :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 23:29

Bij mij ook nog steeds niet bijgewerkt hoor. Best vervelend eigenlijk, dat het niet up to date is en niet naar behoren werkt.
Nu hou ik het zelf wel allemaal goed bij, maar toch.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 09:52

Hier is nu de eerste wedstrijd in april erbij gezet. De rest is nog niet bijgewerkt.

xbronte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-16 11:24

Janine1990 schreef:
TS, ben benieuwd of je punten intussen zijn bijgewerkt?

Bij mij is er na 12 maart niets meer verwerkt. Wel staat alles in afwachting van verwerking t/m afgelopen zondag.
Eerder was het soms al binnen 2 weken verwerkt. :?

Nope nog steeds niks bijgewerkt. Bij mij was het vaak ook in maxmimaal 2 weken bijgewerkt, super vervelend dit...