t ging zooooo goed vandaag

moest eerst Boas, bleek dat ik 1x 1e was geweest en niet 2e? diegene die toen 1e was was van buiten de kring, dus telde niet mee.... bleek dus dat pasha en ik toen 1e van de kring waren

Boas z'n proef ging echt lekker, geen fouten en verder netjes. bleek dat ik 166 had

Toen Dancer gepakt en opgezadeld. Aangezien die de laatste 2 weken niks anders deed dan rondcrossen en bokken verwachte ik nog geen 130 punten....
En ik zat erop en k zeg tegen mam: uuhhwww mam... hebben we wel de goede pony????
Ze liep zooo fijn, eerst nog een beetje te diep en op de voorhand, maar dat werd al snel beter...
Vlak voordat ik de ring in moest met Dancer (zo'n 10 minuten ervoor denk ik) komt mn ma (blijkbaar van de prijsuitreiking en kringkampioenenuitslag

Dus ik dacht: oh k heb cker prijs. ik heel snugger: hoeveelste was ik dan?
Mam: 1e
.... *stilte*
*lampje gaat branden*
ik: maar mam.. ben ik dan......?
Mam *heel hard lachend* jaaaaaaah
oohh en ik gelooooooofde het gewoon niet

zooo trots op hem

Toen heel ontspannen met Dancer de proef gereden, alle spanning van Boas was natuurlijk weg, dus heb de hele proef met een big smile gereden

proef ging redelijk... beetje kijkerig en soms iets te veel tegen de hand, maar na 2 weken alleen maar ge-etter was ik tevreden, goed genoeg voor mij!
Kom ik bij de jury: goh wat zit jij te glunderen?
Ik: k hoorde net goed nieuws ( k dacht, laat ik eens bescheiden zijn

Jury gelijk: vertel eens?
Ik: kringkampioen in de L1 D/E met de andere pony
hehe, jury mij gelijk helemaal feliciteren

uiteindelijk was ik met Dancer op 1 puntje na (ja best banketstaaf eigenlijk) reserve kringkampioen, ben dus ook op haar nog heel trots! jammer van dat ene puntje, t was net het halthouden aan het eind

maar goed, niks aan te doen en dat meisje dat nu kringkampioen is in de L2 had het ook verdiend!
dit waren dus mijn zeer geslaagde selecties

*swaai* Shanna, Boas en Dancer!!!