Indoor kampioenschappen 2016 hoe en wat?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xSelina

Indoor kampioenschappen 2016 hoe en wat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-15 12:34

Hallo ik had een vraagje, aangezien ik nog nooit mee heb gedaan met de kampioenschappen omdat het toen nog niet zo goed ging tussen mij en mijn pony, Thoran, wou ik nu mee gaan doen met de L1.
Ik vroeg me af of bij de kampioenschappen alle categorieën apart worden bereden, dus de D pony's in 1 groep en de E pony's in een aparte groep etc. Of worden gewoon alle pony's van dezelfde klasse bij elkaar gedaan?

Alvast bedankt! :))

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 12:36

Je kunt alleen meedoen aan de indoorkampioenschappen als je daarvoor geselecteerd wordt op selectie wedstrijden in je eigen regio. Kijk dus op de site van je eigen regio hoe de selectieprocedure in zijn werk gaat. Hoe het op de Indoorkampioenschappen zelf ingedeeld wordt is afhankelijk van het aantal deelnemers per categorie

xSelina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-15 12:40

kleinvosje schreef:
Je kunt alleen meedoen aan de indoorkampioenschappen als je daarvoor geselecteerd wordt op selectie wedstrijden in je eigen regio. Kijk dus op de site van je eigen regio hoe de selectieprocedure in zijn werk gaat. Hoe het op de Indoorkampioenschappen zelf ingedeeld wordt is afhankelijk van het aantal deelnemers per categorie

dankjewel! Ja dat wist ik, maar omdat ik nog bij de pony's rijd hoef ik geen selectie te rijden :j ik moet alleen meedoen met regionale kampioenschappen maar daar sta ik al voor ingeschreven +:)+

kleinvosje

Re: Indoor kampioenschappen 2016 hoe en wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 12:43

Dan moet je dus hopen dat je daar goed genoeg rijdt om door te mogen!

Robindia1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 17:07

hallo allemaal,

Als je de eerste wedstrijd van de selectie niet goed hebt gereden heeft het dan nog zin om de volgende selectiewedstrijd te rijden?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 17:19

Tuurlijk heeft dat zin. Meestal zijn er meerdere selecties, bijvoorbeeld 5. En dan moet je er bijvoorbeeld 3 gereden hebben. Als je ze allemaal rijdt tellen de beste 3 mee. Dan zou het resultaat van de eerste wedstrijd dus wegvallen.
Als de ruiters van die eerste wedstrijd op de wedstrijden daarna weer minder goed rijden dan kun jij daardoor ook weer hoger op de lijst komen als je zelf fijner rijdt.